هدایت شده از حماسِـہ [باحالِمناسب]
خدا از این رفیقا بهتون بده
من با سوژهی خنده رو دروایسی دارم
کار من نیست بحث سیاسی
با کسی که نمیدونه
چی میگه و چی جواب میده 🤣
دو روز دیگه میریم . .
لباس زمستونیا و #پاییزه ها رو از گنجه در بیاریم،🧡:)
پ.ن : دلبر اون لباس نارنجیا رو از گنجه در بیاره !
#آسایشگاهجمشید
#روزشمارپاییز
#رادیوپارادوکس
-شاهرگ !(:
دو روز دیگه میریم . . لباس زمستونیا و #پاییزه ها رو از گنجه در بیاریم،🧡:) پ.ن : دلبر اون لباس نارن
فردا تو کافه بارون قرار دارم . .
هواشناسی اعلام کرده آخه خزونه♥️🍂:)
#پاییز داره میاد پیش مون !
پ.ن : فردا، پس فردا با #رادیوپارادوکس خدمت میرسم(((:
#آسایشگاهجمشید
#روزشمارپاییز