eitaa logo
🇵🇸🇮🇷عَݪَـــمدآرآݩ ــعِشق
1.1هزار دنبال‌کننده
25.6هزار عکس
13.6هزار ویدیو
28 فایل
براي بهترين دوستان خود آرزوي شهادت کنيد .. 🌷شهيد سيد مجتبي علمدار🌷 لینک ناشناس payamenashenas.ir/Shahid_Alamdar #تأسیس؛1398/1/12
مشاهده در ایتا
دانلود
♡بسم الله الرحمن الرحیم ♡
أَلسَّلامُ عَلَى الدِّمآءِ السّآئِلاتِ ، أَلسَّلامُ عَلَى الاَْعْضآءِ الْمُقَطَّعاتِ، أَلسَّلامُ عَلَى الرُّؤُوسِ الْمُشالاتِ سلام بر آن خون هاى جارى ، سلام بر آن اعضاىِ قطعه قطعه شده ، سلام بر آن سرهاىِ بالا رفته بر نیزه ها...
یَابْنَ الْأَعْلاٰمِ الّلآٰئِحَة ای فرزند نشانه‌های آشکار حق...
🌟امام رضا عليه‌السلام: 💎هركس به‌ راهنمايى‌ تو اعتنايى نكرد، نگران مباش حوادث‌روزگار او را ادب خواهد كرد 📚بحارالانوار ج۷۸ص۳۵۳
🔴 اوکراین پیشنهاد آتش‌بس پوتین را رد کرد 🔹مشاور رئیس‌جمهور اوکراین در توییتی با رد آتش بس «پوتین» نوشت: تنها در صورتی آتش بس بر قرار می‌شود که روسیه نیروهایش را از مناطق اشغالی عقب بکشد.
🔺رونالدو و مسی بابت انتشار هر پست در اینستاگرام چقدر درآمد کسب می‌کنند؟ 🔹رونالدو با بیش از ۴۴۲ میلیون دنبال‌کننده‌ای که در اینستاگرام دارد، بابت هر یک پست تبلیغاتی که در این شبکه اجتماعی منتشر می‌کند ۲.۳ میلیون دلار درآمد دارد. 🔹لیونل مسی هم ۳۲۷ میلیون فالوور دارد و بابت هر یک پستش ۱.۷ میلیون دلار می‌گیرد. او در رده‌بندی کلی نفر سوم است. 🔹سومین ورزشکار پردرآمد از فعالیت در اینستاگرام هم نیمار برزیلی است که ۱۷۴ میلیون دنبال‌کننده دارد و بابت هر پست ۹۴۵ هزار دلار دریافت می‌کند. نیمار در رده‌بندی کلی نفر هجدهم است.
🔴اولیانوف، مذاکره‌کننده روسیه: ادعاها درباره عرضه پهپاد از سوی ایران به روسیه بهانه‌ای ناشیانه برای توقف مذاکرات برجام است
🔺️توهین موسوی بازیکن نساجی به ترابی به‌دلیل موضع اخیر بازیکن پرسپولیس در دفاع از کشور/ عصبانیت ترابی باعث اخراج وی شد 🔹️در دقیقه ۵۸ بازی پرسپولیس - نساجی احمد موسوی اقدام به توهین و فحاشی نسبت به ترابی به‌دلیل مواضع وی در دفاع از کشور در جریان اتفاقات اخیر می‌کند. 🔹️درپی این اقدام و با عصبانیت ترابی، داور بازی کارت قرمز را به این مهاجم پرسپولیس نشان می‌دهد و از زمین بازی اخراج می‌شود.
💬مدیر عامل خبرگزاری قوه قضائیه: قاضی صلواتی در صحت و سلامت است و بعد از تماسی که داشتم متوجه ترور خود شد 🔹شب گذشته شایعاتی از سوی رسانه های فارسی زبان مطرح شد که قاضی صلواتی به ضرب ۴ گلوله مقابل منزلش کشته شده، خبری که صحت نداشت و مدیر عامل خبرگزاری قوه قضائیه آن را تکذیب کرد. 🔹تنها دستاورد قابل ذکر معاندین در این روزها همین خبرهای کذب در فضای مجازی است. شهر فتح می‌کنند، پادگان می‌گیرند، ترور می‌کنند، اعتصاب سراسری پیش می‌برند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 زنان ابزارهایی جنسیتی در آمریکا برای رسیدن به موفقیت 🔹 روح‌افزا، استاد دانشگاه: زنان موفق ایرانی بدون اینکه ابزار جنسی باشند به موفقیت‌هایشان دست پیدا کردند؛ در صورتیکه در کشورهای غربی چنین نیست و ما حتی یک درصد مشکلات آنها را نداریم. 🔹 معاندین با بزرگنمایی اتفاقی بسیار ساده در ایران سعی در وارونه جلوه دادن موفقیت‌های ما دارند.
⁉️چرا ظلم به زن در جمهوری اسلامی زیاد است؟ آیا میدانید جمهوری اسلامی برای زنان، چه کار هایی انجام داده است؟ 🔰در بحث آموزش 🔻 به گزارش انجمن جهانی اقتصاد، ما در برابر حق تحصیل دختر و پسر و عدالت آموزشی در دنیا رتبه اول را داریم🥇 🔻به گزارش سازمان ملل قبل از انقلاب ایران جز بی سواد ترین کشورها در حوزه بانوان بود اما الان جزء باسواد ترین کشورها در حوزه بانوان هستیم. 🔻میزان بی سوادی زنان ایران از ۷۰ تا ۸۰ درصد به کمتر از ۱۰ درصد در سال ۱۳۸۹ کاهش یافته است. 🔻نسبت دختران در کل دانشجویان از حدود ۲۵ درصد در دهه ۵۰ به ۵۰ درصد رسیده است 🔻اساتید و هیئت علمی بانوان در دانشگاه های کشور از کمتر از ۱۵ درصد در دهه ۵۰ به بیش از ۳۰ درصد در دهه ۹۰ رسیده است. 🔰در بحث ورزشی 🔻تعداد رشته های ورزشی بانوان از ۷ رشته در سال ۱۳۵۷ به ۳۸ رشته طی ۲۰ ساله اول انقلاب رسیده است. 🔻تعداد مربیان ورزشی خانم نیز رشد نجومی داشته و از ٩ مربی به ۵۳ هزار مربی افزایش یافته است. 🔻تعداد داوران زن نیز از ۷ نفر به ۶۱ هزار نفر رسیده است که نشان از افزایش ۲۰۰۰ برابری داور زن است. 🔻فدراسیون های فعال ورزشی در حوزه بانوان از یک مورد به ۴۹ فدراسیون افزایش یافته است. 🔻مدال های کسب شده در رویدادهای بین المللی توسط بانوان از دو مورد در ابتدای انقلاب به بیش از ۸۰۰ مورد سیده است. 🔰در بحث بهداشت و سلامت به گزارش سازمان بهداشت جهانی شاخصه امید به زندگی، زنان ما پایین تر از تمام کشورهای منطقه به جز افغانستان بودیم پایین تر از تمام کشورهای آمریکای جنوبی بودیم، پایین تر از تمام کشورهایی که از شوروی جدا شده بودیم، در حالی که الان بالاتر از بسیاری از کشورهای جهان هستیم و از کمتر از ۵٧ سال به بیش از ۷۷ سال رسیده ایم. 🔻در تعداد پزشک بانوان پس از انقلاب تعداد پزشک های فوق تخصص مرد سه برابر شده اما خانم ها ۱۲ برابر شده است. 🔻افزایش نسبت پزشکان متخصص زن از ۱۵ درصد به ۴۰ درصد طی فقط بیست سال افزایش نسبت پزشکان فوق تخصص زن از ۹ درصد به ۳۰ درصد طی فقط ۲۰ سال افزایش نسبت پزشکان متخصص زن در حوزه زنان و زایمان از ۱۶ درصد به ۹۸ درصد طی فقط ۲۰ سال و...... ما دقیقاً کدام ظلم را باید تمام کنیم جمهوری اسلامی در حوزه بانوان فوق‌العاده کارکرده در حدی که نیویورک تایمز چند سال پیش گزارشی را منتشر کرد که انقلاب ۱۹۷۹ میلادی یعنی سال ۵۷ نقطه عطفی برای زنان ایرانی در همه حوزه ها بوده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 استاد در همایش دختران حاج‌قاسم: هدف دشمن پیاده‌سازی برده‌داری و اسارت نوین غربی در ایران است، زهی خیال باطل و خام 🔸این فرهنگ ماست که هزاران مرد جان بدهند که زن و دختری در آسایش زندگی کند. دشمن بداند که این مسیر ادامه پیدا خواهد کرد. 🔸ما برای اینکه پای دشمنان به این سرزمین باز نشود، برای اینکه یک تار موی خانم‌ها به دست دشمن نیفتد، حاج‌قاسم سلیمانی‌ها دادیم، شهید دادیم.
🌐آمریکا و انگلیس در صدر بدهکارترین کشورهای جهان:  🌀درحالی که اقتصادهای بزرگ جهان با سونامی بدهی خارجی مواجهند، این شاخص برای ایران نزدیک به صفر است. 🔸اخیرا رهبر معظم انقلاب در یکی از سخنرانی‌های خود نرخ بدهی کشورمان را‌‌‌‌‌‌‌‌ نزدیک به صفر اعلام کرد و گفت: «این مسئله یکی از موفقیت‌های نظام اسلامی است». 📌 میزان بدهی خارجی ایران بر اساس آمارهای داخلی و بین‌المللی حدود هشت میلیارد دلار است که با مقایسه بدهی سایر کشورها، عملا نزدیک به صفر است. منبع: karafarinnews.ir/x5cm
🌹امام خامنه‌ای: 🔺شما امروز در می‌توانید افکار درست و صحیح را منتشر کنید و به مسائل پاسخ دهید و می‌توانید به معنای واقعی کلمه کنید. البته اصل قطعی در این باب پیروی از شیوه‌ی اخلاقی است. باید از این کاری که بعضی افراد با دشنام و فریب و دروغ دربرابر افکار عمومی مواجه می‌شوند، اجتناب کرد. 🔺️ باید منطق را به اخلاق مزیّن کرد حقایق را منتشر کرد. امروز همه باید در این میدان حرکت کنیم. ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
🔹 جمهوری اسلامی جنگی را با دنیا شروع نکرده، بلکه نفس وجود جمهوری اسلامی یعنی آرمان‌ها و اهداف و شعارهایی که در آن مطرح است_ که خلاصه می‌شود در حکومت و جامعه دینی_ دشمن درست‌کن و دشمن‌تراش است، جنگ راه بیانداز است. این همان جنگ معروف حق و باطل است که در طول تاریخ بوده و چیز جدیدی هم نیست.
🥀درود خدا بر بانویی که بعد از شنیدن خبر شهادت چهار دلاورش گفت: فرزندان من و آنچه در زیر آسمان است، فدای حسینم باد. 🏴 فرا رسیدن سالروز وفات مادر علمدار کربلا، بانوی فداکار اسلام حضرت سلام الله علیها را تسلیت می‌گوییم.
عربستان،شرط محرم برای ثبت نام زنان در حج را حذف کرد 🔹 وزارت حج و عمره عربستان اعلام کرد که زنان مجازند بدون حضور محرم در حج ثبت نام کنند و حضور محرم دیگر اولویت ندارد. پیش از این حضور محرم به همراه زن شرط واجب ثبت نام برای حج بوده است. 🔹 این موضوع با واکنش های متعددی در محافل مختلف عربستان سعودی و منطقه عربی همراه بوده است. 🔹 برخی از کابران فضای مجازی خواستار لغو چنین تصمیمیی از سوی عربستان سعودی شده اند.
توئیتر هک شد / ۲۰۰ میلیون ایمیل لو رفت 🔹آلون گال یکی از بنیانگذاران شرکت نظارت بر امنیت سایبری «هادسون راک» اعلام کرد هکرها آدرس ایمیل بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر توئیتر را ربودند و آنها را به یک انجمن هک آنلاین ارسال کردند. 🔹این محقق امنیتی در شبکه اجتماعی لینکدین نوشت: این نقض متأسفانه منجر به هک شدن، فیشینگ هدفمند و داکسینگ خواهد شد. او هک توئیتر را یکی از مهم‌ترین افشای اطلاعاتی که دیده‌ است، نامید.
مخالفان شفافیت و دلالان خودرو نگران فرآیند شفافیت و حذف قیمت های دستوری هستند./ کل تولید خودرو باید در بورس کالا عرضه شود سود گذشته دلالان در جیب تولیدکننده و مصرف کننده می‌رود. 🔹فرهاد طهماسبی عضو هیئت ‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس: با فروش خودرو در بورس کالا، قیمت‌ها بر اساس عرضه و تقاضا کشف شده و فقط باید عرضه ها افزایش یابد. در ساز و کار عرضه خودرو در بورس، جزئیات اطلاعات معامله، اعم از میزان عرضه و فروش، قیمت‌ها و خریداران مشخص است و این شیوه به شفافیت این بخش کمک می کند. 🔹اصغر سلیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: این اقدام شورای عالی بورس موجب حذف دلالان از چرخه معامله خودرو در کشور شد و به شفافیت این حوزه کمک کرد. سال‌ها صحبت از رانت و فساد در حوزه خودرو مطرح است اما با عرضه خودرو در بورس در همین مدت کوتاه، خودروها با نرخ های شفاف به دست مصرف‌کننده رسید. 🔹علیرضا سلیمی عضو هیئت‌ رئیسه مجلس: مخالفان شفافیت و دلالان خودرو نگران فرآیند شفافیت و حذف قیمت های دستوری هستند. در شرایط قبلی، دلالان حاشیه این سود را به جیب می‌زنند و مردم از این موضوع منتفع نمی‌شدند که با عرضه خودرو در بورس کمک بزرگی به ساماندهی صنعت خودرو صورت گرفته و می توان گفت مدل عرضه خودرو در بورس کالا موفق عمل کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌ مایک پمپئو: من رئیس سازمان سیا بودم ما دروغ می‌گفتیم دزدی میکردیم، تقلب میکردیم و..... در آخر کلاس آموزشی این کثافت کاری ها رو میزاشتیم! 🔹‌ بقیه هم براش دست می‌زنند که برای آمریکا این کار کردید... 🔹‌ کار برای وطن همه جا مورد احترام هست مگر طرف بی شرف وطن فروش باشد 🔹‌ "مرد خوش‌خیال ساده"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جلسه بی‌سابقه شورای امنیت؛ همه علیه رژیم صهیونیستی 🔹جلسه فوق العاده شورای امنیت که درباره اقدام تحریک‌آمیز رژیم‌ صهیونیستی در یورش غیرمنتظره به مسجدالاقصی برگزار شد، با این تفاوت که این بار هیچ یک از طرفداران سنتی این رژیم حاضر نشدند از این اقدام حمایت کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آقای بسیار معتقد به کادرسازی بود شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان: 🔹 بیشترین تکیه آقای مصباح روی دانشجویان بود چون معتقد بود دانشجویان هستند که در آینده بر مسندهای مدیریتی و حکومتی مینشینند. 🔹مرحوم آقای مصباح بسیار زیاد روی کادرسازی تاکید داشتند و باید بگوییم الحق و الانصاف بسیار هم موفق بودند.
یک روز با جناب شیخ (رجبعلی خیاط) به جایی می رفتیم، یکدفعه دیدم جناب شیخ با تعجب و حیرت به زنی که موی بلند و لباس شیک آنچنانی داشت نگاه می کند! از ذهنم گذشت که جناب شیخ به ما می گوید: چشمتان را از نامحرم برگردانید و حالا خودش اینطور نگاه می کند!؟ ایشان فهمید وگفت: تو هم می خواهی ببینی که من چه می بینم؟ پس ببین. من نگاه کردم! دیدم صحنه عوض شد، از بدن آن زن، مثل اینکه آتش و سُرب مذاب به اطراف می ریزد و بسیار صحنه وحشتناکی است! حتی آتش او به کسانی که چشم هایشان به دنبال او بود سرایت می کرد. جناب شیخ رجبعلی خیاط گفت: این زن راه می رود و مردم را همین طور باخودش به آتش جهنم نزدیک می کند... 📙 کتاب "نسیمی از ملکوت"، نشر شهید ابراهیم هادی