eitaa logo
🇵🇸🇮🇷عَݪَـــمدآرآݩ ــعِشق
1.1هزار دنبال‌کننده
24.7هزار عکس
12.9هزار ویدیو
27 فایل
براي بهترين دوستان خود آرزوي شهادت کنيد .. 🌷شهيد سيد مجتبي علمدار🌷 لینک ناشناس payamenashenas.ir/Shahid_Alamdar #تأسیس؛1398/1/12
مشاهده در ایتا
دانلود
۱۶ نفر نخست حوزه انتخابیه تهران تا الان بدین شرح هستند: نوباوه، سراج، ظهره‌وند، صمصامی، لاجوردی، نادری، عزیزی، رفیعی، فلسفی، جراره، محمودی، رحمان‌دوست، روح‌الامینی، زارعی، قیصری، شریفیان
♨️ توییت رائفی_پور 🔹 ‏همراهان عزیز برای صیانت از حریم خصوصی، پاسداشت قانون و خشکاندن دست متعرضان به حریم مردم، با تمام توان از طریق مبادی قانونی پیگیر این اقدام مجرمانه خواهم بود ‏و نتیجه را مرحله به مرحله به سمع و نظر شما مردم‌ شریف خو‌اهم رساند.
. ♨️ | افزایش تلفات سیل بغلان افغانستان 🔹طبق اعلام سازمان ملل؛ سیلاب روز گذشته در ولایت بغلان بیش از ۳۰۰ کشته بر جای گذاشته است. 🔹در سیل ولایت بغلان، حدود یک هزار خانه نیز تخریب شده است.
. ♨️ تیر رژیم صهیونیستی برای یافتن سنوار در رفح به سنگ خورد 🔹مقامات اسرائیلی به رسانه‌های این رژیم خبر دادند که برخلاف ادعاهای پیشین درباره حضور «یحیی السنوار» در جنوب غزه، اما او در این منطقه حضور نداشته است. ✍ فکر میکنن با از میان برداشتن یحیی السنوار حماس نابود خواهد شد! احمقها نمیدونن حماس و جریان مقاومت یک تفکر و اندیشه هست و اندیشه با توپ و تانک و موشک و ترور نابود نخواهد شد.
. ♨️ کاهش نفوذ آمریکا در آفریقا 🔹تحت دولت بایدن نفوذ آمریکا در آفریقا در حال محو شدن است. 🔹دولت بایدن در حال مبارزه برای نفوذ در قاره‌ای است که روسیه و چین بر آن خیمه سنگین زده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♨️ اسرائیل هرروز منفورتر از دیروز؛ قطع پخش زنده مسابقات یوروویژن در بلژیک هنگام اجرای نماینده رژیم‌صهیونیستی! 🔹ضمن قطع پوشش خبری یوروویژن هنگام شروع اجرای نماینده رژیم‌صهیونیستی این متن تلویزیون عمومی بلژیک نمایش داده شد 🔹"ما نقض حقوق‌بشر توسط دولت اسرائیل را محکوم می کنیم علاوه بر این، دولت اسرائیل آزادی مطبوعات را از بین می‌برد ، به همین دلیل تصویر را برای لحظه‌ای قطع می‌کنیم. -آتش‌بس فوری -نسل‌کشی را متوقف کنید"
♨️توافق جمهوری آذربایجان و ارمنستان برای ادامهٔ مذاکرات تا حل اختلافات 🔹وزرای خارجهٔ جمهوری آذربایجان و ارمنستان در جریان گفت‌وگوها در قزاقستان توافق کردند مذاکرات دربارهٔ موضوعاتی که به‌دلیل وجود اختلافات همچنان باز است را ادامه دهند!!! ✍تا الان ندیدیم از مذاکرات چیزی گیر ارمنستان اومده باشه.
دنیا اگه جای قشنگی بود شهدا موقع رفتن ازش لبخند نمیزدن! اَلْلَّٰھُمـَّـ ؏َـجِّڸْ لِوَلیِّٖــღــڪَ اَلْفَــــࢪَج جهت تعجیل در فرج آقا و شادے ارواح مطهر شـهدا صلوات
. ♨️ روسیه حمایت خود را از عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل اعلام کرد.
. ♨️ ارسال بزرگترین بسته کمک نظامی انگلیس به اوکراین 🔹همزمان با ادامه برتری ارتش روسیه بر اوکراین، انگلیس روز شنبه از ارسال بزرگترین بسته کمک نظامی تاریخ خود به کی‌یف خبر داد. 🔹این بسته شامل ۵۰۰ میلیون پوند بودجه و تجهیزات مهم برای تقویت دفاع اوکراین برابر تز روسیه است.این بسته کمکی شامل ۴ میلیون گلوله ، بیش از ۱۶۰۰ موشک و ۴۰۰ خودروی زرهی، از جمله ۱۶۰ هاسکی MRAP
🔷 روایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر تاکید پیامبر اعظم صلوات‌الله‌علیه‌وآله بر اقامه نماز روزهای یکشنبه ماه ذی‌قعده حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: 🔸«روزهای یکشنبه‌ی ماه ذی‌قعده ایّام توبه و انابه است و عملی دارد که مرحوم عارف بزرگوار حاج میرزا جواد آقای ملکی در المراقبات نقل میکند از رسول مکرّم اسلام که خطاب به اصحاب خود فرمود: 🔸کدامِ از شماها مایلید توبه کنید؟ همه گفتند ما میخواهیم توبه کنیم -ظاهراً ماه ذی‌قعده بوده است- طبق این نقل و این روایت حضرت فرمودند که در روزهای یکشنبه‌ی این ماه این نماز را -یک نمازی با یک خصوصیّتی در مراقبات ایشان ذکر میکنند- انجام بدهید. 🔸غرض، ایّام در ماه ذی‌قعده که اوّل ماه‌های حرام است در این سه ماه متوالی، ایّام و لیالی مبارک و متبرّکی است، پر از برکات است؛ باید از اینها استفاده کرد.» ۱۳۹۴/۶/۱۸
🔷 در پی قطعی شدن برخی احکام پرونده‌های قضایی صادق زیبا کلام، این فرد جهت اجرای احکام صادره وارد زندان شد 🔸در پی قطعی شدن برخی احکام پرونده‌های قضایی صادق زیبا کلام، این فرد جهت اجرای احکام صادره وارد زندان شد. 🔸صادق زیبا کلام، دارای پرونده‌های قضایی متعددی است که موجب محکومیت این فرد شده است؛ از جمله ۳ پرونده مربوط که احکام آنها قطعی و لازم‌الاجرا شده است. 🔸زیباکلام در سال‌های اخیر اقدام به طرح مطالب خلاف واقع در رسانه‌ها کرده و مطالب بدون ادعا و سند متعددی را در فضای مجازی کرده است که در پی آن چندین پرونده‌های قضایی برای وی تشکیل شده است که برخی از انها امروز با قطعیت به مرحله اجرا رسیده است. 🔸زیباکلام با رای صادره از سوی دادگاه بابت ارتکاب فعالیت تبلیغی علیه نظام به ۱۸ ماه حبس و ۲ سال محرومیت فعالیت در احزاب، گروه‌های سیاسی و فضای مجازی محکوم شده بود که این حکم قطعی شده است. 🔸پرونده دوم این فرد که حکم آن نیز قطعی شده است، مربوط به فعالیت تبلیغی علیه نظام در خصوص انتشار مطالب غیر مستند و غیر واقعی است. وی در این پرونده به یک سال حبس محکوم شده است. 🔸یکی دیگر از پرونده‌های قضایی زیباکلام که حکم آن قطعی و لازم‌‎الاجرا است نیز مربوط به نشر مطالب خلاف واقع است که وی در این پرونده به ۶ ماه حبس محکوم شد بود که پس از فرجام خواهی در دیوان عالی کشور، این حکم مورد ابرام قرار گرفته است. 🔸هر ۳ محکومیت صادق زیبا کلام قطعی و لازم‌الاجرا است که این احکام امروز اجرا شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اعطای درجه سرلشکری شهید زاهدی به خانواده ایشان 🔸این درجه به پاس عمری مجاهدت و تلاش بی‌وقفه در جهت حفظ امنیت و اقتدار ایران اسلامی از سوی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح سرلشکر باقری مطرح و با تایید حضرت آیت الله خامنه‌ای به خانواده ایشان اهدا شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♨️ خروش مردم ژاپن در حمایت از فلسطین 🔹شعار فارسی «مرگ بر اسرائیل»در سراسر خیابان شیبویا در توکیو طنین انداز شد. ✍برای ژاپنی های همیشه بیخیال این خروش بحساب میاد😉 اماتوجه کنید به شعار "مارگ بار اسراییل" گفتنشون...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☝️ایشون فائزه هاشمی هستند! این دوکلمه حرف حساب رو از پدرشون بشنویم لطفاً تا پایان ببینید...!!! ✅ مایه عبرت است برای همه مون !!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♨️ اوکراینی ها برای فرار از جنگ با روسیه هرکاری می‌کنند. 🔞 🔹این مرد خود را منفجر می‌کند ولی حاضر نیست به جنگ برود. ✍خودکشی از ترس مرگ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♨️ | اعلام وضعیت اضطراری در افغانستان پس از افزایش چشمگیر قربانیان سیل / شمار جان‌باختگان سیل در افغانستان از ۳۳۰ تن گذشت 🔹همزمان با افزایش قابل توجه شمار قربانیان سیل مرگبار در افغانستان، در این کشور وضعیت اضطراری اعلام شد. 🔹بارندگی شدید در روزهای اخیر به بالا آمدن آب و طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیل در روستاها و مناطق شمال افغانستان از جمله بغلان، تخار و بدخشان شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♨️ برگزاری کارناوال های گسترده در پرتغال در حمایت از مردم مظلوم فلسطین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مهرداد خوانساری، دیپلمات دوران رژیم پهلوی: بدون تردید محبوبیت ایران و نیروهایش به دلیل حمایت از فلسطین در میان ملت‌های جهان افزایش یافته است.
🕋 حج برائت 🔸رهبر انقلاب در دیدار اخیر: امسال حج ما، بالخصوص «» است... [بخاطر] آنچه امروز در غزه و فلسطین دارد اتفاق می‌افتد. ۱۴۰۳/۲/۱۷
🔷 واشنگتن‌پست: بایدن به اسرائیل وعدهٔ کمک اطلاعاتی در صورت عقب‌نشینی داده 🔸روزنامه واشنگتن‌پست به نقل از منابع آگاه گزارش کرد دولت بایدن به اسرائیل وعده داده که اگر از رفح عقب‌نشینی کند، کمک‌های ارزشمندی را به این رژیم عرضه کند که شامل ارائهٔ اطلاعات حساس برای تعیین محل رهبران حماس و پیداکردن تونل‌های مخفی این گروه می‌شود. 🔸این منابع گفته‌اند که مقام‌های آمریکایی پیشنهاد ارائهٔ هزاران پناه‌گاه را هم داده‌اند تا اسرائیل بتواند برای آوارگان فلسطینی شهرهای چادری بنا کند و همچنین پیشنهاد داده‌اند که در ساخت سیستم‌های تحویل غذا، آب و دارو کمک کنند تا فلسطینی‌هایی که مجبور به ترک رفح شده‌اند، بتوانند یک مکان مناسب برای زندگی داشته باشند. 🔸طبق این گزارش، بایدن و مشاورانش در هفته‌های گذشته این پیشنهادها را مطرح کرده‌اند تا شاید بتوانند تل‌آویو را متقاعد کنند که به یک حملهٔ محدود در رفح بسنده کند.
🔴بدهی بابک زنجانی به شرکت ملی نفت تسویه شد 🔹مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران:با پیگیری‌های قوه و قضاییه و سیستم‌های نظارتی معادل بدهی که بابک زنجانی داشت کالا دریافت شده و عملا تسویه بدهی‌های وی با شرکت ملی نفت انجام شد. 🔹بر اساس بررسی‌های کارشناسان دادگستری، محموله وارد شده از سوی زنجانی به اندازه بدهی او بوده است.
🔴شرط بازگشت نیروهای ضدانقلاب ساکن کردستان عراق به ایران 🔹سفیر ایران در عراق: کسانی که دستشان به خون آلوده نیست می‌توانند به داخل ایران برگردند و با تدابیری که در نظر گرفته می‌شود و پس از مدتی قرنطینه، زندگی عادی خود را آغاز کنند. در مورد آن‌هایی که مایل هستند از عراق خارج شوند، ما اعلام آمادگی کردیم که خدمات کنسولی از جمله گذرنامه به آن‌ها بدهیم که بتوانند به خارج از عراق سفر کنند. 🔹کسانی نیز که می‌خواهند در اردوگاه‌ها بمانند می‌توانند در این اردوگاه‌ها که با هماهنگی سازمان ملل طراحی شده، مستقر شوند.
🔴حمایت گواردیولا از فلسطینیان و غزه 🔹سرمربی منچسترسیتی در واکنش به جنایات رژیم اسرائیل در غزه: این دنیا پر از ظلم است. هر کسی فقط به خانه خود نگاه می‌کند و از آن چه که برای همسایه‌اش رخ می‌دهد، چشم می‌پوشد. ببین امروز چه اتفاقی در گوشه و کنار جهان در حال رخ دادن است. 🔹️ ما اینجا نشسته‌ایم و برای آن‌ها کاری نمی‌کنیم. ستم در برابر توست. تو می‌توانی بدون واکنش به آن به نظاره بنشینی. مطمئن باش که روزی تو هم مبتلا به آن خواهی شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ماجرای اقدام شهرداری منطقهٔ ۳ تهران مقابل یک داروخانه چه بود 🔹به‌تازگی فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که در آن فیلم‌بردار مدعی است شهرداری با پارک خودروی انضباط شهری جلوی انتقال دارو به داروخانهٔ بیماران خاص را گرفته است. 🔹اما اصل ماجرا چیست؟روابط عمومی شهرداری این منطقه اعلام کرده: این ملک متعلق به دانشکدهٔ آموزش پزشکی است. به‌تازگی بدون مجوز شهرداری و غیراصولی و ناایمن در اینجا اقدام به ساخت ۵۲۷ متر فضای آموزشی، رستوران، کلاس درس و ۲۶ متر مربع اتاق نگهبانی در محوطه حیاط دانشکده شده است. 🔹بعد از ارسال ۳ بار اخطاریهٔ کتبی به این ملک دیروز در حالی که دست‌اندرکاران دانشکده قصد داشتند با خودروی حمل دارو مصالح ساختمانی را وارد محوطهٔ دانشکده کنند با ممانعت عوامل ناحیهٔ ۲ منطقهٔ ۳ مواجه می‌شوند و فیلمی در فضای مجازی منتشر می‌شود.