-شاهرگ !(:
چه ابر تیره ای گرفته، سینه تو را . .
که با هزار سال بارش،
شبانه روز هم !
دل من طالب این است
که امشبی را صبح نشود//!
زمان در همین دقایق بایستد،
به بلندای قامت غم مان*
#شعرشب
-شاهرگ !(:
دل من طالب این است که امشبی را صبح نشود//! زمان در همین دقایق بایستد، به بلندای قامت غم مان* #شعرش
آخر ام صبح شد؛
حتی از صبح گذشت^^^