eitaa logo
🇵🇸🇮🇷عَݪَـــمدآرآݩ ــعِشق
1.1هزار دنبال‌کننده
24.7هزار عکس
12.9هزار ویدیو
27 فایل
براي بهترين دوستان خود آرزوي شهادت کنيد .. 🌷شهيد سيد مجتبي علمدار🌷 لینک ناشناس payamenashenas.ir/Shahid_Alamdar #تأسیس؛1398/1/12
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴وزیر خارجۀ آمریکا: پول‌های ایران در قطر مسدود نشده است 🔹نیویورک‌تایمز: بلینکن گزارش‌ها درباره توافق آمریکا و قطر برای انسداد مجدد ۶ میلیارد دلار از دارایی‌های ایران در یک بانک قطری را تأیید نکرد. 🔹بلینکن مدعی شد که از وجوهی که در یک بانک قطری هستند هیچ بخشی از آن توسط ایران هزینه نشده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اسیر آزاد شده اسرائیلی: نیروهای فلسطینی یکی از کودکان همراه من را بر دوش گرفتند تا به من کمک کنند؛ آنها مرا از اتاق امن بیرون آوردند و از باب احترام به من لباس دادند تا خود را بپوشانم.
🔴کاخ سفید: آمریکا قصد و برنامه‌ای برای اعزام نیرو به اسرائیل ندارد 🔹 کاخ سفید گفت که ایالات متحده «نه قصد و نه برنامه‌ای» برای اعزام نیروهای نظامی به اسرائیل «برای شرکت در درگیری» دارد.
🔷وزیر اطلاعات: اسرائیل‌ ‌منتظر سیلی‌ محکم‌تر‌‌ باشد خطیب: 🔸طوفان الاقصی شکستی بزرگ، بی‌سابقه و ویرانگر برای راهبرد همه کسانی است که ظلم، استکبار، استعمارگری، نژادپرستی و اشغالگری را در دنیا دنبال می‌کنند. 🔸طوفان الاقصی عملیاتی بود که، نه تنها رژیم صهیونیستی بلکه دنیا را به شوک برد و برای آن‌ها غافل‌گیرانه بود. 🔸عمق این پیروزی، حجم، دامنه و گستردگی و عظمت آن رعب و ترسی را در دل دشمنان آفریده و قدرت کوبنده‌ای را بروز داده که سال‌ها آثارش باقی خواهد ماند. 🔸دشمن بداند همچنانکه رهبر فرزانه و حکیم مان فرمودند هر جنایتی که این‌ها انجام بدهند، پاسخ، واکنش و سیلی محکم‌تری را از مردم فلسطین شاهد خواهند بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تصاویری دلخراش از حجم جنایات امروز ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه الشاطی در غرب غزه
🔴شمار شهدای غزه از 1500 نفر فراتر رفت 🔹وزارت بهداشت غزه آمار شهدای فلسطین در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی را 1537 شهید و بیش از 6000 زخمی اعلام کرد. 500 نفر از شهدا کودکان هستند.
دوست‌دارم‌تمام‌سلام‌هایم اول‌بہ‌شماباشدپدر میدانم‌هرڪجاے این‌عالم‌پهناورڪہ‌باشید میفرماییدوعلیڪم‌السلام ...🙂 قلبم‌گره‌خورده‌بہ‌عشقت‌یامولا
ذڪرِ‌خـیر‌تـوبہ‌هـرجاشـدویادت‌ڪردیم دسـت‌برسینہ‌بہ‌توعرضِ‌ارادت‌ڪردیم پادشاهـےِ‌جهـان‌حاجتِ‌مـانیسـت‌حـسین مـابہ‌غلامـےدرِ‌خانہ‌ات‌عادت‌ڪردیـم :))
💐السَّلامُ عَلَیْکِ یَا عَمَّهَ وَلِیِّ اللّٰهِ سالها از آمدنت می گذرد اما آسمانِ حرم به زیبایی آن سالها ، دیدنی است ... @Shahid_Alamdar
📸‏ استوری خواهر رونالدو در حمایت از غزه ترجمه: "خدای من در این دنیا چه خبر است؟ عشق و آرامش و محبت و احترام و صداقت و شادی برای مردمی که می‌میرند ، وای خدای من این دنیا غمگین است"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آسوشیتدپرس: اگر ژنراتورهای برق در بیمارستان «الشفا» غزه از کار بیفتند اینجا به یک گورستان دسته‌جمعی تبدیل خواهد شد.
🔴 دیدار امیرعبداللهیان با همتای لبنانی 🔴 وزیر امور خارجه ایران که به بیروت سفر کرده با «عبدالله بوحبیب»همتای لبنانی خود دیدار و رایزنی کرد.
🚨🔴 هشدار امیر عبداللهیان به اسرائیل: اگر جنایات اسرائیل ادامه یابد، مقاومت از امکانات دیگر خود استفاده خواهد کرد 🔹وزیر امور خارجه در دیدار با نخست‌وزیر لبنان: 🔹 مقاومت فلسطین توانمند است و از توانایی بالایی برخوردار است و اگر جنایات اسرائیل ادامه یابد، مقاومت فلسطین از امکانات دیگر خود استفاده خواهد کرد.
منم نمی‌دونستم بمب فسفر سفید چکار میکنه تا که این عکس رو دیدم ... 💔 لعنت الله علی قوم الظالمین لعنت بر اسراییل تا ابد
جمعیت عظیم عراقی ها در میدان التحریر بغداد به حمایت از غزه به پا خاست
🔻 صهیونیست‌ها هزاران اعلامیه را بر روی ساکنان غزه میریزند و از آنها می خواهد که فوراً نوار غزه را تخلیه کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ ارتش اردن به سمت مردم این کشور که به سمت مرزهای اشغالی برای مشارکت در نبرد طوفان الاقصی حرکت می کنند ، گازهای اشک آور شلیک می کند.
🔷امیرعبداللهیان: احتمال باز شدن جبهه‌های جدید علیه اسرائیل وجود دارد وزیر امور خارجه کشورمان در بدو ورود به بیروت: 🔸 با توجه به تداوم تجاوزات، جنایات جنگی و محاصره غزه، گشودن جبهه‌های دیگر یک احتمال واقعی است. 🔸با مقامات لبنانی درباره وضعیت غزه گفت‌وگو خواهم کرد. 🔸ایران به شدت به حمایت سیاسی و رسانه‌ای خود از مقاومت فلسطین ادامه می‌دهد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پیرمرد سه جمله بیشتر نمی‌گوید، اما گویی همه فلسطین را از رنج و بغضش تا ایستادگی و مقاومتش را در خود خلاصه کرده است!
سخنگوی سازمان ملل متحد گفت: ارتش اسرائیل به سازمان ملل اطلاع داده که 1.1 میلیون فلسطینی در غزه باید ظرف 24 ساعت آینده به جنوب غزه نقل مکان کنند! ‏ فلسطینی ها نگرانند که این ممکن است مقدمه ای برای حمله زمینی اسرائیل باشد.
🔷 مامور موساد: جهان باید از ما برای کشتن کودکان غزه سپاسگزار باشد حساب توئیتری یک مامور اطلاعاتی موساد که به زبان فارسی توییت می‌کند نوشت: 🔸جهانیان باید از ما برای نابودی این بمب های ساعتی کوچک سپاسگزار باشند. 🔸درواقع ما در حال پیشگیری از رخ دادن اتفاقات مشابه در سال های آینده برای سایر ملل هستیم. 🔻این توئیت پس از چند دقیقه از حساب کاربری وی حذف شد.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی: از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون ۱۵۰۰ نفر از صهیونیست‌ها کشته و ۳۴۰۰ نفر دیگر زخمی شدند.