eitaa logo
سیاست و فرهنگ. شعبانی سارویی
1.2هزار دنبال‌کننده
8.9هزار عکس
5.7هزار ویدیو
713 فایل
کانال سیاست و فرهنگ به ارائه چالش ها و ظرفیت های دو حوزه سیاست و فرهنگ می پردازد. ارتباط با ادمین: @Shabaniesaroui
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ اسکای نیوز عربی: 🔹 موساد مقداری ماده PETN به شدت انفجاری را روی باتری دستگاه‌ها قرار داده و آن را از طریق افزایش دمای باتری به اندازه‌ای که منفجر شود، منفجر کرده است 👆قدرت انفجار 70 گرم PETN
🔸لزوم تغییر سیاست ها در نسبت با غرب و مصنوعات غربی متأسفانه حزب الله لبنان و محور مقاومت با یک «نفوذ امنیتی» به اندازه یک «عملیات بزرگ نظامی» دچار خسارت شد. مهمترین وظیفه ما در مواجهه با این اتفاق درس گرفتن از آن و مقاوم سازی در برابر آنست. اسرائیل آشکار کننده نفاق و باطن غرب است. این اتفاق در لبنان نشان داد که تا چه میزان غرب غیرقابل اعتماد است. بسیاری از محصولات غربی میتوانند تله گذاری شده باشند برای روز مبادا. همان تله هایی که در مورد پیجر اتفاق افتاد در بسیاری از لوازم دیگر هم قابل پیاده سازی است. هر چقدر نزاع ما با «استعمار غربی» جدی تر شود استفاده ناجوانمردانه غرب از محصولات و مصنوعاتش علیه ما تشدید می شود. نباید تصور کرد که ابزار غرب صرفا «تحریم» است غرب گاهی نسبت به برخی کالاها و خدمات روی خوش نشان می‌دهد تا تله گذاری امنیتی کند، لذا محور مقاومت به همراه محور شرق باید به فکر حداکثری کردن رفع نیازهای درونی خود باشد. نظریه های گلوبالیستی(جهانی سازی) و لیبرالیستی که خودیاری امنیتی و خودکفایی اقتصادی و صنعتی را تخطئه و تمسخر می کنند، بستر ساز نفوذ خائنانه و جنایتبار استعمار در رگهای جامعه و حکومت هستند. محور مقاومت به عنوان یک قطب در روابط بین الملل نمیتواند با همان مناسبات ساده گذشته با غرب تعامل و تجارت کند همانطور که هر تصمیم داخلی پیوست عدالت میخواهد هر تصمیم خارجی پیوست امنیت و پدافند غیر عامل لازم دارد. مع الاسف در نقاط حساس رویارویی با محور استعمار بدذات غربی، سیاست خارجه ای بر امور دولت جمهوری اسلامی مسلط شده است که در خوش خیالی نسبت به غرب، به سر می برد که پالس کودکانه «برادری به شیطان بزرگ» میدهد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از اون صحنه‌ها که هر چی ببینیش سیر نمیشی خبرنگاره به یه جوون الجزایری میگه اگه اینی که تو جیبمه رو بوسش کنی بهت ۱۰۰دلار میدم اونم قبول میکنه ولی وقتی میبینه اون چیز پرچم اسرائیله واکنششو ببینید عجیب خورد دست مریزاد (ما شرفمونو معامله نمیکنیم)
🔴رئیس دیوان عالی: در برخی انتصابات رئیس‌جمهور افراد سابقۀ خوبی ندارند 🔹منتظری: در انتصاباتی که شاهد آن هستیم، برخی افرادی سابقۀ خوبی ندارند و طبق فرمایش امام علی(ع) این موضوع به نفع نظام اسلامی نیست که تحت عنوان وفاق ملی همۀ افراد باسابقه خوب و بد و مُحسن و مُسی را در یک‌جا جمع کنیم که اگر این‌گونه عمل کنیم، افراد نیکوکار و خوش‌سابقه بی‌رغبت می‌شوند و افراد بدنام به رفتار بدشان تشویق می‌شوند. 🔹دیروز در نشست خبری رئیس‌جمهور خانمی با وضعیت نامناسب پوششی به‌محض اینکه پشت تریبون قرار گرفت، به گشت ارشاد طعنه زد و آقای رئیس‌جمهور هم گفتند که مگر گشت ارشاد هنوز هست و اذیت می‌کند؟ 🔹قول برخورد با آن را دادند که باید عرض کنیم اگر قرار است با گشت ارشاد برخورد شود باید با وضع نامناسب حجاب آن فرد هم برخورد شود و نباید ارزش‌ها پایمال شود و خون شهدا زیر پا گذاشته شود. 🔹وقتی آن خانم با آن وضع نامناسب حجاب صحبت می‌کنند، توقع است که رئیس‌جمهور در پخش زندۀ سیما موضع صحیحی اتخاذ کند البته در موضوع حجاب باید کار فرهنگی و تبلیغاتی و سرمایه‌گذاری آموزشی در مدارس صورت گیرد و آخرین نهادها دستگاه انتظامی و قضایی است که باید وارد عمل شوند.
2FilesMerged_۲۰۲۴۰۹۱۷_۲۲۴۵۳۸.mp3
9.79M
🔊 انفجار در لبنان، دلایل و اهداف هکرها 🎙 دکتر نوید کمالی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 گفته شده این ویدئو از نتانیاهو پس از انفجار پیجرها در لبنان گرفته شده. 💠 پ.ن-- عجله نکن دور نیست روزی که سوت بلبلی ات تبدیل به عرعر بشه😂 ما مرد جنگیم.
⚠️با اتفاق دیروز لبنان یه سری برند پرست و غرب پرست تازه خواهند فهمید ⛔️ که چرا تجهیزات ارتباطی به دستور فرمانده کل قوا توسط صاایران و … بومی سازی شده‌اند
📣احضار‌ محمد مهاجری رییس جدید خبرگزاری ایرنا به دادستانی تهران 🔸در پی انتشار مطلبی از سوی محمد مهاجری فعال رسانه ای، در مورد به کارگیری ۲۰۰ مشاور برای یک وزیر در دولت سیزدهم، دادستانی تهران وی را جهت ارائه مستندات و‌توضیحات در مورد این ادعا احضار کرد.
نیویورک تایمز هم تاکید کرد پیجرها از شرکت اپولوس تایوان بوده، روایت نیویورک تایزم از ترور‌و جنایت دیروز اسقاطیل: مقامات می گویند که الودگی پیجرها، عمدتاً مدل Gold Apollo AP924، قبل از رسیدن به لبنان انجام شده است. دو تن از مقامات گفتند که ماده منفجره به اندازه ۲۰ تا ۵۰ گرم در نزدیکی باتری در هر پیجر کار گذاشته شده بود. یک سوئیچ فعال از راه دور نیز برای منفجر کردن مواد منفجره تعبیه شده بود. دو تن از مقامات گفتند که در ساعت ۱۵:۳۰ در لبنان، پیجرها پیامی دریافت کردند که به نظر می رسید از سوی رهبری حزب الله آمده است. در عوض، پیام مواد منفجره را منفجر کرد. به گفته سه تن از مقامات، این دستگاه ها برای چند ثانیه قبل از انفجار برنامه ریزی شده بودند.
📌مطهره گونه ای دانشجوی توهین کننده به پیامبران بدستور بدانشگاه برگشت همچون که هنگام ارسال دستور در محیط دانشگاه ایجاد کنند. آقای بسلامتی سال پرآشوبی خواهیم داشت آخر دانشجو بد نیست. مبارک طلبان هم باشد.
📌چه انتظاری دارید دانشجوی اخراجی بازگشتی به دانشگاه طلبکارانه علیه نظام توییت نزند وقتی ،، و دیگر منصوبین و منصوبین منصوبین آقای پزشکیان که شمارشان افزون از شمارش شده و موج بازگشتی های بعدی بدون استعلام امنیتی و اظهار پشیمانی در مشاغل مهم قرار می گیرند. آقایان دستگاههای امنیتی، قضایی و نظارتی بدانید کوتاهی کردید. هزینه های آینده روی دست شماست. نگویید کسی نگفت و‌ما نمی دانستیم. لابد باز هم و ها برای جبران ترک فعل شما باید به مسلخ بروند
امام خمینی(ره): مهلت دادن به اسرائیل اشتباه است. ۲۶ مرداد ۵۸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✍علاوه بر اسرائیل، تنبیه شرکتهایی که با توطئه اسرائیل برای انفجارهای دستگاه های ارتباطی همکاری کرده اند نیز لازم است. تنبیه این شرکتها باید در حد و اندازه ای باشد که در برابر بخش خصوصی جنایتکار هم بازدارندگی ایجاد کند.
✍️وقتی آمریکا از ابزار دلار به وسیله عرضه دلار بدون پشتوانه و تحریم دلاری سوء استفاده کرد کم کم کشورها به این نتیجه رسیدند که «دلار زدایی» لازم است وقتی غرب و هم پیمانانش از محصولات مصرفی هم برای مقاصد نظامی و امنیتی استفاده میکنند کشورهای مستقل را به «غربی زدایی» در مصارف وادار خواهد کرد.
تشبیه زیبا و به جا👌👌 ما باید بیش از انفجار دستگاههای ارتباطی و الکترونیکی نگران انفجارها و اغتشاشات نفوذی های انسانی باشیم
♨️حمله خرابکارانه جدید در بیروت و تمام لبنان، اشیاء خاصی در خانه‌ها و مغازه‌ها در حال انفجار هستند 📌خبری که رسانه‌های عربی درحال انتشار آن هستند: هر دستگاهی که دارای باتری لیتیومی است و به اینترنت یا هر شبکه ای متصل است لطفاً آن را از خود دور کنید.
أمیرالمؤمنین علی علیه‌السلام: ✨قَد جَهِلَ مَن استَنصَحَ أعداءَهُ 🌱كسى كه از دشمنانش انتظار خيرخواهى داشته باشد، است. 📚غررالحكم، ۶۶۶۳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آتش به سینه داری اگر شعله ور مباش هیزم بیار سوختن خشک و تر مباش این منطق شیعیان بابصیرت است: 🗣 حسین ابراهیمی 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حملۀ مردم لبنان به خودروهای یونیفل بعد از حوادث امروز، مردم لبنان به خودروهای نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب این کشور حمله کردند.