eitaa logo
سیاست و فرهنگ. شعبانی سارویی
1.2هزار دنبال‌کننده
8.9هزار عکس
5.7هزار ویدیو
713 فایل
کانال سیاست و فرهنگ به ارائه چالش ها و ظرفیت های دو حوزه سیاست و فرهنگ می پردازد. ارتباط با ادمین: @Shabaniesaroui
مشاهده در ایتا
دانلود
اما پدافند که هوشیار شده بود پس از دیگری کوادکوپترها را می‌زند اما به نظر می‌رسد یکی از این ریز پرنده‌ها به پنل یک سامانه خاموش اس ۳۰۰ در این منطقه اصابت کرده و دشمن که فکر می‌کرد عناصر نفوذی و خائن داخلی‌اش کار را به نحو کامل و احسن انجام داده‌اند اقدام به شلیک موشک‌های دورایستا از غرب آسمان عراق جایی که به صورت کامل در کنترل آمریکایی‌ها است می‌کند اما این موشک‌ها به حول و قوه الهی هیچ کدام به اهداف خود نرسیده و همه آنها توسط پدافند قدرتمند کشورمان شکار و منهدم می‌شوند. کلاهک‌های مورد استفاده در این حمله تقریباً یک چهارم تا یک ششم کلاهک‌های مورد استفاده توسط ایران در حمله ۲۶ فروردین ماه به سرزمین‌های اشغالی بود. در واقع کلاهک‌هایی که توسط پدافند ایران هدف قرار گرفت بسیار بسیار کوچک بودند و این را باید به فال نیک گرفت که چنین اهداف کوچکی در گستره به جغرافیای بزرگ ایران که یکصد برابر سرزمین‌های اشغالی است رهگیری و منهدم شدند. در نظر داشته باشید که در حمله ایران ما با بیش از ۴ لایه پدافندی و ۱۰ طرف مواجه بودیم در حالی که اینجا تا لب مرز ما هیچ لایه پدافندی نداریم و تقریباً باید گفت پدافند ما از نقطه صفر مرزی شروع می‌شود. بنابراین باید گفت که دشمن در رسیدن به هدفش بسیار ناکام بوده و شکست مفتضحانه‌ای خورد و به همین دلیل جرأت برعهده گرفتن مسوولیت این حمله را هم ندارد. پدافند کشور از این اقدام دشمن و حمله سربلند و پیروز بیرون آمد و اجازه هیچ‌گونه اقدام موثری به دشمن را نداد و از این بابت باید تبریک مجددی به دلاور مردان پدافند در ارتش و سپاه تحت اشراف قرارگاه پدافندی خاتم الانبیا و پدافند یکپارچه کشور عمل می‌کنند گفت و دست آنها را بابت این موفقیت بزرگ بوسید. به نظر می‌رسد برخی از این پرتابه‌ها پیش از رسیدن به هدف در مرکز کشور در شمال خوزستان و به محض ورود به کشور هدف قرار گرفته و منهدم شده‌اند. فعال شدن پدافند در شمال خوزستان موید این نکته است که پرتابه‌های دشمن از این منطقه در حال عبور بودند ولی دستان بلند سامانه‌های گوناگون و پیچیده پدافندی کشور توانست آنها را به زیر بکشد و اجازه عکس العمل به آن‌ها را ندهد. این اوج طراحی و اقدام دشمن علیه ایران بود در حالی که کلاهک‌های نیم تنی و ۷۵۰ کیلویی ایران پایگاه‌های مختلف رژیم را در هم کوبیدند، می‌خواست خودی نشان دهد که در آن هم شکست خورد.
🔰 به‌مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه سپاه در ۴۵سال گذشته 🔻 سپاه مولود انقلاب و اساس آن بر مبنای جمعیتی از جوانان انقلابی بود که برای پاسداری و صیانت از انقلاب اسلامی در همان سال ۵۷ بدستور امام شکل گرفت. این نهاد مقدس که مردان بزرگی در ان ایفای نقش نموده و بسیاری از انها به شهادت رسیدند؛ توانسته است در ۴۵ سال گذشته کارهای بزرگی در راستای پیشرفت کشور؛ بصیرت افزائی مردم؛ تامین امنیت؛ و صیانت از انقلاب اسلامی انجام دهد که به برخی از آن‌ها اشاره می‌گردد: سپاه در حفاظت از شخصیت‌ها. سپاه در تشکیل بسیج. سپاه در حفاظت پروازها. سپاه در تأمین امنیت عمومی. سپاه در دفاع مقدس. سپاه در برخورد با منافقین. سپاه در راهیان نور. سپاه در حفاظت از مرزها. سپاه دربسیج سازندگی. سپاه در مرزهای دور. سپاه در تولید پهپادها. سپاه در ساخت موشک. سپاه در دریا و زیر دریایی. سپاه در ساخت ماهواره‌ها. سپاه در مهار فتنه‌های داخلی. سپاه در فضای سایبری. سپاه در صنایع هسته‌ای. سپاه در ریشه کنی داعش. سپاه در ایجاد موازنه قدرت. سپاه در تولید تجهیزات نظامی. سپاه در تولید قایق‌های پرنده. سپاه در جبهه‌های مقاومت. سپاه در شهرهای موشکی. سپاه در نهضت روشنگری. سپاه در تفحص شهداء. سپاه در آبرسانی به نقاط محروم. سپاه در ساخت اتوبان‌ها. سپاه در سدسازی. سپاه در ساخت تونل‌ها. سپاه در برق‌رسانی به کشور. سپاه در گازرسانی به کشور. سپاه در ساخت پالایشگاه. سپاه در بنیادهای حفظ آثار. سپاه در تولیدات فرهنگی. سپاه در حلقه‌های صالحین. سپاه در ساماندهی عشایر. سپاه در ریشه‌کنی فلج اطفال. سپاه در طرح شهید سلیمانی در ایام کرونا. سپاه در کوبیدن عین‌الاسد. سپاه در کوبیدن اسرائیل. سپاه در خنثی سازی فتنه‌ها. سپاه در کشف مفاسد اقتصادی. سپاه در دستگیری جاسوس‌ها. سپاه در حوادث غیرمترقبه. سپاه در مبارزه با گروهک‌ها. سپاه در آمادگی دفاعی مردم. سپاه در پدافند غیر عامل. سپاه در بی اثر کردن تحریم‌ها سپاه در محرومیت زدایی 🔹 و شاید ده‌ها مسئولیت و نقش دیگری که این نهاد مقدس در قالب انجام وظایف محوله در اقصی نقاط کشور و خارج از ان انجام می‌دهد. 🔸اگر نگاهی به صدها کار بزرگ و متنوع نقش سپاه در ۴۵ سال گذشته بیندازیم، بخوبی متوجه می‌شوید که چرا دشمن اینقدر روی سپاه حساس است و همواره سعی در تخریب چهره مردمی و خدمتگزار این نهاد مقدس دارد. 🔹 جمله معروفی که امام راحل در اوائل انقلاب گفت «اگر سپاه نبود؛ کشور هم نبود» همچنان در کشور ساری و جاری است. و اگر امروز هم نقش سپاه در انجام صدها وظیفه محوله نباشد؛ کشور با مشکلات جدی مواجه خواهد شد
📌«خیلی از کسانی که میکنند نمیدانند این را؛ اگر بدانند که پشت این کاری که اینها دارند میکنند چه کسانی هستند، قطعاً نمیکنند؛. خیلی از اینها کسانی هستند که اهل دینند، اهل تضرّعند، اهل ماه رمضانند،اهل گریه و دعایند، توجّه ندارند که چه کسی پشت این سیاستِ رفعِ حجاب و مبارزه‌ی با حجاب است. جاسوسهای دشمن، دستگاه‌های جاسوسی دشمن، دنبال این قضیّه هستند. اگر بدانند، حتماً نمیکنند» بیانات ۴۰۲/۱/۱۵ قطعه بزرگ آن نقشه که رهبری از مسئولان مطالبه کردند باید از همین واقعیت اخذ می شد. مسئولان در سال گذشته کوتاهی کردند. عذری وجود ندارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟢 یکی آخر راه 🟢 یکی اول راه 🟢 مثل برق و باد میگذرد 🔴 قدر همدیگر را بدانیم.
✳️ امام باقر(علیه السلام) : 🖌 هیچ کس از گناه سالم نماند ، مگر آنکه زبانش را نگهدارد.  📖 تحف العقول ، ص۲۹۸ 🍎🍎🍎
🇮🇷دوم اردیبهشت🇮🇷 سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گرامی باد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 تشکیل زنجیره انسانی در ساحل میانکاله شهرستان بهشهر در حمایت و تشکر از سپاه، طرح نور فراجا و عفاف و حجاب👏👏
توییت طلایی کاربر عرب درباره ایران @zaghsiah
📰 دکه روزنامه| یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
حضرت امام خمینی (قدس سره الشریف): "ای کاش من هم یک پاسدار بودم." حضرت امام خامنه ای: "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که مولود مبارک انقلاب اسلامی است، در همه جهان پس از صدر اسلام پدیده بی سابقه‌ای است. این پدیده در حقیقت، مظهر عینی و مجسمی است برای شعار‌های انقلاب اسلامی، شعار ایستادگی در مقابل همه قدرت‌های بزرگ با سلاح اتکال به خدا، شعار ایستادگی در مقابل همه قدرت‌های بزرگ با سلاح اتکال به خدا، شعار غلبه خون بر شمشیر و شعار حرکت برای نجات مستضعفان و از همین رو است که سلطه‌های بزرگ در سراسر جهان با چشم انزجار و نفرت، بدین پدیده الهی می‌نگرند چنانکه به انقلاب اسلامی". با تقدیم سلام و احترام، فرا رسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بفرمان امام راحل عظیم الشان (ره) گرامیباد. با امتنان: مهدی مروجی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📛 آسیب های بی تی اس و کی پاپ 🔹 گرایش به موسیقی کی پاپ و گروه بی تی اس، متأسفانه با پخش سریال های کره ای در صدا و سیمای کشور گسترش پیدا کرد. 🔹 گرایش به این گروه ها دارای آسیب های زیادی است، از جمله: ترویج همجنس گرایی، دور کردن افراد از ارزش های اسلامی و دینی و گرایش قشر نوجوان و جوان، به فرهنگ مادی و غیر اسلامی غرب است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📛 انحرافات دوره های قانون جذب و شکرگزاری 🔹 دوره هایی که به اسم قانون جذب و شکرگزاری تشکیل و اجرا می شود، پر از انحرافات فکری، عقیدتی و... است. 🔹 این دوره ها که با اخذ مبالغ هنگفت از افراد تشکیل و در آنها مطالب و آموزه هایی ارائه می شود که هیچ مبنای علمی، دینی و منطقی نداشته و صرفاً سلایق و تراوشات ذهنی افراد به ظاهر مربی است که به خورد افراد نااگاه و ساده لوح داده می شود.
یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی 🔹مدیرمسئول روزنامۀ کیهان نوشت: چند روز قبل و درحالی‌که نیروی انتظامی به اجرای وظیفه قانونی و شرعی خود در مقابله با کشف حجاب برخی از خانم‌ها در انظار و اماکن عمومی مشغول بود (و هست‌) و این اقدام پلیس با هجوم گسترده و پُرحجمی از سوی دشمنان بیرونی و پادوهای داخلی آنها رو‌به‌رو شده بود و هنوز هم رو‌به‌روست‌، برادر عزیزمان جناب آقای مهدی فضائلی که از ارادت نگارنده به خود بی‌خبر نیست، در توئیتی ضمن اشاره به نظر رهبر معظم انقلاب در پی‌نوشتی نوشته بود: «بتازگی برخی مسئولان به‌دلیل کارهای بی‌قاعده تذکر دریافت کرده‌اند‌»! 🔹توییت یاد شده با موج گسترده‌ای از اعتراض و انتقاد نیروهای مؤمن و وفادار به اسلام و انقلاب رو‌به‌رو شد چراکه، مدتی است پدیده پلشت و خانمانسوز کشف حجاب به یکی از نگرانی‌ها و دغدغه‌های جدی توده‌های عظیم مردم مسلمان و پاکباخته کشورمان تبدیل شده است. 🔹اکنون -با عرض پوزش- این پرسش از برادر عزیزمان آقای فضائلی در میان است که جناب ایشان از کدام جایگاه می‌فرمایند: «‌بتازگی برخی مسئولان به‌دلیل کارهای بی‌قاعده تذکر دریافت کرده‌اند‌»؟! چرا که با توجه به عضویت ایشان در دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، این تذکر به حضرت آقا نسبت داده می‌شود و شده است؟! ادامۀ یادداشت را اینجا بخوانید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌بحران سازی آمریکا 🎙رهبر معظم انقلاب: آمریکا گروهی راه انداخته برای بحران‌سازی در کشورهای مختلف؛ یکیش اختلافات قومی است یکیش تفاوتهای مذهبی است یکیش مسئله جنیست و مسئله زن است اینها رو می خواهند تحریک و بحران آفرینی کنند تا بتوانند به کشور عزیز ما ضربه وارد کنند.