eitaa logo
دانلود
این اواخر کلن هرچی که فکرشو نمیکردم صدا شودم،نینی،مامان،خاله،آساهی،خاله آساهی،ثیب و...
نمیدونید چقد اینجا و ممبراشو دوس دارممم😭💘
هدایت شده از Twilight
یدیقه گذشت ولی خودم فداتون
فدات
Seved Messages.²
یدیقه گذشت ولی خودم فداتون
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
Seved Messages.²
فدات
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
وقتی به دنیا اومدم این لقبو یکی از دوستای مامان بزرگم روم گذاشته هنوزم با همون لقب صدام میکنه