eitaa logo
دانلود
تازه تابستانی که هیکارو مرد ام هنوز کامل ندیدم🙆🏻‍♀
باز خوبه یه پس زمینه ای از مرگه گوجو و گتو داشتم وگرنه این شوکی که فوریوم بهم وارد کرد دوبرابر میشود
Seved Messages.²
حالت چطوره؟..
وای وای اخجون داری میخونیش😭😭😭😭😭 ☆☆☆
Seved Messages.²
وای وای اخجون داری میخونیش😭😭😭😭😭 ☆☆☆
آرههه هنوز نصفم نشوده ولی از الان دارم حس میکنم که قرار موردعلاقم باشهه😭
چون من به شدت علاقه به خوندن درمورد بیماری های روانی دارم واقعن داره خوشم میاد از هیچ وقت دروغ نگو
شاید صفحه هایی که برا خودم جذاب بوده و درمورد بیماری های روانی توضیح میداده رو براتون بزارم🙆🏻‍♀
هدایت شده از sᴋᴢ ɴᴇᴡs
چان تو بابل پیام فرستاده :: 🐺:بزن بریم قراره این تابستون رو بترکونیم 𓂃 ࣪˖ ִֶָ 🐺་༘࿐‌ ‌‌‌‌ https://eitaa.com/joinchat/171902564C9ba0493d36
هدایت شده از رویـــــآی اســـکـیــز |نیکی دلتنگتم୨୧
چان داداش تو قرار نیست تابستون رو بترکونی قراره استی هارو بترکونی فدات‌شم
قلبمون اومد تو دهنمونننسنسننست
واقعن ایران خوب دووم آورد جلوی بلژیک با این تیمه قوی
آریس، این روزا انگار همه یه جورِ خاصی دوستت دارن.
شاید چون این روزا خودم،خودمو دوس دارم بقیه ام دوسم دارن🙆🏻‍♀