eitaa logo
-شاهرگ !(:
55 دنبال‌کننده
229 عکس
10 ویدیو
1 فایل
در #شاهرگ شعرم . . دوباره افکار تو لخته میشود ! به کما میرود واژه هایم، کاش به هوش بیاید؛ این شعر خراب . . نویسنده داستان خودت باش🫀(: ⟿https://harfeto.timefriend.net/16636914558825
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام بر ممبر های جانم !( :
دوباره شب شد و ما خدمت رسیدیم . نمیدونم چه حکایتیِ اکثر مواقع شبا تو شاهرگ حضور داشتم و یه سری حرف، حالا دلی یا غیر دلی ، چرت و پرت یا هر چی در کل حرف زدم . شاید چون خودم یه طورایی شب رو می‌پرستم و شب برام مقدسِ یه حال و هوای خاص نسبت به مود و فاز شب دارم که خب توصیفش اصلا آسون نیست ! آدم نصیحت نیستم اصلا به استایل ام و مود ام نمیاد فقط یه حرف دلی یا غیر دلی شایدم چرت و پرت از نظر بعضیا حالا هر چی براتون دارم که به قول یه بنده خدایی : (باس‌با‌طلا‌نوشتش) مراقب شب هاتون باشید . شبا متفاوت ان مثل روزا عیان و آشکار نیستن، مثل لبخند میمونن همون لبخند تلخ بعد از دیدن رفتن اونی که اصلا انتظارش رو نداشتی بزاره و بره . . در کل تو شب خیلی اتفاقا رو میشه رقم زد مثلِ : یه دورهمی دوستانه با کلی انرژی مثبت یا تو غم انگیز ترین حالت ممکن پیاده‌روی تو یه پیاده‌رو بی‌انتها تو یه خیابون شلوغ میون ازدحام یه عده . با حضور تو یه بیمارستان چطوری ؟ ایستگاه اتوبوس یا مترو چطور ؟ یا یه کافه ؟ کتاب فروشی چی ؟ مکان مهم نیست ! مهم اینِ که مراقب شبت باشی فرق نمیکنه کجا ؟ پیش کیی ؟ مهم اینِ که مراقبش باشی همین !
انقدر احساس پشت این حداقل یه بند خوابیده که یه آن به خودم اومدم دیدم دارم لبخند میزنم بعد از مدت ها . چطور میتونی انقدر خوب باشی همزاد من♥️:) خوب بودنت تا کجا ؟ ولی قولِ قول که اگر این سری دوباره رفتم تو رو هم با خودم ببرم ! و منی که دلم برات کلی تنگ شده بود و سراغتو از این و اون می‌گرفتم . پ.ن : حال خوبه لحظه ای(:
فقط تیریپِ مکالمه منو ایشون🤣 !
سلام شدیدا احساس دلتنگی داشتم ! +بغضی
*از خونِ هم‌وطنان ما ، لاله دمیده !( :
اینجاست که باید برای کودکان بی‌گناه وطنم لباس عزا به تن کنم . +فقط‌خدا‌صبر‌بده‌به‌مادراشون‌( :
-شاهرگ !(:
*از خونِ هم‌وطنان ما ، لاله دمیده !( : #شیراز‌عزیزم
میشه . . براشون از خون جوانان بخونم ؟ ! آخه همه شون، بچه های همین خاک ان .