اینجا؟
ما دوتا دوست. . .
نه نه،رفیق:)
.
.
میخوایم هم حال دل ما خوب باشه،هم تو:))✨🎀
.
.
سمای؟ترکیب اسم دو تامون:)
.
.
کپی؟به غیر از روزمره موردی نداره؛
.
.
My? @Nilguon
.
.
https://eitaa.com/Parvaneabi13
خب بچه ها درسته فردا عیده ولی چون قراره فردا از صبح تا شب مهمونی باشیم الان باید بگم که...
:عیدتون مبارک باشه امید وارم خیلییییی خوش حال باشید در کنار خانواده هاتون 😘😊☺️