صاحب بچه های بیشترررر شدممممم. 🍀
بچه های خوشگل عزیزم رو که امروز خریدیم ببینیییین.
ماشاءالله ماشاءالله.
#My_plants
توی اینجا هم فلفل کاشتمممم.
برای اولین بار میخوام کاشتن بذر رو تجربه کنممم.
#My_plants
「خوشحالی فروشی ساکورا」
باورتون میشه این بذر فلفله؟ همینقدر آبی و آبرنگی و خوشگل.
بعد از دیدن بذر فلفل، میتونم بگم چقدر شبیه فلفلم.
هدایت شده از کنکور | توییت | دانشجو 🎓
اصن مفهوم دوست داشتن بخاطر کثیرالرابطه شدن انسان ها نه کمرنگ بلکه برای همیشه پاک شده، دیگه هيچکس کسیو اونقدر دوست نداره که براش دست از کوچکترین منافعش بکشه
•ادی•
🎓@TwitteDaneshjo
هدایت شده از کنکور | توییت | دانشجو 🎓
فکت نامحبوب:
ادم هایی که انیمه و انیمیشن میبینن خیلی خلاق تر،روشن فکر تر،مهربون تر و دوست داشتنی ترن.
در بیشتر مواقع اینطورین که دنیا رو قشنگ تر و دوست داشتنی تر از بقیه میبینن.
ذهنشون باز تره و رویا پردازن و همین باعث میشه بتونن چیزهای جالب و جذاب و جدیدی خلق کنن خودشون رو محدود نمیکنن و در نهایت خودشون رو اسیر کلیشه های چرت و الکی نمیکنن یه نمونه اش همین که انیمه و انیمیشن واسه بچه هاست!
🎓@TwitteDaneshjo
امسال سیزده به در، یه کار متفاوت کردیم.
ریزگرد ها و طوفانهای گرد و غباری که ما توی قم باهاشون سروکار داریم، خصوصا توی تابستون که خونه ها رو پر خاک میکنه، معمولا از بیابون های اطراف قنوات میان.
امسال یه گروه جهادی برای سیزده به در، کاروان خودرویی به سمت یکی از روستاهای قنوات راه انداخت برای درختکاری!
ماهم همراه این کاروان خودرویی اومدیم به بیابون کنار یکی از روستاهای قنوات که گویا قبلها جنگل تاغستان بوده. ما رفتیم و توی زمین بومی این گیاه، نهال های تاغ و گز کاشتیم.
به امید از بین رفتن همه ریزگردهای ایران.