eitaa logo
سلسبیل
169 دنبال‌کننده
187 عکس
85 ویدیو
13 فایل
مجموعه علمی، فرهنگی و رسانه ای سلسبیل ✅(فقه، اصول، حدیث، اخلاق، هوش مصنوعی، نوآوری اجتماعی و...) ✅پویش های مردمی (اطعام، آزادی زندانیان و...) ✅تولیدات چند رسانه ای چند زبانه، مشاوره تولید محتوا، اکران فیلم و مستند ارتباط با خادم مجموعه: @Salsabiltv_ceo
مشاهده در ایتا
دانلود
انجمن سواد رسانه طلاب با همکاری معاونت فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات و مجموعه سلسبیل برگزار می‌کند: 📽 اکران نسخه کامل 🎞 مستند «الکافی» 📝 روایتی از سرگذشت یک کتاب (اصول، فروع، روضه) 🎙با حضور کارگردان: مسعود طاهری 🎙سخنران ویژه: استاد سید علی‌رضا حسینی شیرازی (پژوهشگر حوزه علوم حدیث) 🔺 (شهر مقدس قم) 🗓 چهارشنبه، ۲۳ خردادماه ساعت ۱۴:۳۰ 📌 مکان: قم، خیابان شهدا (صفائیه)، نبش کوچه ۱۷، سالن سینما اشراق، معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی 🔻سلسبیل🔻 🆔@Salsabiltv
سلسبیل
👆تیزر مستند الکافی کاری که ۱۲ دی ماه ۱۴۰۲ برای اولین بار اکران شد. ✴️به زودی.... نقد و بررسی این مست
✅همزمان با اکران مستند طبق وعده ای که داشتیم ان شاء الله از نقد الکافی هم رونمایی خواهیم کرد
🌹به سلسبیل خوش آمدید🌹 ⚡️بیست و ششم بهمن سال 1400، مصادف با سیزدهم رجب بود که توفیق جدی پروردگار عالمیان با عنایت ویژه امیر مومنان نصیبمان شد تا گامی برای راه اندازی سلسبیل برداشتیم. 🔷اوایل اسم نداشت، ولی دو سالی بود که پویش هایی را راه انداخته بودیم. تجربه پویش اطعام غدیر و همچنین افطاری نان در شب 21 رمضان. 🎥همه کارهای ما بر محور رویداد های منتسب به أمیرالمؤمنین می چرخید تا تصمیم گرفتیم در فضای رسانه هم ورود کنیم. 💰بهمن 1400 با خرید کیس قوی و راه اندازی یک استودیوی خانگی، آستین را بالا زدیم. 💎نام زیبای چشمه ی بهشتی سلسبیل، چشمه ای که صاحب آن حضرت علی علیه السلام است نیز به پیشنهاد پدر عزیزم برای مجموعه ما انتخاب شد. 💡شعارمان شد؛ سلسبیل-راه رسیدن به بهشت 🛎محلی برای رشد خودمان و همراهانمان. محلی که وابسته به خدا و اهل بیت باشد و هدفی به غیر از این در آن دنبال نکنیم. ایده های بسیار پربرکت، دوستان بسیار محترم و مغتنمی تا کنون جزء توفیقات و به تعبیری، روزی های مجموعه مان بوده اند نصیبمان شده اند و روز به روز این شبکه درحال پختگی، گسترش و ارتقای خویش است. ✅پذیرای هرگونه انتقاد سازنده و پیشنهاد های دوستانه و همکاری های مفید بوده و هستیم. و تاکنون بسیار آموخته ایم. 🛑با اسم یک جرعه دانش، حدود 310 پست طی 10 ماه اخیر، با جمع مختصری از دوستان را به اشتراک گذاشتیم، اما اکنون تصمیم داریم با نامی که مدت ها است درجمع آشنایان ما را می شناسند ادامه دهیم. ان شاء الله پربار تر، مستمر تر، و با شمول بیشتر در این مسیر باهم رشد خواهیم کرد. محتاج دعای خیرتان هستیم. به تفصیل، حتما درباره مسیر سلسبیل و اهداف و گزارش کارهایمان صحبت خواهیم کرد. 🆔@Salsabiltv
✅هم اکنون 📽اکران مستند الکافی 🆔@Salsabiltv
سلسبیل چه کار می‌کند؟ یکی از اموری که در سلسبیل به عنوان وظیفه مان دنبال می‌کنیم، پویش های مردمی است؛ در 3 زمینه تابحال فعالیت داشته ایم: 1️⃣اطعام در روز عید غدیر (پویش تنفس در فضای ابرار): با عنایت ویژه امیر مؤمنان و همراهی محبان حضرت، تاکنون توفیق برپایی 4 پویش اطعام در روز عید غدیر سال های گذشته با تهیه و طبخ حدود 4000 پرس غذای باکیفیت را داشته ایم. ✅❇️امسال نیز در حال تدارک برپایی این پویش برای سال پنجم با هدف پخت 1300 پرس غذا در این روز مبارک و میمون هستیم. 2️⃣پویش افطاری نان در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان (شب شهادت حضرت امیر ع)؛ با همکاری دوست داران امیرالمومنین، طی 3 سال حدود 50/000 قرص نان در مناطق محروم شهر اراک در این شب عزیز به دست نیازمندان رسید. 3️⃣پویش نجات هم نوعان: از نوروز 1403 تا کنون پا به وادی جدیدی گذاشته ایم: آزادی زندانیانی که اکنون فقط بخاطر اندکی بدهی مالی، ماه هاست محبوس هستند و از نعمت در کنار خانواده بودن، و ادامه زندگی شان به شکل ساده، محروم شده اند. و متأسفانه با طرز فکر ناصحیحی که امروز در جامعه ما وجود دارد، با این دسته افراد، با بی اعتمادی و نگاه سوء برخورد می شود. تاکنون 4 زندانی با کمک های مردمی، با مبلغی حدود 40/000/000 تومان، به آغوش خانواده هایشان بازگشته اند. ❓شاید برایتان سوال باشد که خیران و بانیان، چگونه مارا حمایت می کنند؟ برای پاسخ توصیه می کنیم، مستند مختصری که به اشتراک گذاشته میشود را با دقت ملاحظه کنید، بعد از آن باهم مفصل صحبت خواهیم کرد. 🆔@Salsabiltv 👇مستند یک درصد طلایی را باهم تماشا می کنیم👇
49.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💥توصیه تماشا ☝️مستند یک درصد طلایی☝️ 🔷این مستند به موضوعی می‌پرداز که زندگی اشخاص بسیاری را تغییر داده است. 🟥به امید آنکه زندگی شما متحول شود. 🙏لطفا 17 دقیقه برای دیدن آن وقت بگذارید. 🆔@Salsabiltv
💎چه زیبا فرمود پیامبر مهربانی: «اَلناسُ معادِنٌ کمَعادِنِ الذهَبِ وَ الْفِضةِ؛ مردم مانند معادن طلا و نقره هستند». ♦️انتظاری نداشتیم، خالصانه پای کار آمدیم، البته هدف ما خیریه داشتن نیست، این یکی از کارهای ماست. این را رسالت تبلیغی مان میدانیم. ان شاء الله از رسالت اصلی و هدف اصلی مان بعدا سخن خواهیم گفت. 🛎کارهایمان را برای عده ای توضیح دادیم، تصمیم گرفتند تا باقیات الصالحاتی برای خودشان داشته باشند، یا اینکه برای امواتشان یا حتی برای شهدا خیراتی بفرستند. عده ای هم به حضرات معصومین با کمک های مالی، محبتشان را ابراز می کردند. یک عده ای هم تحت عنوان قانون یک درصد طلایی، خودشان ماهیانه، ما را امین یک درصد هایشان می دانند. ❤️یک آن به خود آمدیم، متوجه همراهانی شدیم که دیگر نیاز به یادآوری نداشتند. واقعا دست حضور خداوند و اهل بیت، معجزه وارانه در تمامی پویش هایمان دیده می شد و می شود. حالا دیگر گنج های درون پیرامونیان مان، شناخته شده بود. حالا نه تنها عضو این خانواده شدند، اکنون خودشان این خانواده را به دیگران نیز پیشنهاد داده و آنها نیز به این جمع، روز به روز می پیوندند. حالا حسی که خیلی ها مدت ها دنبالش بودند اما به هیچ شکلی تجربه اش نمی کردند را تجربه می کنند! آری! کمک و یاری دیگران! در کمک به هم نوعان، لذتی است که با هیچ چیز دیگری قابل معاوضه نیست. شما هم می توانید جزء این خانواده باشید. برای ، و برای فعالیت های فرهنگی (که بعدا توضیح خواهیم داد) شماره کارت بانک تجارت بنام گروه فرهنگی سلسبیل(بازدن بر روی شماره کارت، کپی می شود):
5859831231848200
🆔@Salsabiltv
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔘 امشب و فردا رو ساده از دست ندهید. ▫️مرحوم آیت الله آقا مجتبی تهرانی ▪️این کلیپ را حتما ببینید! ▫️شب و روز عرفه توبه مقبول است شب و روز غرفه عرفه دعا مستجابه عبادات درشب عرفه معادل با ۱۷۰ساله ▫️ما را از دعای خیرتان محروم نکنید 🔻 سلسبیل 🔻 🆔@Salsabiltv
صحبتی داشتیم... ابتدا با احوال پرسی ساده شروع کردیم. قدری حالم گرفته بود. به او گفتم ۲ نفر بخاطر ۱۵ میلیون تومان بدهی نزدیک به یکسال است که زندانی هستند. نگذاشت خیلی ادامه بدهم، به نیابت از شهید جهان پناه، هدیه ای به حضرت حجت ارواحنا فداه اهدا کرد. فردا یکی از آنها به آغوش خانواده اش باز می گردد. گفت دوست دارم روز عید قربان کنار خانواده اش باشد. گفتگو با چشمان بارانی و گلوی پر بغض او اینطور تمام شد: (و به دعای اونها ما هم از،زندان نفس رها بشیم‌‌.‌..) 🌸آمین🌸 🆔@Salsabiltv
چه می کند حال و هوای زیبای عرفه! صبح همگی بخیر روز را که با آزاد کردن زندانی شروع کنی، حس خرسندی مضاعفی دارد👌👌 دیشب به گوششان رسیده بود که شخصی، نیمی از هزینه آزادی ۲ فرد محبوس را داده است. او هم وارد میدان شد. انصافاً کسانیکه در این شرایط اقتصادی سخت، دست به جیب می شوند هم مردانگی و رشادت دارند. او هم راه دیشبی را ادامه داد؛ به نیابت از شهید جهان پناه، هدیه ای به مولای غایبش اهدا نمود. ✅امروز هردوی آنها به امید خدا آزاد می شوند. ❌❌❌مهم: فکر نکنید که دیگر کسی نمانده است. هنوز خیلی ها برای آزادی چشم انتظار اند‌‌ مجدد در این زمینه به گفتگو خواهیم نشست. 🌸تاکنون با عنایت پروردگار و یاری دوستان، آزادی و رهایی ۶ بنده خدا با جمع آوری مبلغ ۵۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان تحقق یافته است. 🔻 سلسبیل🔻 🆔@Salsabiltv
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دعای عرفه.pdf
1.82M
📜نسخه PDF دعای عرفه امام حسین علیه‌السلام، دعای آسان با متن و ترجمه روان ✅◽️ محیط گرافیکی زیبا ✅◽️نگارش ساده جملات دعا ✅◽️تقسیم بندی به عبارات کوتاه ✅◽️ترجمه ساده و توضیحی 🤲 التماس دعا 🆔@Salsabiltv
🎥مستند «الکافی» از منظر نقد و نظر ✍🏻نویسنده: محمدجواد ابراهیمی 1️⃣بخش اول: اواسط دی‌ماه 1402 بود که برای اکران اختصاصی مستند "الکافی" تولید ویژه و بسیار تحسین برانگیز آقای مسعود طاهری به تهران دعوت شدم. به همراه جمعی از دوستان و استاد محترم آقای حسینی شیرازی که خود ایشان نیز یکی از مصاحبه شوندگان در مستند بود از قم عازم به تهران شدیم. برای من پرسش های گوناگویی پدیدار شده بود؛ ازجمله: مسعود طاهری، هنر نمایی اش را چگونه به منصه ظهور رسانده است؟ و اینکه اصلا آیا در تهران کسی تمایل دارد که اوقات خویش را برای مشاهده این نوع از تولیدات سینمایی بگذراند؟ با ورود به سالن مجلل اکران، پاسخ پرسش دوم را زودتر از پرسش اول، دریافت کردم. در بحبوحهٔ فریب‌های هرز این روزگار، همین‌که هنوز کسی دغدغهٔ تولید محتوای خالصِ غیر فرمایشی در ساحت دین و حدیث را دارد کاملاً ستودنی است؛ لذا باید در حد کشش و ظرفیت این اوراق، مدح او را نوشت. درباره مستند "الکافی" در چهار ساحت مطالبی را تقدیم تولیدکننده محترم و مشاهده‌کنندگان تیزبین و باهوش آن می‌کنم: 🆔@Salsabiltv
🎥مستند «الکافی» از منظر نقد و نظر ✍🏻نویسنده: محمدجواد ابراهیمی 2️⃣بخش دوم: ساحت اول: پنج عنصر بسیار پررنگ محتوای الکافی که برای بیننده، عرض‌اندام می‌کرد: 1.اصل ورود مسعود طاهری ۴۴ساله به این وادی، ستودنی است؛ هم‌زمان با اکران این اثر، کاری مثل "عمامه صورتی" با بی‌کفایتی تمام روانه بازار شد تا سهمی از اتلاف عمر دیگران را داشته باشد و علاوه‌برآن، تاحدامکان، مخاطب گریزیِ خوبی نسبت به دیدن این‌گونه کارها در مردم داشته باشد. چراکه ظاهر جذاب و پرفریب و بزک‌کرده و گول‌زنک امثال عمامه صورتی، سهم جدی در تغییر ذائقه و دقت نظر و جلب‌توجه مخاطب نسبت به فضاهای دینی و مذهبی و دست‌کاری آنها دارد. امروز، هم‌سن‌وسال‌های مسعود طاهری، به دنبال تزهای به‌اصطلاح روشنفکر مآبانه هستند تا بتوانند خودنمایی کنند. نوع نگاه عمیق تولیدکننده، بر تمامی مطالب انتقادی بعد، می‌چربد. به سازنده مستند "الکافی" به‌صرف ورود در این وادی، نمرهٔ 20 داده و به‌اصطلاح، با یک ستاره طلایی و بدون نیاز به رأی بقیه داوران، او را راهی مرحله پسین می‌کنیم و منتظر مشاهده کارهای جدی‌تر او در این وادی خواهیم ماند. 2.اشاره به جغرافیای شهر کلین، و بهره‌گیری از کارشناسان باتجربه و کارآزموده برای معرفی جغرافیای شهر کلین، لحظات پرباری را برای بیننده رقم می‌زند. 3.جسارت سازنده این پروژه در استفاده از افراد گوناگون یا به دیگر سخن، ساختارشکنی و مجال دهی به‌تمامی صاحبان دیدگاه‌ها و یک‌سویه نبودن نگرش‌ها در مصاحبه‌ها، یکی از رمزهای موفقیت و برگه برنده‌های مسعود طاهری در "الکافی" به شمار می‌آید. ساختارشکنی حساب شده و به‌ دور از افسارگسیختگی، باعث می‌شود پای منتقدان هم با رعایت ادب و اخلاق، برای ارائه نظرات آنها باز شده، و بسیاری از تشنج‌های بیهوده و بی‌ثمری که با حذف برخی افراد به وجود آمده است، از بین برود. به نظر می‌رسد، طاهری، در این بخش عملکرد مثبتی داشته است. 4.گفت‌وگوهای پیرامون مباحث عقلی و کلامی در مستند الکافی، رشد فکری مخاطب را در پی دارد؛ به همین دلیل ستودنی و جذاب است. 5.توضیحات بی نظیر پیرامون مقبره جناب کلینی، نشانگر پژوهش مغتنمی است درباره آن صورت گرفته بود. 🆔@Salsabiltv
🎥مستند «الکافی» از منظر نقد و نظر ✍🏻نویسنده: محمدجواد ابراهیمی 3️⃣بخش سوم: ساحت دوم: سه عنصر بسیار پررنگ بخش فرم و قالب الکافی که برای بیننده، چشم نوازی می‌کرد: 1.بازسازی صحنه و داشتن بازیگر، یک نوع خلاقیت به شمار می‌آید؛ چرا که با جان بخشیدن به این مستند، حال و هوای مخاطب را تااندازه‌ای از ارائهٔ جدی و پیوستهٔ اساتید و خشکی مطالب می‌زداید. گفتنی است که به دلیل پرهزینه بودن این بخش و تنوع افزون‌تر، پیشنهاد می‌گردد که در تولیدات پسین از هوش مصنوعی بهره‌گیری شود. 2.استفاده از نقشه و بازطراحی آن برای جغرافیای کلین و مناطق مختلف دیگر و همچنین استفاده از انیمیشن برای برخی توضیحات نیز از نقاط قوت اثر "الکافی" به شمار می‌آید. 3.و اما برویم سراغ بخش صدا: سفارش تولید موسیقی اختصاصی که کاملاً با زمینه کار هماهنگ بود، در دلنشینی این تولید مسعود طاهری اثر به سزایی دارد. استفاده از گوینده با صدای جاافتاده و منحصربه‌فرد و خاص نیز بسیار با مطالب هماهنگ بود. البته خوانش برخی جمله‌ها اندکی سریع و با طمأنینهٔ ناکافی، همراه بود. 🆔@Salsabiltv
🎥مستند «الکافی» از منظر نقد و نظر ✍🏻نویسنده: محمدجواد ابراهیمی 4️⃣بخش چهارم: ساحت سوم: چهار نکته‌ای که در ناحیه فرم الکافی، نیاز به توجه بیشتر جهت ارتقا دارد: 1.اگرچه الکافی، بر پایه پژوهش عمیق و قابل‌قبولی استوار است؛ اما به نظر می‌رسد این مستند در ناحیه فیلمنامه از قوت لازم برخوردار نیست. به‌راستی این مستند از شیوه‌های نوین برای تولید، بهره نگرفته و به همان روش کلاسیک پدیدآمده است. دلیل پیش‌گفته موجب می‌شود که محصول نزدیک به سه ساعتهٔ مسعود طاهری، مخاطب را به ملالت و فرسودگی بکشاند. پروژهٔ الکافی همان‌گونه که از یک سو به یک پژوهش دقیق و عمیق نیاز داشت، از سوی دیگری به همان میزان نیازمند یک داستان جذاب و دلپذیر بود تا ماندگاری و فراگیری‌اش بیشتر بشود. گفتنی است که طولانی‌بودن یک فیلم همواره به‌عنوان نقطه آسیب و ضعف آن به شمار نمی‌آید؛ چرا که یک فیلم دلهره‌آورِ و زندگی‌نامه‌ای حماسی به نام اوپنهایمر (Oppenheimer) هم سه‌ساعته تولید شده است، ولی بامهارت‌های مثال‌زدنی، مخاطب را پای صفحه‌نمایش، میخکوب نگه می‌دارد. اگر گفته شود که این سبک پژوهش‌ها فقط در قالب‌های کلاسیک قابلیت عرضه دارند، می‌توان گفت که در این صورت، یک اثر کاملاً خشک و غیرمنعطف و بسیار دور از ذوق مخاطبان امروزی تولید کرده‌ایم. 2.در این مستند به مطالب و مسائل گوناگونی پرداخته شد؛ اگر چنانچه در فیلمنامهٔ الکافی، این مسائل در آغاز به‌عنوان یک چالش جدی در پیشِ روی مخاطبان قرار داده می‌شد، هنگامی که اساتید و کارشناسان، در صدد پاسخگویی به آن چالش‌ها و پرسش‌ها بودند، برای بیننده هم حس رضایت حاصل می‌گردید و به تعبیری پاسخ‌ها به جان او می‌نشستند. قطعاً مستندساز ماهر و زبردست الکافی، خودش می‌داند که در مصاحبه‌ها چه پرسش‌هایی را دنبال می‌کند و در سیر تدوین، مطالب را چگونه پشت‌سرهم بگذارد، اما به نظر می‌رسد که برای مخاطب برخی رفت‌وبرگشت‌ها روشن نباشد و وی را در هاله‌ای از ابهام فروببرد. 3.فضای ضبط گفت‌وگوها با برخی کارشناس‌ها چندان دلچسب و مناسب نبود و نوع دکور برای تماشای بیش از 5 دقیقه، بسیار ملالت آور بود. 4.همچنین نورپردازی این مستند، نمرهٔ شایسته‌ای نمی‌گیرد؛ در عمدهٔ ضبط‌ها، خلأ نورپردازی غیرحرفه‌ای به چشم می‌خورد؛ مثلاً سایهٔ سر برخی کارشناسان، بر بدن‌هایشان قابل‌مشاهده است درحالی‌که چنین اشکالاتی را می‌توان با انجام برخی تدبیرهای معمول، به‌آسانی برطرف کرد. 🆔@Salsabiltv
🎥مستند «الکافی» از منظر نقد و نظر ✍🏻نویسنده: محمدجواد ابراهیمی 5️⃣بخش پنجم (بخش پایانی): ساحت چهارم: پنج موردی که در ناحیه محتوای الکافی، نیاز به توجه بیشتر جهت ارتقا دارد: 1.پرداخت به دو مسئله حیاتی در "الکافی" احساس می‌شد؛ اول: تبیین اینکه مابقی کتب أربعه از کتاب کافی تأثیر پذیرفته اند؛ جناب کلینی صرفاً یک محدث نبودند؛ بلکه یک جامعه‌شناس بودند که باتوجه‌به آسیب‌های اجتماعی که متوجه دین‌داران آن زمان بوده است، ایشان دست‌به‌قلم شدند و برخی ابواب کافی را بر اساس آن آسیب‌ها سامان داده‌اند تا پاسخ آنها را به مخاطبانش بدهد و مسیر صحیح را برای آنها تبیین کند. دوم: ارائه توضیحاتی درباره تفاوت سبک جناب کلینی با شیخ صدوق و شیخ طوسی. اگر بخواهیم برایش عنوانی در نظر بگیریم: ساختارشناسی کافی و تأثیرات آن شاید عنوان مناسبی باشد. که در میان این بحث، شایسته بود سبک حدیثی جناب کلینی نیز تشریح و تبیین بشود. 2.بررسی این مسئله که: کتاب کافی چگونه به دست ما رسیده است؟ و این کتاب کافی ای که امروز در دسترس ما است، آیا همان نسخه تألیف شده توسط مرحوم کلینی است؟ در بین موضوعاتی که به آن پرداخته شد، نیز باید سهمی را می‌برد. 3.عدم حضور برخی اساتید همچون استاد مددی و شبیری در مصاحبه‌ها به چشم می‌خورد. 4.همچنین اصرار یکی از کارشناسان با این تعبیر که بازاریان ری و تجار و سرمایه‌دارانی، حامی تولید اثری مثل الکافی بودند و کتاب الکافی، یک پروژه تحقیقی بوده است، گویا بیش از آنکه این نظر بخواهد واقع وضعیت جناب کلینی را در زمان حیات ایشان و تألیف الکافی، تشریح و تحلیل کند، بوی این راه می‌دهد که بخواهند عده‌ای را با این حرف‌ها متأثر کرده تا دست‌به‌جیب شده و آنها را حمایت کنند، درحالی‌که آن چیزی از فضای علمای گذشته با عنایت به فرمایشات بزرگان، استظهار می‌شود این بوده است که اصلاً فضلای بزرگی همچون کلینی و صدوق، نگاه مادی برای تألیفاتشان نداشته‌اند و دغدغه حفظ دین و خدمت به جامعه دین‌داران، آن‌ها را از هرگونه چشم داشت مادی و این سبک اظهارات دور می‌کرد. 5.یکی از اساتید فلسفه در گفتگوهای خویش این‌گونه اظهار کرد که شیعه از اهل‌سنت، تأثیرپذیری داشته است و نیز تا قرن دوم، شیعه همچون اهل‌سنت، به‌صورت مکتوب، حدیث نقل نکرده است. این سخن، حاصل اظهارنظر فرد غیرمتخصص در حوزه‌ای است که اطلاعات ناکافی درباره بیاناتش دارد؛ چراکه با اندکی تحقیق، بر هر پژوهشگری هویدا خواهد شد که یکی از نقاط تمایز و برتری شیعه نسبت به اهل‌سنت، حساسیت ویژه بر انتقال مکتوب میراث حدیثی‌اش به دوران پسین از زمان امامان معصوم بوده است. به امید روزی که تولیدات رسانه‌ای عمیق، اثرگذار، ماندگار و فراوان جهت نشر معارف اهل‌بیت برای جذب و تمایل قلوب به وادی نور و هدایت رقم بخورد. 🆔@Salsabiltv
سلسبیل
انجمن سواد رسانه طلاب با همکاری معاونت فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات و مجموعه سلسبیل برگزار می
تحلیل استاد حسینی، اکران الکافی.mp3
17.97M
☝️پیشنهادی سلسبیل☝️ 🎤تحلیل استاد حسینی در حاشیه اکران مستند الکافی 💎عنوان بحث: نقش کافی در تحلیل واقع بینانه ی تاریخ حدیث شیعه ❌به دلیل ضبط اختصاصی،انتشار این صوت بدون ذکر منبع جایز نمی باشد. 🔻سلسبیل🔻 🆔@Salsabiltv
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا