eitaa logo
🇵🇸🇮🇷عَݪَـــمدآرآݩ ــعِشق
1.1هزار دنبال‌کننده
24.6هزار عکس
12.9هزار ویدیو
27 فایل
براي بهترين دوستان خود آرزوي شهادت کنيد .. 🌷شهيد سيد مجتبي علمدار🌷 لینک ناشناس payamenashenas.ir/Shahid_Alamdar #تأسیس؛1398/1/12
مشاهده در ایتا
دانلود
🔳پخت 10000 قرص نان مرزبانان استان آذربایجان غربی اهدايي به مردم زلزله زده خوی 🔻 سرهنگ"عباس مرادی" جانشین مرزبانی استان آذربایجان غربی در تشريح اين خبر گفتند : بلافاصله پس از وقوع زلزله در خوی و تشکیل تیم های امدادرسان درسطح مرزبانی استان،براي کمک رساني به زلزله زدگان شهرستان خوي، مرزبانان هنگ مرزي سلماس به تعداد 10000 قرص نان پخته و از طريق فرمانداري به شهرواندان خوي ارسال نموده ند. 🔻وی افزود: کارگروه مديريت بحران مرزبانی استان بصورت ويژه نسبت به امداد رساني به مناطق زلزله زده خوي اقدام نموده ند که در اين راستا تاکنون مرزبانان هنگ مرزي سلماس به تعداد 10000 قرص نان پخته واز طريق فرمانداري به مناطق زلزله زده شهرستان خوي ارسال نموده و تا آخرین لحظه امدادرسانی صورت خواهد پذیرفت. @Shahid_Alamdar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📺نماهنگ|جَوادُ الأَئِمة⚜ 🔸جدید ترین اثر عیدانه: 💠گروه تواشیح نوجوانان تسنیم💠 🌀همخوانی اشعار فارسی و عربی 🌼به مناسبت میلاد خجسته حضرت امام جواد علیه السلام @Shahid_Alamdar
روزی یکی از نیروهای شیطان به او گفت : فرمانده چرا اینقدر خوشحالی؟! مگر گمراه کردن این‌ها چه فایده‌ای داره؟! شیطان جواب داد: اینها را که غافل کنیم امامشان دیرتر می‌آید... دوباره پرسید: آیا ما موفق بوده‌ایم؟! شیطان خنده‌ای کرد و گفت: مگرصدای گریه امامشان رانمیشنوی...! ''چقدر این جمله دردناکه 💔'' اینجا.گناه.ممنوع برای ترک گناه، هنوز دیر_نشده ✔️
••• عقب‌موندگےقشنگه‌‍! وقتے‌مَردم‌پیشرفت‌روتو‌گناه‌ڪردن‌میدونن...(:
تصویری کمتر دیده شده از لحظه‌ اصابت گلوله دشمن به یک نوجوان بسیجی و شهادتش این بخشی از تابلوی ماست... یادمان باشد هزاران جوان این چنین برخاک افتادن تا ما بر خاکِ ذلت نیفتیم...‌!
امشب رضویون شادند همه دل در حرم رضا نهادند همه عیدى ولادت از رضا مى‏ گیرند خشنود ز مقدم جوادند همه♥️
قدم نو رسیده امام رضا جانمون مبارک😍🙈 پدرت شاه خراسان و خودت گنج مقامی پدرت حضرت خورشید و خودت گنج تمامی غنچه ای نیست که عطر نفست را نشناسد تو که ذکر صلواتی و درودی و سلامی ولادت امام جواد علیه السلام مبارک باد✨🌸 عیدتون مبارک💛😍
قتل امام جماعت روستای کلاته سنندج توسط افراد ناشناس 🔹 مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: چند روز قبل خانه یک ماموستای اهل‌سنت و امام جماعت روستای کلاته سنندج را به آتش کشیدند و روی خودش هم بنزین ریختند و فوت کرد. 🔹 این ماموستا فردی بی‌حاشیه، مردمی و تمام دغدغه‌اش اعتلای دین اسلام و قرآن بود و با کسی هم مشکل شخصی نداشت. 🔹 ابعاد این ماجرا هنوز مشخص نیست، برای شناسایی عاملان این حادثه تلخ، به‌جد از مسئولان مربوطه شهرستانی پیگیر هستیم.
🔴 مارهایی که خودمان افعی کردیم سال های سال به مسئولین کشور تذکر داده شد که در عرصه های فرهنگی و هنری و ورزشی بخصوص سینما اینقدر سلبریتی پروری و سلبریتی سالاری نکنید اما گوششان بدهکار نبود که نبود! حالا همین مارهای افعی شده به دست خودمان، در بزنگاه تاریخی فتنه اخیر تمام قد علیه کشور و منافع ملی ایستاده اند و در آخرین اقدام، جشنواره فیلم فجر را تحریم کرده اند! که البته اگر واقعا پای حرفشان بایستند و شرشان را از سینمای ایران کم کنند زهی سعادت برای مملکت اما متاسفانه باز هم برخی مسئولین و متولیان فرهنگی در دلشان هوای سلبریتی بازی وجود دارد و اگر پایش بیفتد دوباره ناز و عشوه آنان را خریدارند!!! ... ✍ "قاسم اکبری"
کنسولگری آذربایجان در تبریز را تعطیل و نمایندگان باکو رو اخراج کنید! وقتی کشور آذربایجان خاکش را پاتوق صهیونیست ها کرده و بخاطر یک حادثه ی شخصی سفارتش در تهران را تعطیل میکند دیگر چه حاجت به وجود کنسولگری در تبریز است ؟ وقتی واضح است این اقدام در جهت برسمیت نشناختن تمامیت ارضی ایران است. انفعال در برابر این اقدام بی خردی و ارسال پالس ضعف است. این اوج خفت برای جمهوری اسلامی است که یک کشور کوچک با مواضع کاملا دشمنانه اینگونه رفتار کند و پاسخی نگیرد! حداقل پاسخ، تعطیلی سفارت ایران در باکو و اخراج نمایندگان باکو در کنسولگری تبریز است.
💢 واکنش سازمان ملل متحد به حادثه اصفهان 🔹 سخنگوی سازمان ملل متحد گفت: ما با نگرانی گزارش‌های مربوط به حوادث آخر هفته در ایران از جمله حمله ریزپرنده‌های ادعایی به مجتمع نظامی در اصفهان در ۲۸ ژانویه را دنبال می‌کنیم. 🔹 در مواجهه با تشدید تنش‌های منطقه‌ای، همگان را به آرامش دعوت می‌کنیم و از همه می‌خواهیم حداکثر خویشتن‌داری، احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی کشورها و پرهیز از هرگونه اقدام تشدیدکننده را داشته باشند.
. 🔻 بعد از چهار ماه دعوت به آشوب توسط سلبریتی‌ها، تحریم جشنواره فجر توسط بازیگران، کشف در خانه هنرمندان… 🔹 وزیر فرهنگ و ارشاد بلاخره واکنش نشون داد و در یک اقدام انقلابی خواستار تعقیب قضایی شد 😏:))) " ایلجـــــان "
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 انقلاب فیک و هشتگی شکست خورد ،ته دل مصی علینژاد خالی شد.... تو دهنی کاخ سفید و رهبران غربی به مصی علینژاد از شکست پروژه انقلاب زنان در ایران؛ به من ‌می‌گویند این انقلاب تمام شده و الان کسی در خیابان نیست!!!
💢 شما آبروی آزادی را بردید! 🔹🔸تهیه‌کننده فیلم سینمایی «چرا گریه نمی‌کنی؟» ضمن انتقاد شدید از بازیگران این فیلم که بیانیه تحریم جشنواره فجر را امضا کرده‌اند گفت: شما آبروی آزادی را برده‌اید! ♦️ همه عوامل این فیلم تا ریال آخر دستمزدهایشان را گرفته‌اند، کجا با رفاقت پای این کار آمده‌اید؟ ♦️من به‌هیچ عنوان نمی‌خواهم جشنواره فجر را تحریم کنم، چرا باید شما به من زور بگویید؟ این چه مدل دموکراسی است که شما از آن دم می‌زنید؟ مگر شعار آزادی نمی‌دهید؟ شما آبروی آزادی را هم برده‌اید! شما پیراهن عزتمند آزادی را به یک ذلت تبدیل کرده‌اید! ♦️من در بسیاری از فستیوال‌های معتبر سینمایی دنیا جایزه گرفته‌ام، حالا این دوستان به من می‌گویند تهیه‌کننده تازه‌کار! اگر من گمنام بودم چرا برای ساخت این فیلم سراغ من آمدید؟ ساخت این فیلم اساساً از سوی آنها به من پیشنهاد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 رهبر انقلاب : بزنید ساخت ایران ، made in Iran هم نه فارسی بنویسید ساخت ایران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥یکسال و نیم از عمر دولت سیزدهم گذشته، اغلب مدیران وزارت راه و شهرسازی همان مدیران روحانی‌اند! 🔺دکتر محمد صالح شکوهی، عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت: 🔸وزیر جدید راه و شهرسازی مراقب کارشکنی‌های استانی در مرحله اجرای نهضت ملی مسکن باشد 🔹واگذاری زمین به مردم در قالب نهضت ملی مسکن سیاست درستی است و می‌تواند سرعت مسکن سازی را افزایش دهد 🔸اینکه مدیری بلاتکلیف مانده و نمی‌داند که رفتنی یا ابقا شدنی است بر روی عملکرد وزارت راه و شهرسازی در همه بخش‌ها تاثیر منفی گذاشته است.