این اواخر کلن هرچی که فکرشو نمیکردم صدا شودم،نینی،مامان،خاله،آساهی،خاله آساهی،ثیب و...
Seved Messages.²
نمیدونید چقد اینجا و ممبراشو دوس دارممم😭💘
ما هم دوستت دریم خاله ثیبی
Seved Messages.²
یدیقه گذشت ولی خودم فداتون
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
Seved Messages.²
این اواخر کلن هرچی که فکرشو نمیکردم صدا شودم،نینی،مامان،خاله،آساهی،خاله آساهی،ثیب و...
بزارید از یکی از لقبای خیلی قدیمیم بگم
وقتی به دنیا اومدم این لقبو یکی از دوستای مامان بزرگم روم گذاشته هنوزم با همون لقب صدام میکنه