eitaa logo
🇵🇸🇮🇷عَݪَـــمدآرآݩ ــعِشق
1.1هزار دنبال‌کننده
24.7هزار عکس
12.9هزار ویدیو
27 فایل
براي بهترين دوستان خود آرزوي شهادت کنيد .. 🌷شهيد سيد مجتبي علمدار🌷 لینک ناشناس payamenashenas.ir/Shahid_Alamdar #تأسیس؛1398/1/12
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 لحظه اذان با گفتن ماشاالله پرچم منقش به 'الله' را آتش زدند ! 🔹️ سوال از تریبون دارِ مسجد مکی ؛ این اعتراض مسالمت آمیزست؟ تجزیه‌طلب شاخ و دم دارد؟
💢 ️تو گواهی پزشکی قانونی علیرضا کریمی نوشته بر اثر مسمومیت با موادمخدر مرده این یارو جوری دروغ گفته که صدای خود براندازارو هم در آورده
🔷سازمان اطلاعات سپاه:تماس‌های مشکوک منافقین را اطلاع دهید 🔸سازمان اطلاعات سپاه از مردم کشورمان خواست در صورتی که در فضای مجازی یا در تماس‌های مشکوک از آن‌ها برای حضور در اغتشاشات و تخریب اموال عمومی و تهیه فیلم و عکس از اماکن نظامی و مذهبی دعوت شد، موضوع را به شماره ۱۱۴ اطلاع دهند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دهنوی، نماینده مجلس: طی یکی دو روز آینده کمیته‌ای در مجلس تشکیل خواهیم داد تا مساله دانشجویان بازداشتی را پیگیری کنیم عضو هیات رئیسه مجلس در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه تهران: 🔻اگر دانشجویی صرفا به خاطر اظهارنظر بازداشت شده باشد قول می دهیم پیگیری کنیم تا مساله حل شود. 🔻 نباید توقع داشته باشیم با دانشجویانی که نظم دانشگاه یا کلاس را بهم ریخته‌اند، برخورد حداقلی نشود. 🔻اگر دانشجویی در بیرون از دانشگاه و در خیابان تخلفی کرده باشد، موضوع فرق می‌کند. 🔻 مسئولان دانشگاه باید در خصوص ممنوع الورود بودن برخی دانشجویان توضیح دهند.
تحریریه سعودی‌اینترنشنال به‌هم ریخت ▪️پیام ۲ عضو تحریریه به وزارت اطلاعات ایران برای همکاری و بازگشت به تهران 🔹۲ عضو شبکه ایران‌اینترنشنال در پیام‌های جداگانه که با واسطه به دستگاه امنیتی ایران ارسال کرده‌اند، خواستار مساعدت وزارت اطلاعات ایران برای بازگشت به ایران شدند. 🔹همچنین یک منبع دیگر در ایران اینترنشنال گفته است که با شکست پروژه ضدامنیتی علیه ایران، برخی از کارکنان این شبکه به دنبال راهی برای خروج از آن بوده و حتی برخی از آنها خواستار ادامه فعالیت در بی‌بی‌سی فارسی هستند./تسنیم
🔷حمله جنگنده‌های اف-۱۶ عراق به تروریست‌های داعش 🔸جنگنده‌های اف-۱۶ عراق روز جمعه با حمله به مقر تروریست‌های داعش در صلاح الدین، تعدادی از تروریست‌ها را به هلاکت رساند.
🔷انهدام ریزپرنده‌ها با پدافند لیرزی امیر مهدی ثقفی‌فر معاون طرح و برنامه نیروی پدافند هوایی ارتش: 🔸امروز در کنار سامانه سلاح موشکی، سامانه سلاح‌های سیگنالی داریم. بسیاری از پرنده‌ها را به وسیله سیگنال می‌توانیم ساقط کنیم و اگر اتفاقی مثل جنگ ارمنستان و آذربایجان بخواهد بیفتد، تجهیزاتی داریم که اجازه نمی‌دهند پهپاد ها بخواهند به سمت مواضع ما وارد شوند یا اقدامی انجام دهند. 🔸کما اینکه در اتفاق ارمنستان و آذربایجان هم روزهای آخر سامانه‌هایی به اسم کراسوخ آمد و یک مقدار قائله را تمام کرد. ما امروز در کنار سامانه سلاح سیگنالی، سامانه سلاح‌های لیزری داریم.
🔴۳۶هزار ایرانی برای جام‌جهانی بلیت خریدند 🔹وزیر ورزش و جوانان:طبق آخرین آماری که ما داریم، تاکنون از ایران ۲۲ هزار نفر، از ایرانیان مقیم قطر ۹هزار نفر و از ایرانیان ساکن سایر کشورها ۵هزار نفر برای تماشای مسابقات جام‌جهانی قطر بلیت تهیه کرده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دانشجوی آمریکایی: ما در آمریکا که همیشه به آزادی و این چرت و پرت‌ها تعریف می‌شود، خط قرمز هم داریم / رهبر ایران، رهبر من نیست ولی من به او احترام می‌گذارم دانشجوی آمریکایی در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه تهران: 🔸در آمریکا تا آنجا که شالوده حکومت یا دولت آمریکا را زیر سوال نبری یا به خطر نیاندازی، می توانی هر چیزی بگویی.
🔴لفاظی‌های علی‌اف علیه ایران ادامه دارد الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان طی سخنانی تامل برانگیز در نهمین اجلاس سران سازمان کشورهای تُرک که در سمرقند ازبکستان در حال انجام است با اشاره به رویکرد این سازمان در قبال ترک زبانان خارج از این مجموعه گفت: 🔹جهان ترک تنها از کشورهای مستقل ترک تشکیل نمی شود، مرزهای جغرافیایی آن گسترده تر است. من معتقدم زمان آن فرا رسیده است که در چارچوب سازمان، مسائلی مانند جلوگیری از همسان سازی و حفظ حقوق، امنیت و هویت ملی هموطنان خود را که در خارج از کشورهای عضو سازمان ترک ها زندگی می کنند، همیشه در نظر داشته باشیم. 🔹نسل جوان جهان ترک باید فرصت تحصیل به زبان مادری خود را در کشورهای محل سکونت خود داشته باشند. متأسفانه اکثریت 4٠ میلیون آذربایجانی ساکن خارج از آذربایجان از این فرصت ها محروم هستند. آموزش هموطنان خارج از کشورهای ترک به زبان مادری باید همواره در دستور کار سازمان باشد. باید در این راستا اقدامات لازم صورت گیرد. 🔹دولت آذربایجان توجه ویژه ای به حمایت از حقوق، آزادی ها و امنیت آذربایجانی های مقیم خارج از کشور دارد. ما به تلاش خود ادامه خواهیم داد تا هموطنان ما که به سرنوشت تلخ از کشور آذربایجان جدا شده اند، زبان و سنت و فرهنگ ما را حفظ کنند و به اندیشه آذربایجانی گری وفادار بمانند و هرگز با سرزمین تاریخی خود قطع رابطه نکنند.
📸سجده شکر ملی‌پوشان والیبال نشسته روی پرچم ایران 🔹تیم ملی والیبال نشسته کشورمان برای هشتمین بار عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد. 🔹پس از این قهرمانی، پرچم نسبتاً بزرگی از ایران بر روی زمین سالن «هتل آرنا هیلز» پهن شد و ملی‌پوشان و اعضای کادر فنی کشورمان بر روی آن سجده شکر کردند.
🔴آخرین نتایج انتخابات آمریکا تا این لحظه 🔹تا کنون در رقابت بر سر مجلس نمایندگان، جمهوری‌خواهان ۲۱۱ و دموکرات‌ها ۱۹۹ کرسی به‌دست آورده‌اند. 🔹در سنا دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان هر کدام ۴۹ کرسی را کسب کرده‌اند
🔴سرقت مجدد از پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی 🔹رادیو ارتش صهیونیستی اعلام کرد که دیشب چند فرد ناشناس وارد پایگاه تصنوبر در جولان اشغالی شده‌اند و بدون آن که کسی ببیند بیش از ۱۰۰ هزار گلوله را به همراه تجهیزات جنگی از پایگاه خارج کرده‌اند. 🔹صهیونیست‌ها نگران هستند که موشک‌های دوش‌پرتاب‌شان نیز سرقت شده باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پارمیدا قاسمی: متوجه افتادن مقنعه‌ام نشدم/ من و خانواده‌ام هیچ وقت با حجاب مشکلی نداشتیم و نداریم 🔹پارمیدا قاسمی پیرامون حاشیه‌های حضورش در مراسم اختتامیه لیگ تیر و کمان جام خلیج فارس با انتشار ویدیویی در صفحه شخصی‌اش گفت: «موقع اهدای مدال و جوایز روی سکو، به دلیل باد وشرایط استرس زیاد روی سکو متوجه افتادن مقنعه‌ام نشدم و این قضیه باعث بازتاب‌هایی شد که سوءتفاهم‌هایی ایجاد کرد.» 🔹«من و خانواده‌ام هیچ‌وقت با حجاب مشکلی نداشتیم و نداریم، از مردم، مسئولان، مربی، باشگاه سنگ آهن بافق و هم‌تیمی‌هایم عذرخواهی می‌کنم».
📸 مصی علینژاد به نمایندگی از تجزیه‌طلبان به فرانسه رفت! 🔹کارولین فورست کارگردان فمینیست فرانسوی و از ستون‌نویسان نشریه شارلی ابدو که کاریکاتورهای موهن به پیامبر اسلام را منتشر کرده بود، با انتشار توئیتی از دیدار با مصی علینژاد در فرانسه خبر داد. فورست در این توئیت نوشت که علینژاد به نمایندگی از JFK از تشکل‌های مستقر در آمریکا که در راستای احزاب تجزیه‌طلب کرد فعالیت می‌کند، به فرانسه سفر کرده است. 🔹چندی پیش یک مؤسسه امنیتی وابسته به رژیم صهیونیستی که با نام «اندیشکده‌ واشنگتن» فعالیت می‌کند، به مصی علی‌نژاد به‌دلیل «تلاش برای تضمین منافع آمریکا و صهیونیستها در منطقه» جایزه داد!
🔴قدرت نمایی بن سلمان برای مدعیان تاج و تخت/انتشار تصویری از فرزند ولیعهد سعودی 🔹برای نخستین بار رسانه‌های سعودی اقدام به انتشار تصویری از «سلمان بن محمد» فرزند «محمد بن سلمان»، ولیعهد عربستان سعودی و نوه «ملک سلمان» پادشاه کنونی این کشور کردند. 🔹انتشار این تصویر بازتاب گسترده‌ای نیز در رسانه‌های رژیم صهیونیستی داشته است. برخی این اقدام را تلاشی برای قدرت نمایی بن سلمان در برابر سایر مدعیان تاج و تخت سعودی و انحصار و موروثی کردن قدرت در خانواده وی قلمداد کرده‌اند.
🔴«چک الکترونیک» رونمایی شد 🔹بانک مرکزی در مراسمی با حضور رئیس کل این بانک و وزرای اقتصاد و صمت از خدمت نوین «چک الکترونیک» رونمایی کرد. 🔹چک الکترونیک نوع جدیدی از چک است که سرعت، دقت و امنیت بیشتری در عملکرد و نقدشوندگی نسبت به چک‌های کاغذی دارد و تمام قوانین چک کاغذی برای آن قابل اجراست و با یک امضای الکترونیکی اعتبار پیدا می‌کند.
🔻اسرائیل نگران از پهپاد‌های محور مقاومت 🔹روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» در مطلبی نوشت که رژیم اسرائیل هدف کوچکی برای پهپادهای محور مقاومت به شمار می رود. 🔹تل‌آویو بیم آن را دارد که حزب‌الله و متحدان ایران در سوریه، عراق و یمن در هر جنگ آینده علیه رژیم اسرائیل از پهپادها استفاده کنند. 🔹جنگ بعدی عرصه های متعددی دارد و اسرائیل یک هدف کوچک، اساسی و متمرکز خواهد بود که روزانه با هزاران موشک، راکت و صدها پهپاد ایرانی هدف قرار خواهد گرفت و در نتیجه این حملات، هر روز صدها مکان ویران خواهد شد. 🔹ایران دارای پهپادهایی با برد یکهزار کیلومتر و ۲ هزار کیلومتر است.
🔴شهادت پاسدار مازندرانی مدافع امنیت در ماموریت شمال غرب کشور 🔹معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا مازندران: پاسدار مدافع حریم ولایت وجیه الله آذرنگ از رزمندگان لشگر ویژه عملیاتی ۲۵ کربلا بعد از ظهر شنبه در حین پاسداری از مرزها و نیز در راه دفاع از آسایش و امنیت مردم، در منطقه شمالغرب کشور به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تخریب ساخت‌وسازهای زمین‌خواران در تهران 🔹در هفته‌های گذشته زمین‌خواران با سوءاستفاده از اغتشاشات، برخی زمین‌های منطقه ۱۹ تهران را تصرف کرده و در آن‌ها ساخت‌وساز کرده‌اند و حالا شهرداری این بناها را تخریب کرده است.
‏معاون نیروی پدافند ارتش گفته سامانه پدافندی " " که بزودی رونمایی میشه می‌تونه تو برد ۴۰۰کیلومتری اهدافش رو منهدم و تو بالای ۶۰۰ کیلومتر هدفو کشف و رهگیری کنه که این آمار تو دنیا تقریبا بینظیره! بعد از ماهواره‌بر قائم۱۰۰ و موشک هایپرسونیک این سومین خبر براندازسوز هفته‌ست✌️🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
صباحاًأتَنَفَسُ‌بِحُبِ‌الحُسَین💚🌸🌱 صلےاللّٰه‌علیڪ‌یامظلوم‌یااباعبداللّٰه🌴 اللّٰھم‌عجل‌لولیڪ‌الفرج
🤲 اِلهى عَظُمَ الْبَلاَّءُ وَبَرِحَ الْخَفاَّءُ وَانْكَشَفَ الْغِطاَّءُ وَانْقَطَعَ الرَّجاَّءُ