eitaa logo
「خوشحالی فروشی ساکورا」
307 دنبال‌کننده
459 عکس
131 ویدیو
18 فایل
به سراغ من اگر می‌آیید، عین آدمیزاد بیایید. جهت ضروریات: @Shi_un پ.ن: ورود آقایون ممنوع.
مشاهده در ایتا
دانلود
یه کاراکتری بود توی یه فیلمی، از بچگی با مدادشمعی همه اتفاقات رو می‌کشید که همه‌شون ثبت شده باشن و یادش نره. اصلا از همونجا دلم مداد شمعی خواست.
دیروز مامانم بعد از حدود یک ماه برام کیک مورد علاقمو خرید.
تاریخ نخوندن بزرگترین مشکل ایرانی‌هاست.
این دیالوگی که می‌گید تراپی؟ نه ممنون فلان کار رو می‌کنم، نشون میده که کلا مفهوم تراپی رو اشتباه متوجه شدید. مثل اینه که بگید تعویض لنت ترمز فرسوده؟ نه ممنون میرم کارواش.
https://eitaa.com/Ours_Forever/691 چیزی به نام میانگرایی وجود نداره، چون MBTI یک شخصیت شناسیه نه رفتار شناسی. ما آدمیزادیم، قطعا با توجه به شرایط رفتارهامون هم متفاوته و قرار نیست مثل ربات ها همیشه از روی یه نسخه خاص عمل کنیم. (خطاب به کسایی که دارن تلاش می‌کنن خودشونو شبیه کلیشه تایپشون کنن.🤝) اما شخصیت شناسی می‌بینه که شخصیت ما، درون ما بیشتر حول چه نظمی می‌چرخه. درون‌گراها معمولا و در بیشتر اوقات، انرژی‌شون رو از فعالیت های درونی بدست میارن، و معمولا برای فعالیت های اجتماعی به طور کلی انرژی از دست میدن. اما برونگراها کاملا برعکسن. و این نکته مهمه که هردو گروه، هم به فعالیت های اجتماعی نیاز دارند هم تنهایی؛ منتها نحوه مواجهه درونشون و تمایلاتشون با این دو قضیه متفاوته.
و درضمن، قضیه MBTI اینه که همه آدما، هر 8 خصوصه رو درونشون دارن. قضیه اینه که شخصیتشون غالبا بر پایه کدوم یکی بنا شده. مگه میشه یه آدم درونگرا هیچوقت از جمع انرژی نگیره؟ مگه میشه یه برونگرا هیچوقت از تنهایی انرژی نگیره؟ هردو خصوصه رو درونمون داریم، ولی یکیش غالب تره.
درسته دنیا رنج و ناراحتی داره، ولی شادی و لذت و موفقیت و کلی نقطه مثبت هم در مقابل داره.