-شاهرگ !(:
انقدر احساس پشت این حداقل یه بند خوابیده که یه آن به خودم اومدم دیدم دارم لبخند میزنم بعد از مدت ها
فقط میتونم بگم از جلوی چشمام خفه شو😂🙂 !
اینجاست که باید برای کودکان بیگناه وطنم لباس عزا به تن کنم .
+فقطخداصبربدهبهمادراشون( :
-شاهرگ !(:
*از خونِ هموطنان ما ، لاله دمیده !( : #شیرازعزیزم
میشه . .
براشون از خون جوانان بخونم ؟ !
آخه همه شون،
بچه های همین خاک ان .
بچا ،
فاتحه بخونیم براشون نفری یکی یدونه صلوات ام، همین حالا نثار روح هموطنان مظلوم و بی گناه مون بکنیم .
📌اومده بودم ،
اولین کار رسمیه #پارادوکس رو پست کنم که اصلا دل و دماغ نموند برام اگر عمری بود و حوصله ای تو یه تایم بهتر .