اه خستگیییییی
نمیدونم از کجا باید بگم ولی امروز بعد از مهمان داری رفتیم خونه عزیزم و الان اومدیم
برم بخوابم
سَمآی؛
۸روز ۸تا خصوصیات از من خوب /بد روز اول💕💕💕 من آدم به شدت مودی هستم یعنی خدا شاهده خانوم نقره میدون
۸روز ۸تا خصوصیات از من خوب/ بد روز دوم💕💕💕
من در همه هنر ها رفتم و به یک سال نرسیده که ولش کردم اما الان حدود ۳سال هست که میکاپ رو دارم و خیلی هم دوسش دارم ❇️
M
.....
منم در حال حاضر رو نویسندگی و عکاسی کار میکنم،ولی میکاپ و به طور حرفه ای انجام نمیدم و عادیه .
Y