بعد یه مدت دارم سریال تلوزیونی دنبال میکنم که امشب قسمت آخرشه و کاش طولانیتر بود :)
اگه ندیدید از «تلوبیون» برید سراغش.
هم طنزه، هم جوونپسند و هم سراغ موضوعی رفته که تو کمتر سریالی دیدم تمیز و ظریف درش بیاره👌✨
#پیشنهاد
#سریال_خوب_ببینیم
#صداوسیما_بساز_که_خوب_داری_میسازی
@Sarirman | صَریر.مَن
جمهوریاسلامی که آقا ساخت
محورِ مقاومت رو تنها نخواهد گذاشت،
این اصلِ ماست؛ مطمئن باشید.
@Sarirman
صَــریـر | 🫀+✒️
سروِ بلندِ جانت، جز در برابرِ خدا خم نشد و نزدِ هیچ قدرتی جز او، هرقدر هم بلند و گردنفراز، کوتا
ز جان نداشت دلم طاقت جدایی و از اشک
کشیـده پـرده به چـشمـم که رفتـن تو نبیـنم
_ هوشنگ ابتهاج
صَــریـر | 🫀+✒️
به نام خدایی که جلوهای از رضای خویش آفرید؛ امامی که تفسیرِ لطف است و مظهرِ نورانی کرامت الهی...✨💚
به نامِ خدایی که
چون خواست حق و حقیقتِ جاودانهاش را به تصویر بکشد، ردایِ ولایت و هدایت بر قامتِ علی پوشاند...ᥫ᭡
صَــریـر | 🫀+✒️
•
ای روزگار!
کاش میتوانستی همه قدرتهایت را
و ای طبیعت!
کاش میتوانستی همه استعدادهایت در خَلق یک انسان بزرگ، نبوغ بزرگ و قهرمان بزرگ جمع میکردی و یکبار دیگر به جهان ما یک علی(ع) دیگر میدادی... .
_ دکتر جرج جرداق (مسیحی)
در کتاب الامام علی صوت العدالة
@Sarirman | 💚یکروز تا عیدِ ولایت
صَــریـر | 🫀+✒️
به نامِ خدایی که چون خواست حق و حقیقتِ جاودانهاش را به تصویر بکشد، ردایِ ولایت و هدایت بر قامتِ عل
به نام خدایی که
عدالت و شجاعت
را با «علی(ع)» معنا کرد.