eitaa logo
🇵🇸🇮🇷عَݪَـــمدآرآݩ ــعِشق
1.1هزار دنبال‌کننده
24.6هزار عکس
12.9هزار ویدیو
27 فایل
براي بهترين دوستان خود آرزوي شهادت کنيد .. 🌷شهيد سيد مجتبي علمدار🌷 لینک ناشناس payamenashenas.ir/Shahid_Alamdar #تأسیس؛1398/1/12
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻اسراییل چین را به خاطر سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد دلاری در ایران تهدید به حضور خودش در تایوان کرده 🔹واکنش یکی از کاربران چینی ر‌و به این تهدید ببینین.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 عملیاتی مشترک برای پایان انتظار بازماندگان ترکیه‌ای 🔹در شهر مخروب آدی یامان در جنوب ترکیه که پیش‌بینی می‌شود بیش از ۳۰ هزار کشته داشته باشد، تیم‌های امدادی ایران و چین و ترکیه عملیات مشترکی برای بیرون آوردن جانباختگان دارند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 | رهبر انقلاب: مسئولان، مشکلات اقتصادی و تورم را علاج کنند؛ مشکلات علاج پذیرند. ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
🔻 بیانیه مشترک ایران چین/ حمایت دو کشور از تمامیت سرزمینی و تاکید بر ضرورت لغو تحریم‌ها برای از سرگیری اجرای کامل و مؤثر برجام 🔹جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین در پایان سفر آیت‌الله رئیسی به این کشور، در بیانیه مشترکی ضمن حمایت قاطع از مسایل مربوط به منافع اساسی و حراست از حاکمیت ملی، تمامیت سرزمینی و عزت ملی یکدیگر، بر اهمیت روابط نزدیک سران دو کشور به منظور تعمیق مشارکت جامع راهبردی تاکید کردند. 🔹در این بیانیه همچنین دو طرف بار دیگر با تکرار اینکه خروج یکجانبه آمریکا از برجام علت اصلی وضعیت کنونی است، تاکید کردند که لغو تحریم‌ها و اطمینان از منافع اقتصادی ایران بخش اساسی و پایه‌ای برجام است و همه تحریم‌های مربوطه باید به‌گونه‌ای قابل راستی‌آزمایی برداشته شوند تا از سرگیری اجرای کامل و مؤثر برجام تسهیل شود.
▪️‏یادی کنیم از این استوری حمید فرخ‌نژاد! بادها خبر از تغییر فصل داده بودند! و چین به ایران پشت کرده و کار تمام شده بود! اگر متأثر از فرخ‌نژادها دچار توهم شده بودید، فکری به حال خودتان بکنید! گاوها منابع تحلیلی خوبی نیستند! 💬 محمد اکبرزاده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روایت رهبری از افشاگری در جریان فروش هوایپیمای اف ۱۴ در ابتدای انقلاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 | رهبر انقلاب: به ضعف‌ها با نگاه انقلابی نگریسته شود و نه با نگاه ارتجاعی. ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
ولی همین آرمیتا عباسی اگه زمان ساواک مبارزه میکرد و دستگیر میشد دیگه ناخن هاش انقد بلند نبود ، چون پرویز ثابتی و بقیه دوستای ساواکیش علاقه خاصی به کشیدن ناخن داشتن! ✍ مکروبه
بهمن ۱۴۰۱ به روایت تصویر🇮🇷
داشتیم ژاپن می‌شدیم که یکدفعه انقلاب شد...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وقتی سعودی اینترنشنال نزدیکی ایران و چین را به ضرر ملت ایران و نزدیکی عربستان به چین را توجه به منافع ملی ترجمه می‌کند! 🔹سعودی اینترنشنال پس از سفر رئیس‌جمهور ایران به چین و عقد توافقنامه‌هایی میان دو کشور: چین سعی می‌کند با دادن وام‌های زیاد به ایران، تهران را بدهکار کند و روابط سلطه‌گرایانه با ایران داشته باشد! 🔹سعودی اینترنشنال پس از توافق ریاض و پکن: این توافق در راستای بازتعریف سیاست جدید عربستان است که نمی‌خواهد به آمریکا و غرب متکی باشد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تصاویری زیبا از دوربین سوار بر روی یک پهپاد انتحاری پرسه زن روسیه در جنگ اوکراین. نحوه شکار پهپاد های انتحاری و پرسه‌زن را در این فیلم ببینید وقتی‌ از قدرت پهپادی ایرا صحبت به میان می آید خیلی ها متوجه نمی‌شوند در واقعیت ایران یک روش مدیریت جنگی خاص خود را گسترش داده است که تنها یک پهپاد ایرانی کل ناتو را به سخره گرفته است
. سید حسن نصرالله: یکی از دلایل عدم موفقیت برجام این است که ایران نمی خواهد با آمریکا سر یک میز بنشیند؛ کاری که به معنای امتیاز دادن در بسیاری از مسائل است 🔸دبیرکل حزب الله لبنان گفت: یکی از دلایل عدم موفقیت برجام این است که ایران دعوت آمریکا برای نشستن بر سر یک میز را قبول نکرده است. 🔸سید حسن نصرالله امروز(پنج شنبه) اظهار داشت: ایران می داند که نشستن بر سر یک میز با آمریکا به معنای امتیاز دادن در بسیاری از مسائل است. 🔸اگر بفهمیم که در موضوع استخراج نفت و گاز از میادین لبنان تعلل صورت می گیرد، هرگز نخواهیم پذیرفت که دشمن از کاریش گاز استخراج کند و نسبت به تعلل هشدار می دهیم. اگر تعللی صورت گیرد، دولت لبنان باید از غرب اعلام بی نیازی کند و از کشورهایی نظیر چین درخواست کمک کند.
حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان: ترامپ با چراغ سبز روحانی از برجام خارج شد حسین شریعتمداری نوشت: خروج ترامپ از برجام با چراغ سبز جناب روحانی و تضمین ایشان صورت گرفته بود! و سؤالی که اگر پای حساب و کتاب و بازخواست در میان باشد، باید از آقای روحانی پرسیده شود، این است که چرا چنین تضمینی به ترامپ داده بودید؟! ترامپ با چراغ سبز روحانی از برجام خارج شد اعتمادآنلاین | حسین شریعتمداری در مطلبی در روزنامه کیهان مدعی شد که با چزاغ سبز حسن روحانی از برجام خارج شد! به گزارش کیهان، حسین شریعتمداری نوشت: ترامپ در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ از برجام خارج شد و از آنجا که برجام برای آمریکا یک سند طلایی و برای ما یک فاجعه بود، اقدام ترامپ بسیار تعجب‌آور به نظر می‌رسید ولی خانم فدریکا موگرینی در مصاحبه با نشریه «پولیتیکو» گفت: «من از روحانی تضمین گرفتم که حتی در صورت خروج آمریکا از توافق و برگرداندن تحریم‌ها، ایران به برجام پایبند بماند و از آن خارج نشود»! با توجه به نکته (بخوانید سند‌) فوق، خروج ترامپ از برجام با چراغ سبز جناب روحانی و تضمین ایشان صورت گرفته بود! و سؤالی که اگر پای حساب و کتاب و بازخواست در میان باشد، باید از آقای روحانی پرسیده شود، این است که چرا چنین تضمینی به ترامپ داده بودید؟! او افزوده است: ترامپ درپی آن بود که مسائلی نظیر حضور ایران در منطقه و صنایع موشکی کشورمان را هم به برجام اضافه کند و به همین علت بعد از خروج از برجام بارها اعلام کرد که ایران برای مذاکره در این خصوص مراجعه خواهد کرد! و آقای روحانی نیز اصرار به ادامه مذاکره داشتند که مصوبه مجلس مانع از آن شد. جناب روحانی! حتماً به خاطر دارید که بعد از تصویب قانون یاد شده در مجلس، به شدت با آن مخالفت می‌کردید! چرا؟! مصوبه مزبور تاکید بر لغو تحریم‌ها و مقابله با بد‌عهدی آمریکا و اروپا داشت. مخالفت شما با چه توضیح و توجیهی صورت می‌پذیرفت؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 سید حسن نصرالله: دشمنان می خواستند نشان بدهند ایران در مسیر سقوط است ولی حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن همه محاسبات آنها را بهم ریخت 🔹 دبیرکل حزب الله لبنان در بزرگداشت رهبران شهید مقاومت اسلامی: 22 بهمن را به مردم ایران و رهبر انقلاب اسلامی تبریک می گوییم 🔹 انقلاب اسلامی یک پیروزی تاریخی و سرنوشت ساز بود 🔹 میلیون ها نفر در تهران و شهرهای مختلف ایران به خیابان ها آمدند و التزام خود را بر آرمان های انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب نشان دادند 🔹 رسانه های غربی در برابر راهپیمایی میلیونی مردم ایران در 22 بهمن سکوت کردند 🔹 رسانه های غربی در برابر راهپیمایی میلیونی مردم خود را به نادانی می زنند 🔹 محاسبه های دشمنان درباره ایران غلط از آب درآمد 🔹 ایران در قلب محور مقاومت در منطقه است 🔹 اگر دشمنان بخواهند کاری در ایران بکنند اثرات آن در عراق و سوریه و لبنان و فلسطین هم پدیدار خواهد شد
. 🔻 وقتی مدارس را خصوصی سازی کردی، فرهنگ و پرورش کودک را هم به همان دست بازار و سرمایه داری سپردی. ابراهیم معلم 🔸من در این ماجرا اصلا تمایل ندارم به معلمانی که دارند به این فضای مسموم معلم-اینفلونسری دامن میزنند بپردازم چون معتقدم «از مکافات عمل غافل مشو گندم از گندم بروید جو ز جو». مقصر اصلی این وضع نه آن معلم است نه فضای مجازی، بلکه دقیقا خود دولت، مجلس و آموزش و پرورش است. 🔹 مگر میشود گزینش و آموزش و استخدام معلم را به نازل ترین کیفیت انجام بدهی، معلم را خوار کنی، آموزش و پرورش را خالی از مفهوم تربیت و پرورش و ادب کنی، بخش مهمی از آموزش و پرورش را به بازار آزاد بسپاری و در ولع گسترش این وضع در یک روز ۳۰ درصد مدارس دولتی را غیردولتی و آموزش و پرورش را پته ای کنی اما نتیجه ای متفاوت دریافت کنی؟ 🔸آن معلم از کجا باید شخصیت و پرستیژ معلمی بدست می آورد؟ آیا وقتی فضای آموزش بازاری شد و حتی مدارس دولتی دستشان جلوی اولیا دراز شد نتیجه ای غیر از این حاصل می شود؟ مدارس و معلمان برای جلب تایید مردم و اولیا دست به انواع جنگولک بازی خواهند زد. 🔹و اتفاقی که اکنون با برچسب دروغین مردمی کردن آموزش و پرورش در پیش گرفته شده نتیجه ای جز حذف هرچه بیشتر جنبه های تربیتی، غلبه ی فرهنگ نازل کوچه بازاری و میان مایگی بجای تربیت و فرهنگ اصیل و لازم برای جامعه نخواهد داشت. 🔸 عجیب است که جمهوری اسلامی میخواهد فرهنگ اسلامی-ایرانی ‏و دغدغه های انقلابیش را در مدارسی غیردولتی و سودمحور پیگیری کند که کنترلش در دست کاسبان سوداگر است و فکر هدایت کننده اش پدر و مادرهایی که خود در وادی فرهنگ و تربیت فرزند حیرانند و تحت تاثیر رسانه و جو. یحتمل این را هم مثل عدالت میخواهند فدای سرمایه داری و خصوصی سازی کنند. 🔹فعلا خصوصی سازی و سرمایه داری غالب ترین گفتمان در ارکان مختلف جمهوری اسلامی است و با این دست فرمان بزودی همه ی مظاهر انقلابی و اسلامی و حتی ایرانی جمهوری اسلامی به پای این عزیز دل قربانی خواهند شد.
🔻افزایش 50 درصدی تسهیلات ازدواج و فرزندآوری 🔹سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402: براساس مصوبه کمیسیون تلفیق تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از یک اردیبهشت 98 است یک میلیارد و 800 میلیون ریال و با دوره بازپرداخت 10 ساله است. 🔹همچنین تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج های زیر 25 سال و زوج های زیر 23 سال 2 میلیارد و 200 میلیون ریال می باشد. 🔹همچنین به موجب مصوبه کمیسیون تلفیق برای فرزندانی که از سال 1400 به دنیا آمدند تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به ازای فرزند اول 300 میلیون ریال و به ازای فرزند دوم 600 میلیون ریال و به ازای فرزند سوم 900 میلیون ریال و به ازای فرزند چهارم یک میلیارد و 200 میلیون ریال و به ازای فرزند پنجم و به بعد یک میلیارد و 500 میلیون ریال است.
🔴اینستاگرام مانند تلگرام دارای بخش کانال شد! 🔹 اینستاگرام به صورت رسمی از بخش Channels رونمایی کرد. بخش کانال‌های اینستاگرام شباهت زیادی به کانال‌های تلگرام دارد، مدیران کانال‌های اینستاگرام می‌توانند مواردی مانند متن، تصاویر، ویدیو را در این کانال‌ها منتشر کنند. مانند تلگرام، کانال‌های اینستاگرام هم از واکشن با ایموجی پشتیبانی می‌کنند. اینستاگرام می‌گوید در ماه‌های آینده ویژگی‌های بیشتری به بخش کانال‌ها اضافه خواهد کرد. 🔹 این ویژگی در حال حاضر در اختیار تعداد محدودی از کاربران آمریکایی قرار گرفته است و طبق اعلام متا، در ماه‌های آینده در کشورهای بیشتری در دسترس قرار خواهد گرفت.
🔴تخصیص سهمیه بنزین برای خانوارهای فاقد خودرو 🔹«مالک شریعتی» عضو کمیسیون تلفیق⁧:کمیسیون تلفیق ‎ بودجه۱۴۰۲ تصویب کرد؛ ۱.دولت مجاز است از ابتدای خردادماه ۱۴۰۲ و درصورت تحقق منابع، به سرپرست خانوارهای فاقد خودرو به ازای هر عضو خانواده، ماهانه ۱۵ لیتر بنزین سهمیه‌ای اختصاص دهد و امکان تبادل سهمیه بنزین را در بازار فراهم کند. 🔹‏۲.درصورت اجرای جزء(۱)، دولت موظف است در سال۱۴۰۲ این حکم را «بدون هرگونه افزایش قیمت» در نرخ‌های سهمیه‌ای و آزاد ‎بنزین و با حفظ سهمیه سابق برای حداکثر دو خودرو سواری در خانوارهای دارای خودرو و نیز حفظ سایر سهمیه‌ها شامل خودروهای عمومی، وانت‌بار و موتورسیکلت انجام دهد.
🔷 گمانه‌زنی‌ها درباره تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا شبکه آمریکایی ان‌بی‌سی: 🔸دولت بایدن در حال مذاکره غیرمستقیم با ایران در مورد تبادل احتمالی زندانیان است تا آزادی شهروندان آمریکایی زندانی در ایران را تضمین کند. 🔸قطر و انگلیس نقش میانجی را در این مذاکرات ایفا می‌کنند. مذاکرات پیشرفت داشته، اما مشخص نیست که آیا توافق نهایی حاصل خواهد شد یا خیر. 🔸سه منبع آگاه از مذاکرات مدعی شدند که دو طرف در حال بررسی فرمولی هستند که قبلاً مورد بحث قرار گرفته که می‌تواند شامل تبادل احتمالی زندانیان و آزادسازی ۷ میلیارد دلار وجوه بلوکه شده ایران در بانک‌های کره جنوبی باشد. 🔻اکنون نیز نورنیوز، رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی ایران نیز در توئیتی نوشت: «سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به‌ شکل ضمنی گزارش ان‌بی‌سی درباره مذاکره براى آزادى زندانیان این کشور و اموال مسدودشده ایران را تایید کرد. با درخواست واشنگتن و موافقت تهران، مذاکرات غیرمستقیم و نتیجه‌بخش انجام شده اما نهایی شدن توافقات در حال مذاکره نیازمند صداقت و عدم سیاسی‌کاری آنها است.
🔷 رئیس‌جمهور بلاروس: به کشورمان حمله شود با اوکراین می‌جنگیم لوکاشنکو: 🔸 روسیه متحد بلاروس است و دو طرف گروه نظامی مشترک دارند اما مسکو هرگز از مینسک برای آغاز جنگ علیه اوکراین درخواست نکرده. 🔸اگر کشورمان مورد حمله قرار بگیرد، آماده‌ایم در کنار روسیه متحد اصلی خود در اوکراین بجنگنیم. 🔸سی‌ان‌ان گفته: تنش‌ها در مرز اوکراین و بلاروس در حالی که مقامات کی‌یف درباره حمله بهاری روسیه هشدار می‌دهند، بالا گرفته.
🔷 تقابل جنگنده‌های روسیه و آمریکا نزدیک آلاسکا 🔸فرماندهی دفاع هوافضای آمریکای شمالی خبر داده چهار هواپیمای روسی از جمله یک جت جنگنده و بمب‌افکن به منطقه حائل حریم هوایی بین‌المللی نزدیک آلاسکا پرواز کردند و شماری از جنگنده‌های آمریکا نیز آن‌ها را رهگیری کردند.
🔷 تجهیز بالگردهای هوادریای سپاه به مین‌های دریایی 🔸بالگردهای نیروی دریایی سپاه برای مقابله با تهدیدات در خلیج فارس و فراتر از آن، به انواع مین‌های دریایی مجهز شدند. 🔸مین «مهام۲» دارای ۳۵۰ کیلوگرم مواد منفجره بوده و مجهز به دو سنسور صوتی و مغناطیسی است. 🔸مهام۲ می‌تواند در عمق ۱۰ تا ۵۰ متری زیر سطح دریا قرار گیرد و انواع شناورها و زیردریایی‌ها تا وزن ۲۵۰ تن با سرعت ۴ تا ۱۵ نات دریایی را نابود کند.