امروز داشتم سره بازی کاوره هم تیمیمو براش درست میکردم،درست نپوشیده بودش بعد آخرش اینجوری بود که مرسی مامان-🙆🏻♀
این اواخر کلن هرچی که فکرشو نمیکردم صدا شودم،نینی،مامان،خاله،آساهی،خاله آساهی،ثیب و...
Seved Messages.²
نمیدونید چقد اینجا و ممبراشو دوس دارممم😭💘
ما هم دوستت دریم خاله ثیبی
Seved Messages.²
این اواخر کلن هرچی که فکرشو نمیکردم صدا شودم،نینی،مامان،خاله،آساهی،خاله آساهی،ثیب و...
بزارید از یکی از لقبای خیلی قدیمیم بگم
وقتی به دنیا اومدم این لقبو یکی از دوستای مامان بزرگم روم گذاشته هنوزم با همون لقب صدام میکنه
وقتی من به دنیا اومده بودم مامان بزرگم داشته تو اتاقه بیمارستان شیرینی خامه ای پخش میکرده بعد مامانم تو اون حال و تازه از زیره بیهوشی و عمل در اومده اون وسطه به مامان بزرگم میگه منم میخوام به منم نون خامه ای بدید🙆🏻♀
به گفته خوده مامانم اون موقع قبل عمل و بعدش هیچی نخورده بوده بعد گشنش بوده،شیرینی و میبینه و دلش میخواد