از فوریوم میخوام که اسپویلم نکنه چون من هنوز فصله سه جوجوتسو رو کامل ندیدم😭🙏
باز خوبه یه پس زمینه ای از مرگه گوجو و گتو داشتم وگرنه این شوکی که فوریوم بهم وارد کرد دوبرابر میشود
Seved Messages.²
وای وای اخجون داری میخونیش😭😭😭😭😭 ☆☆☆
آرههه هنوز نصفم نشوده ولی از الان دارم حس میکنم که قرار موردعلاقم باشهه😭
چون من به شدت علاقه به خوندن درمورد بیماری های روانی دارم واقعن داره خوشم میاد از هیچ وقت دروغ نگو
شاید صفحه هایی که برا خودم جذاب بوده و درمورد بیماری های روانی توضیح میداده رو براتون بزارم🙆🏻♀
هدایت شده از sᴋᴢ ɴᴇᴡs
چان تو بابل پیام فرستاده ::
🐺:بزن بریم
قراره این تابستون رو بترکونیم
𓂃 ࣪˖ ִֶָ 🐺་༘࿐
https://eitaa.com/joinchat/171902564C9ba0493d36
هدایت شده از رویـــــآی اســـکـیــز |نیکی دلتنگتم୨୧
چان داداش تو قرار نیست تابستون رو بترکونی قراره استی هارو بترکونی فداتشم