eitaa logo
🇵🇸🇮🇷عَݪَـــمدآرآݩ ــعِشق
1.1هزار دنبال‌کننده
24.7هزار عکس
12.9هزار ویدیو
27 فایل
براي بهترين دوستان خود آرزوي شهادت کنيد .. 🌷شهيد سيد مجتبي علمدار🌷 لینک ناشناس payamenashenas.ir/Shahid_Alamdar #تأسیس؛1398/1/12
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تشویق برای نماینده فلسطین؛ سکوت برای نماینده صهیونیست‌ها 🔹در جلسه مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی نماینده با تشویق گسترده حضار همراه شد در حالی که بعد از سخنرانی نماینده صهیونیست‌ها، سالن در سکوت فرو رفت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مجری شبکه الحوار: هیچ یک از حاکمان عرب جرأت حمایت کردن از مقاومت را ندارد 🔹صالح الازرق، مجری شبکه الحوار:هیچ یک از حاکمان عربی جرأت ندارد در مقابل تروریسم صهیونیستی و جانبداری تمام عیار آمریکا، مقاومت غزه را تأیید و جنایات اسرائیل را محکوم کند؛ در صورتی که آمریکا حمایت علنی خود را از اسرائیل جلوی چشم جهانیان اعلام می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چرا آمریکا و اسرائیل دوست دارن سیلی که از نیروهای مقاومت خوردن رو به ایران نسبت بدن؟ جواب امیر عالی بود😁👌
علی دایی بعد از چند مدت غیبت به صحنه برگشت نه برای حمایت از کودکان بلکه برای تبلیغ عینک دودی! یادمه برای کودکان اوکراینی خیلی نگران بودی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 هم‌اکنون همزمان با حملات هوایی گسترده و کم سابقه از آغاز جنگ به مناطق مختلف غزه، خطوط ارتباطی و اینترنت نیز قطع شده‌است. سخنگوی ارتش اسرائیلی نیز اعلام کرده ارتش در حال بمباران بی‌سابقه غزه از لحاظ شدت و وسعت حملات است.
🔸 نت‌بلاکس، پایشگر ترافیک جهانی اینترنت اعلام کرد اینترنت به‌صورت کامل قطع شده است
▶️سخنگوی ارتش اسرائیل : نیروی زمینی امشب در حال گسترش فعالیت زمینی خود است. ما به حمله در شهر غزه و اطراف آن ادامه خواهیم داد. هر کس همچنان ما را به خطر بیندازد و از حصار تیراندازی کند، جان خود را از دست خواهد داد. ▶️ صبح امروز یک تهدید هوایی را در قلب دریای سرخ رهگیری کردیم. ما با مصر و آمریکا کار خواهیم کرد و دفاع در منطقه در برابر تهدیدات در دریای سرخ را تشدید خواهیم کرد. ما متعهد به بازگرداندن همه ربوده شدگان هستیم."
🔸 امیرعبداللهیان: سیستم امنیتی اسرائیل فروپاشید وزیر خارجه کشورمان در مصاحبه با رادیو آمریکا: 🔹 برای منطقه ما تحمل این واقعیت که ۷۰۰۰ غیرنظامی در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی کشته شده‌اند، دشوار است، کل منطقه به انبار باروت تبدیل شده است. 🔹 در هر لحظه امکان رخ دادن هر اتفاقی است، ولی ما به ایالات متحده توصیه می‌کنیم که حمایت تمام قد خود از رژیم اسرائیل را کنار بگذارد. 🔹 بر اساس اطلاعات ما، سیستم امنیتی و سیستم سیاسی رژیم صهیونیستی کاملاً فروپاشیده است. 🔹 دو هفته پیش از منطقه دیدن کردم و با برخی از رهبران کشورهای منطقه و با رهبران مقاومت در لبنان و همچنین گروه‌های فلسطینی دیدار کردم. آنچه از آن‌ها دریافت کردم این بود که دست آن‌ها روی ماشه است. بسیار قوی‌تر و عمیق تر از آنچه شاهدش بوده‌ایم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💔 تلاش نافرجام برای احیای طفلی که از وحشت بمباران صهيونيست ها دچار ایست قلبی شده است ❤️‍🩹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سیاستمدار ایتالیایی: 🔹شما را چه شده؟ چرا در مقابل اشغال فلسطین سکوت میکنید؟ خجالت بکشید!
حماس اعلام بسیج عمومی کرد 🔹 جنبش حماس با صدور بیانیه ای خواستار بسیج عمومی مردم کرانه باختری و قدس اشغالی و  سرزمین‌های سال ۴۸ و فلسطینیان خارج برای حمایت از غزه و توقف حملات جنایتکارانه و نسل کشی در غزه شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ قیام اردنی ها علیه روابط حکومت این کشور با رژیم صهیونیستی 🔹 "نه سفارت، نه سفیر"... شعار اردنی هایی  که خواستار لغو ارتباط و توافقات با اشغالگران هستند. کانال تحلیلی، سیاسی و انقلابی @hsnrb14_sarbazevelayat
🔴نیویورک تایمز: تصاویر ماهواره ای نشان می دهد که نیروهای موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز سیلوهای موشک‌های دوربرد را باز کردند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 معاون شهردار شهر ریچموند آمریکا در گفتگو با الجزیره: 🔹به پرزیدنت بایدن می‌گوییم که بیدار شود و در کنار مظلومین فلسطینی و آن‌هایی که سلاخی می‌شوند، بایستد؛ در تاریخ، آنهایی که مردم فلسطین را حمایت نکردند بدنام خواهند شد. 🔹 اکنون اسرائیل در حال نسل کشی، کشتار وحشیانه و آپارتاید علیه مردم است.
| | ابوالاء الولایی دبیر کل جنبش سیدالشهداء عراق: غبار جنگ امشب فرو نمی‌نشیند مگر با رسوایی آمریکا و اسرائیل
حماس: با طلوع سپیده‌دم جهان آثار حماسه رزمندگان را مشاهده خواهد کرد اسامه حمدان از رهبران حماس: 🔹آنچه را که اکنون اشغالگران در غزه انجام می‌دهند تلاشی برای ایجاد ساختن تصویری از پیروزی است. 🔹 با طلوع سپیده دم، جهان آثار حماسه قهرمانانه‌ای را که رزمندگان مقاومت در نبرد غزه خلق خواهند کرد، مشاهده خواهد کرد. 🔹 اسرائیل ادعا می‌کند عملیات امشب، عملیات زمینی برنامه‌ریزی‌ شده نیست تا در صورت شکست، خود را در تنگنا و وضعیت شرم‌آوری قرار ندهد.
🔷مقتدی صدر خواستار تعطیلی سفارت آمریکا در بغداد شد 🔸رهبر جریان صدر در بیانیه‌ای دولت و مجلس عراق را به بستن سفارت آمریکا در بغداد به‌دلیل حمایت آشکار آمریکا از رژیم صهیونیستی علیه مردم بی گناه غزه فرا خواند.
🔰آمریکا فرمانده صابرین را تحریم کرد 🔸وزارت خزانه داری آمریکا سردار علی احمد فیض‌اللهی، فرمانده تیپ صابرین سپاه را به لیست تحریم‌ خود اضافه کرد. به گفته وزارت خزانه داری آمریکا، یگان صابرین در سوریه مستقر شده و به حماس و اعضای حزب الله آموزش می‌دهد.
🔷 حماس: رهبران ما در خانه‌هایشان هستند نه در بیمارستان‌ها 🔸سخنگوی جنبش حماس به ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه رهبران حماس در تونل‌های زیر بیمارستان الشفا مستقر هستند، واکنش نشان داد. 🔸این ادعاها گمراه کننده و دروغین است و تمام رهبران حماس در خانه‌هایشان هستند نه در بیمارستان‌ها. 🔸رژیم اشغالگر کودکان و زنان را هدف قرار می‌دهد و مقاومت همچنان نبرد را با قدرت تمام مدیریت می‌کند.
📱وزیر خارجه اردن در شبکه اجتماعی ایکس حمله زمینی اسرائیل به نوار غزه را تأیید کرد