مورد علاقه ترین دخترای زندگیم عضو اینجا شدن؛ بشری و محدثهی قشنگ و دوست داشتنیم>>>
آره، اونا موقعی که دوستای قدیمیم رو که از خودم بیشتر دوستشون داشتم رو کنار گذاشتم، خسته و شلوغ و پر از استرس و تنها بودم و کلی درد و اتفاق و شکستن درون ذهنم بودن که هنوز براشون سوگواری نکرده بودم، با اینکه هزاران بار گفتم من با هیچکس دوست نمیشم و هیچکس رو دوست نمیدونم، کنارم موندن.
اگه یه روزی اومدید سمتم و دیدید توقعاتم بالاست بدونید توی زندگیم محدثه و بشری رو داشتم. 🤝
انقدر حرص همه چیو نخورید. تولستوی یه جا میگه:
«همه چیز برای کسی که میداند چگونه صبر کند، به موقع اتفاق میافتد.»