eitaa logo
🇵🇸🇮🇷عَݪَـــمدآرآݩ ــعِشق
1.1هزار دنبال‌کننده
24.7هزار عکس
12.9هزار ویدیو
27 فایل
براي بهترين دوستان خود آرزوي شهادت کنيد .. 🌷شهيد سيد مجتبي علمدار🌷 لینک ناشناس payamenashenas.ir/Shahid_Alamdar #تأسیس؛1398/1/12
مشاهده در ایتا
دانلود
💥 بهم گفت : هیچ وقت به این فکر کردی كه روزی پنج بار حضرت عزرائیل میاد خونتون و به دیوار اتاق تکیه میده و تمام کارهای شما رو مشاهده میکنه دقیقا موقع نماز میاد ، صبح ! ظهر ؛ عصر .. مغرب و عشاء شد چنتا..؟ درسته پنج بار در روز به خونه ما میاد وای بر ما اگر اون موقع نماز رو کم بشماریم و به کارهای دیگه بپردازیم !!
آقا‌امام‌صادق(ع)‌فرمودند: دعات‌رو‌بکن‌و‌نگو‌کار‌از‌کار‌گذشته! هر‌آدمی‌یه‌فضیلت‌‌و‌مقام‌معنوی‌داره‌که فقط‌با‌دعا‌کردن‌میشه‌بهش‌رسید..! دعا‌کن،که‌هر‌کس‌دری‌رو‌بکوبه‌بالاخره یه‌روز‌باز‌میشه:)✨
اللّهُمَّ صَلِّ عَلى عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضا الْمُرْتَضَى🤲 الاِمامِ التَّقِیِّ النَّقِیِّ وَ حُجَّتِکَ عَلى مَنْ فَوْقَ الاَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرى الصِّدّیقِ الشَّهید✨ صَلاةً کَثیرَةً تامَّةً زاکِیَةً مُتَواصِلَةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَةً کَاَفْضَلِ ما صَلَّیْتَ عَلى اَحَدٍ مِنْ اَوْلِیائِکَ 🤚
🔷انصارالله خطاب به ملت و مقاومت فلسطین: موشک هایمان منتظر شلیک شدن است 🔸مرکز رسانه ای انصارالله در صعده در کانال تلگرامی خود با انتشار این عکس در پیامی به سه زبان عربی، عبری و انگلیسی نوشت: موشک های ما منتظر شلیک شدن است. 🔸این مرکز همچنین هشتگ (تنها نیستید) را برای ملت و مقاومت فلسطین همرسانی کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران برگزاری کنگره بین‌المللی علامه طباطبایی: مرحوم آقای طباطبایی توانست یک پایگاه فکری مستحکم با آرایش تهاجمی به وجود بیاورد 🔸یک خصوصیّت، جهادِ فکریِ کم‌نظیرِ آقای طباطبایی در بحبوحه‌ی تهاجم اندیشه‌های وارداتی و بیگانه است، در بحبوحه‌ی تهاجم به معنای واقعی کلمه. 🔸شاید آن کسانی که آن زمانها را درک نکرده‌اند، توجّه نداشته باشند که آن روز در محیط جوان کشور و محیط فکری کشور چه وضعیّتی وجود داشت. 🔸یک تهاجم به معنای واقعی کلمه وجود داشت؛ چه افکار وارداتی مکتبی و مسلکی مثل مارکسیسم، چه شبهه‌آفرینی‌ها؛ شبهه‌آفرینی‌هایی در بحبوحه‌ی این حوادث، مرحوم آقای طباطبایی(رضوان اللّه تعالی علیه) توانست یک پایگاه فکری مستحکم با آرایش تهاجمی به وجود بیاورد.
🔷 معاون سخنگوی پنتاگون اعلام کرد که حملات به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه به ۵۵ مورد رسیده است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رژیم صهیونیستی تانک‌های منهدم شده خود را از نوار غزه خارج می‌کند
🔴 چهارمحال و بختیاری فردا میزبان رئیس‌جمهور خواهد بود 🔹بهره برداری از ۴ هزار واحد نهضت ملی مسکن، افتتاح طرح‌های آبرسانی ، افتتاح آبگیر و سد باباحیدر، افتتاح طرح‌های عمرانی و جاده‌ای و همچنین آبرسانی به ۱۱۷ روستا از برنامه های رئیس جمهور در این استان خواهد بود. 🔹سید ابراهیم رئیسی در این سفر، علاوه بر بازدید و افتتاح طرح‌ها، با مردم و جمعی از سران عشایر و بختیاری این استان دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد. همچنین در این سفر ۳۰۰ هکتار زمین به شهرک‌های صنعتی استان اضافه خواهد شد تا زیرساخت لازم برای توسعه صنایع فراهم گردد.
🔴تجمع گسترده مقابل پارلمان انگلیس در حمایت از غزه
☑️ بیانیه مهم سخنگوی نیروهای مسلح یمن بعد از هدف قرار دادن ایلات 🚨سرتیپ یحیی سریع سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن: 🚨نیروهای مسلح کشورمان ۲۴ ساعت پس از انجام عملیات پهپادی، دسته ای از موشک های بالستیک را به سمت ام الرشراش در ایلات شلیک کردند. 🚨عنوان بخشی از عملیات نظامی خود علیه دشمن صهیونیستی، نیروهای مسلح تاکید می‌کنند که تمام اقدامات عملی را برای اجرای دستورالعمل‌های صادر شده در مورد برخورد مناسب با هر کشتی اسرائیلی در دریای سرخ آغاز کرده‌اند. سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن: نیروهای مسلح یمن از  لحظه اعلام این بیانیه هر کشتی اسرائیلی را در دریای سرخ یا هر جایی که بتوانند هدف قرار دهند دریغ نخواهند کرد و خداوند بر آنچه ما می گوییم گواه است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سيد عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن: واضح است که رژیم های عربی جدیت خود را در اقدام در مورد آنچه در می گذرد از دست داده‌اند نشست اضطراری اخیر سران کشورهای عربی هیچ موضعی در مورد آنچه در فلسطین می گذرد ارائه نکرد. - اجلاسی که می گویند نماینده همه مسلمانان است فقط با یک بیانیه و یک مطالبه شفاهی بیرون می آید، آیا این توانایی ۵۷ کشور عربی است؟ - روز گذشته عملیات موشکی و پهپادی علیه دشمن صهیونیستی انجام شد. -دشمن اسقاطیلی جرأت نداشت پرچم اسقاطیل را بر روی کشتی‌های خود در دریای سرخ برافراشته کند، بلکه به استتار آن روی آورد و این نشان‌دهنده موقعیت و نفوذ ما در هدف قرار دادن دشمن است. سیدعبدالملک الحوثی: فقط یه راه برای عبور و مرور باز کنید برامون تا نشونتون بدیم کت تن کیه صدها هزار نفر رو به جنگ رودررو با اسقاطیلیها خواهیم فرستاد
مولای مهربانم تو بیا! بیا برای پریشانی زینب، بیا برای بی‌پناهی رقیه، بیا برای چشم‌انتظاری سکینه! بیا که فقط با آمدن تو، غم از دل عزیزان حسین (ع) خواهد رفت!
به رسم هر صبح به رسم ادب به رسم ارادت به رسم یه نوکر به رسم سلام دست به روی سینه میزارم و از راه دور سلام میدم به محضر حضرت ارباب السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین علیه السلام
🔻۲۵ آبان سالروز درگذشت فیلسوف بزرگ مشرق زمین آذربایجانی است ▫️آرا و اندیشه‌های علامه‌محمدتقی‌ جعفری در حوزه گسترده علم‌ورزی و دانش‌ اندوزی‌های تاریخ‌ معاصر کم‌نظیر است و جامعیت نظرش در کمتر فردی دیده‌می‌شود. عارف و فیلسوف بلندآوازه ایرانی که با اشراف کامل بر مباحث مختلف علمی و فقهی، مرزهای علم و شریعت را به‌ هم پیوند زد که این مهم را می‌توان در مکاتبه‌های وی با اندیشمندان بنام غربی مشاهده‌کرد. ▫️چند ماهی بود که پزشکان تشخیص داده بودند که علامه محمد تقی جعفری به بیماری سرطان ریه مبتلا شده است. بیست و پنجم آبان سال ۷۷ که از راه رسید، مفسری بزرگ، عالم دنیا را وداع گفت. ▫️آیت الله العظمی جوادی آملی بر پیکرش نماز خواند و در جوار حرم علی بن موسی الرضا (ع) مهمان شد. اکنون در بیست و پنجمین سالروز رحلت آن بزرگمرد آذربایجان قرار داریم.
یادته یه وقتایی گفتی مهم نیست ولی بعدش زدی زیر گریه؟! یادته هیشکی حواسش بهت نبود؟! یادته چقدر گفتی خوبی ولی از درون داغون بودی؟! خواستم بهت بگم خدا حواسش به تمام اون لحظه‌ها هست و برات جبران میکنه...
پنجشنبه اس شادی روح پاک شهدای عزیزمون، جمیع اموات این جمع، صلواتی همراه با سوره حمد قرائت کنیم🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 شورای امنیت سازمان ملل وقفه بشردوستانه درگیری‌ها در غزه را تصویب کرد 🔹شورای امنیت سازمان ملل سرانجام پس از ۴۰ روز از آغاز درگیری‌ها میان گروه‌های مقاومت فلسطین و رژیم اسرائیل در هفتم اکتبر، قطعنامه وقفه بشردوستانه درگیری‌ها در را تصویب کرد. 🔹این قطعنامه با رای مثبت ۱۲ کشور از ۱۵ عضو شورای امنیت تصویب شد و هیچ مخالفی نداشت. 🔹سه عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل یعنی آمریکا، انگلیس و روسیه به این قطعنامه به شماره ۲۷۱۲/۲۰۲۳ رای ممتنع دادند. تصویب یک قطعنامه نیازمند ۹ رای بدون وتوی اعضای دائم شورای امنیت است و بدین ترتیب قطعنامه پیشنهادی کشور اروپایی مالت بدون هیچ مخالفت و وتویی تصویب شد.
واکنش اسرائیل به قطعنامه شورای امنیت درباره وقفه انسانی در غزه 🔻وزارت خارجه اسرائیل اعلام کرد از شورای امنیت می‌خواهیم تا تصمیم خود را برای آزادی ربوده‌شدگان(اسرای نزد مقاومت فلسطین) اجرا کند چرا که بدون بازگشت اسرا، هیچ جایی برای آتش‌بس بشردوستانه وجود ندارد.
🔴 اختصاص خودروی تاکتیکی ضد گلوله توفان به جنوب سیستان و بلوچستان‌ 🔹 فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان: این خودروهای تاکتیکی برای تامین امنیت محورهای مواصلاتی و برخورد با سارقان مسلح و اشرار بکارگیری خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رئیس‌جمهور وارد شهرکرد شد 🔹سید ابراهیم رئیسی در راستای دور دوم سفرهای استانی دولت سیزدهم، دقایقی پیش وارد شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری شد‌.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بایدن دست به دامان رئيس‌جمهور چین شد 🔹جین‌پینگ که به سان‌فرانسیسکو سفر کرده، بامداد امروز با رئیس‌جمهور آمریکا دیدار کرد. منابع مطلع گزارش دادند که آمریکا و چین برای احیای ارتباطات و تعامل ارتش‌های دو کشور در بالاترین سطح توافق کردند. 🔹یک مقام ارشد آمریکایی پس از دیدار بایدن و شی گفته: ما تمایل خود را برای مداخله چین در ایران برای پرهیز از اقداماتی که ممکن است تحریک‌آمیز تلقی شود، به صراحت اعلام کردیم. بایدن از رئیس‌جمهور چین خواست تا از ایران بخواهد که از هرگونه تنش‌زایی در خاورمیانه اجتناب کند.
🔴امیرعبداللهیان: حمله حماس به رژیم صهیونیستی حق قانونی آن برای دفاع از خود بود 🔹وزیر امور خارجه در گفت‌وگو با شبکه سی‌بی‌اس:‌حمله حماس به رژیم صهیونیستی، مبتنی بر حق قانونی آن برای دفاع از خود بود. همان‌طور که گفتم، ما با کشتار زنان و کودکان در هر کجا مخالفیم. 🔹ایران در حمله‌ای پهپادی در دریای سرخ که ظاهرا یک ناوشکن آمریکا را هدف قرار داده بود، نقشی نداشته است.