-شاهرگ !(:
فردا تو کافه بارون قرار دارم . . هواشناسی اعلام کرده آخه خزونه♥️🍂:) #پاییز داره میاد پیش مون ! پ.ن
-شاهرگ !(:
#پارادوکس رو که یادتونه(: یجوری کارام گورید بهم که اصلا نفهمیدم چجوری بیست و سوم شد ! و اینکه صوت مع
خب خب بریم برای معارفه ! آشناشیم ؟.aac
حجم:
6M
-صوتمعارفه
رادیو#پارادوکس🎙 !
بریم آشناشیم ؟
ببینیم چه خبره . .
#رادیوپارادوکس📻
(:
دوباره شب شد و ما خدمت رسیدیم .
نمیدونم چه حکایتیِ اکثر مواقع شبا تو شاهرگ حضور داشتم و یه سری حرف، حالا دلی یا غیر دلی ، چرت و پرت یا هر چی در کل حرف زدم .
شاید چون خودم یه طورایی شب رو میپرستم و شب برام مقدسِ یه حال و هوای خاص نسبت به مود و فاز شب دارم که خب توصیفش اصلا آسون نیست !
آدم نصیحت نیستم اصلا به استایل ام و مود ام نمیاد فقط یه حرف دلی یا غیر دلی شایدم چرت و پرت از نظر بعضیا حالا هر چی براتون دارم که به قول یه بنده خدایی : (باسباطلانوشتش)
مراقب شب هاتون باشید .
شبا متفاوت ان مثل روزا عیان و آشکار نیستن،
مثل لبخند میمونن همون لبخند تلخ بعد از دیدن رفتن اونی که اصلا انتظارش رو نداشتی بزاره و بره . .
در کل تو شب خیلی اتفاقا رو میشه رقم زد مثلِ : یه دورهمی دوستانه با کلی انرژی مثبت یا تو غم انگیز ترین حالت ممکن پیادهروی تو یه پیادهرو بیانتها تو یه خیابون شلوغ میون ازدحام یه عده #دوپایمتحرک .
با حضور تو یه بیمارستان چطوری ؟
ایستگاه اتوبوس یا مترو چطور ؟
یا یه کافه ؟
کتاب فروشی چی ؟
مکان مهم نیست ! مهم اینِ که مراقب شبت باشی فرق نمیکنه کجا ؟ پیش کیی ؟ مهم اینِ که مراقبش باشی همین !
#شبِیکشهر
انقدر احساس پشت این حداقل یه بند خوابیده که یه آن به خودم اومدم دیدم دارم لبخند میزنم بعد از مدت ها .
چطور میتونی انقدر خوب باشی همزاد من♥️:) خوب بودنت تا کجا ؟
ولی قولِ قول که اگر این سری دوباره رفتم تو رو هم با خودم ببرم !
و منی که دلم برات کلی تنگ شده بود و سراغتو از این و اون میگرفتم .
پ.ن : حال خوبه لحظه ای(:
#همزاد
-شاهرگ !(:
انقدر احساس پشت این حداقل یه بند خوابیده که یه آن به خودم اومدم دیدم دارم لبخند میزنم بعد از مدت ها
فقط میتونم بگم از جلوی چشمام خفه شو😂🙂 !