「خوشحالی فروشی ساکورا」
پنجمین تجربهام، این بود که برای اولین بار یک گلدون رو بهم هدیه دادن. #بیست_و_یک_تجربه
ششمین تجربهام، دوتا طعم جدید بستنی بود: نعنا شکلات و اژدها.
#بیست_و_یک_تجربه
「خوشحالی فروشی ساکورا」
ششمین تجربهام، دوتا طعم جدید بستنی بود: نعنا شکلات و اژدها. #بیست_و_یک_تجربه
به یاد روباهی که بستنی نعنایی دوست داشت. 😔
اینم یه تجربه جدید حساب میشه؟ توی بستنی فروشی و درحین بستنی خوردن برق قطع شد. 😂
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یکی از بهترین سریالهایی که میتونی خودتو به دیدنش مهمون کنی، خصوصا وقتی که حالت زیاد خوش نیست، دقیقا همینه.
باهاش زندگی میکنی و بدون اینکه بفهمی کمکت میکنه کمر خم شدهات رو صاف کنی و ادامه بدی...
↝#Video
↝#Our_unwritten_seoul
⎯★𝗵ꫀ𝗋ꫀ
「خوشحالی فروشی ساکورا」
یکی از بهترین سریالهایی که میتونی خودتو به دیدنش مهمون کنی، خصوصا وقتی که حالت زیاد خوش نیست، دقیق
- Anything you do to survive is brave.
«هرکاری که برای دووم آوردن انجام میدی، یه جور شجاعته.»
「خوشحالی فروشی ساکورا」
یکی از بهترین سریالهایی که میتونی خودتو به دیدنش مهمون کنی، خصوصا وقتی که حالت زیاد خوش نیست، دقیق
- Yesterday is over,
Tomorrow is yet to come,
Today is yet unknown.
«دیروز تموم شده،
فردا هنوز نرسیده،
امروز هم هنوز ناشناختهست...»
「خوشحالی فروشی ساکورا」
یکی از بهترین سریالهایی که میتونی خودتو به دیدنش مهمون کنی، خصوصا وقتی که حالت زیاد خوش نیست، دقیق
- there's more to something than meets the eye.
«اون چیزی که دیده میشه، همهی ماجرا نیست.»
من با این سریال در یکی از سختترین و بدترین روزهای زندگیم دووم آوردم و تونستم دوباره به زندگی عادی برگردم و ادامه بدم.
تا مدتها، صبح که بیدار میشدم، مثل میجی میرفتم جلوی آینه قدی و توی چشمای خودم خیره میشدم و این دیالوگ رو تکرار میکردم و نمیتونید تصور کنید چقدر تاثیرگذار بود.
و بدون اینکه خودم بفهمم، نکاتی که از این سریال درونم ریشه دوانده بود، بعدها در شرایط خیلی سخت به کمکم اومدن.
هفتمین تجربهام، درست کردن نودل با شیره. خوب بود ولی باب سلیقه من نبود. تکرار نشه لطفا.
#بیست_و_یک_تجربه