شدیدا جای همهی ممبرای عاسیسم و رفقا انرژی مو تخلیه کردم . .
شهربازی رفتن یهویی شد ولی اصلا دوست نداشتم برگردم خونه شاید بعد از مدت ها از قبل کرونا تا همین امشب اومدم شهربازی !
آدرنالین ام رو هزاره قشنگ امشب😂💊
بهش نیاز داشتم واقعاااا🙂😂
خلاصه که جای همه تون خالی♥️(:
-شاهرگ !(:
بهم تبریک نمیگید ؟!
یک مهر ام خیلی خوب بود(:
و از این بابت خوشحالم .
پاییز عزیزم تو همیشه بهترین ها رو برام رقم میزنی♥️🍂!