eitaa logo
شاکله
244 دنبال‌کننده
49 عکس
38 ویدیو
0 فایل
قُلْ كُلٌّ یعْمَلُ عَلَى شَاكِلَتِهِ  بگو که هر کس بر حسب ذات و طبیعت خود عملی انجام خواهد داد( اسرا _۸۴) ایده های تبیینی خود را با ما در میان بگذارید @mohammad_mahdi1981
مشاهده در ایتا
دانلود
علی اصغرها گرسنه اند... یزدیان آب را هم بر آنان مضایقه کرده اند... علی اکبرها بر سینه پدران جان می‌سپارند... اینجا مادری اما با اشک چشمانش کودکش را سیراب می‌کند و پدری با آخرین قطره خونش... عباسی نیست تا مشک آبی از فرات برگیرد و سوی این کودکان تشنه آورد‌‌.... اینجا کربلاست اما نه کربلای حسین(ع) اینجا کربلای غزه است و امروز عاشورای غزه.... اینک غزه تنها مانده است...وَ الوِتْرَ المَوْتور... و یک جهان به نظاره.... 🇮🇷 کانال تبیینی ┏━━━━━━━🇮🇷━┓ https://eitaa.com/Shakelehensan ┗━━━✍━━ ⃟⃟ ⃟ 🇮🇷 ⃟ ┛
12.72M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📢 مهم ♨️ پشت پرده حمله نرجس سلیمانی به عملکرد زاکانی 🔰 پس از وارد کردن قالیباف به عرصه انتخابات با هدف ممانعت از رسیدن یک عنصر انقلابی به مقام ریاست جمهوری از طریق ایجاد دو دستگی و اختلاف بین مردم متدین و پیچیده کردن فضای انتخابات و در نهایت تقدیم کرسی ریاست جمهوری به پزشکیان، حالا نوبت حذف یک مدیر انقلابی دیگر شده. 🎥 صحبت های امروز خانم نرجس سلیمانی عضو شورای شهر تهران رو ببینید و بشنوید. ایشان که به پشتوانه جریان پدرخوانده اصولگرایی وارد شورای شهر شده امروز به توصیه همان افراد با بیان مطالب خلاف واقع و به دور از انصاف به زاکانی حمله کرده و مدیریت او را اینگونه زیر سوال برده است. به نظر می‌رسد این تازه اول راه است و شیوخ سقیفه نشین با اجرای سیاست قدیمی فتح سنگر به سنگر به دنبال تهی کردن دستگاه های مختلف حاکمیتی از مدیران انقلابی هستند. 🇮🇷 کانال تبیینی ┏━━━━━━━🇮🇷━┓ https://eitaa.com/Shakelehensan ┗━━━✍━━ ⃟⃟ ⃟ 🇮🇷 ⃟ ┛
شاکله
📢 مهم ♨️ پشت پرده حمله نرجس سلیمانی به عملکرد زاکانی 🔰 پس از وارد کردن قالیباف به عرصه انتخابات
🔹بخشی از سخنان آقامیری، عضو دیگر شورای شهر در واکنش به صحبت‌های نرجس سلیمانی : پروژهٔ شهید بروجردی ۲۰ سال تعطیل بود که در این دوره بخشی از آن افتتاح شد. خرید هزار و ۸۱ واگن مگر کم‌کاری است؟ معادل ۲۴ سال فعالیت مترو، واگن خریداری شده که به تدریج وارد می‌شود؛ خم رنگرزی نیست که انتظار داشته باشیم سریع عملیاتی شود. 🔹هزار و ۴۸۰ دستگاه اتوبوس قرار بود تحویل دهند که بدقولی کردند و ۴۸۰ دستگاه اتوبوس دادند و امروز سه هزار اتوبوس در سطح شهر داریم. 🔹در گذشته به معتادان متجاهر نگاه هم نمی‌کردند و امروز فیلم‌هایی که مردم از کلونی‌ها می‌گرفتند و به شبکه‌های خارجی می‌فرستادند،کجاست؟ 🔹معادل ۱۰ سال گذشته در سطح شهر آسفالت توزیع شده است.چرا کارکرد ما را زیر سوال می‌برید؟ من شخصا موضوع را پیگیری می کنم و ناراحت می‌شوم وقتی می‌گویید ۳ سال کار نکردید. یعنی ما زیر کولر باد خوردیم. 🇮🇷 کانال تبیینی ┏━━━━━━━🇮🇷━┓ https://eitaa.com/Shakelehensan ┗━━━✍━━ ⃟⃟ ⃟ 🇮🇷 ⃟ ┛
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
- Haj Mahmoud Karimi.mp3
6.39M
یه قلب مبتلا تو این سینه‌ است مریضم و دوام، اباالفضله محمود کریمی https://eitaa.com/Shakelehensan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
امروز و فردا صدقه برای سلامتی حضرت ولی عصر ارواحنا فداه فراموش نشه در عزاداری‌ها ما رو هم از دعای خودتون بی‌نصیب نکنید. 🇮🇷 کانال تبیینی ┏━━━━━━━🇮🇷━┓ https://eitaa.com/Shakelehensan ┗━━━✍━━ ⃟⃟ ⃟ 🇮🇷 ⃟ ┛
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⛔️دارای صحنه دلخراش⛔️ 😭لحظه شهادت شهید تاسوعا شهید مصطفی صدر زاده به دست تروریست‌های تکفیری در سوریه تاسوعای ۱۳۹۴ حلب سوریه 🔰فراموش نکنیم امنیت و آرامش امروز جامعه مدیون خون پاک شهداست شادی روح شهدای مظلوم مدافع حرم صلواتی هدیه کنید ┏━━━━━━━🇮🇷━┓ https://eitaa.com/Shakelehensan ┗━━━✍━━ ⃟⃟ ⃟ 🇮🇷 ⃟ ┛
ابوالفضل باوفا _ حاج محمود کریمی.mp3
8.96M
🎙 مدح حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام با نوای حاج محمود کریمی ابوالفضل باوفا / علمدار لشکرم https://eitaa.com/Shakelehensan
🔻منطق سرخ حسین و منطق بی‌رنگ ما: ارادت دینی، اراده‌ی انقلابی 🖊مهدی جمشیدی ۱. روزگار عجیبی‌ست که در آن، کسانی کربلا را در سال شصت‌ویک هجری متوقف کرده‌اند و برای امام شهید، حسین -علیه‌السلام- ناله سر می‌دهند، اما حاضر نیستند که در کربلای امروز، سر بدهند. همراهی‌شان با حسین، از سوگواری و گریه فراتر نمی‌رود؛ چنان‌که اشک‌های کوفیان نیز پس از کربلا جوشید، اما قیامی از آن نخروشید. نشسته‌اند و به گذشته می‌نگرند و اکنون‌شان، شبیه میلیون‌ها نظاره‌گر سال شصت‌ویک هجری است. نه این سو هستند و نه آن سو. در هنگامه‌ی کربلا، خاموش و بی‌طرف هستند و پس از کربلا نیز، جز عزا و مویه و فغان نمی‌دانند. دلداده‌ی عزای حسین هستند و نه خط حسین. می‌گریند، اما فریاد برنمی‌آورند. تشنه‌ی چای روضه هستند، اما از شمشیرهایی که تشنه‌ی خون‌شان هستند، هراس دارند. با خون، عهد نبسته‌اند و جان خویش را عزیزتر از راه حسین می‌شمارند. از کربلا، یک داستان غم‌انگیز ساخته‌اند که فقط باید در سوگ آن گریست و محزون بود، اما اکنون‌شان و انتخاب‌های اکنون‌شان را به آن عرضه نمی‌کنند. در این روایت، کربلا نمی‌تواند خودآگاهی تاریخی ایجاد کند و مسئولیت اجتماعی بیافریند، بلکه در احوال و نقلیات شخصی، محدود می‌ماند و از درس و عبرت تاریخی، تهی‌ست. براین‌اساس، خط مقاومت و مخالفت و تضاد و عصیان از درون آن برنمی‌خیزد که هزینه‌دادن برای آن، معنا پیدا کند. ۲. و کاش فقط نظاره‌گر بودند و بیرون از معرکه، در مرداب زندگی شخصی خویش فرومی‌رفتند، اما بسیاری، با کربلای دیروز، هم‌دردی می‌کنند و با کربلای امروز، نامردمی. زخم زهرآگین بر قلب خط مقاومت و مبارزه و انقلابی‌گری می‌نشانند و جبهه‌ی سازش و تسلیم و انقیاد را برمی‌گزینند. از راه‌ رفته، بازمی‌گردند و تجربه‌ی گره‌گشای مقاومت را کنار می‌نهند. مقاومت را باطل و بی‌فرجام می‌شمارند و بی‌اعتنا به خط حسین، به سوی قبله‌ی مذاکره و التماس و ذلت، سجده‌ می‌کنند. وعده‌ی همراهی می‌دهند اما اندکی بیش، دوام نمی‌آورند و به جبهه‌ی مقابل می‌گریزند. برای غربت حسین، بر سینه می‌کوبند، اما برای تداوم راه حسین، قدم برنمی‌دارند. منطق حسین را دفن کرده و قیام خونینش را به یک خاطره‌‌ی محزون فروکاهیده‌اند که بازخوانی سالیانه‌اش، حاصل عملی و عینی ندارد. در طلب ثواب شخصی هستند نه صواب جمعی. حق را می‌بینند و می‌یابند، اما جانب لذت و منفعت و تعصب را می‌گیرند. هم‌اشک و هم‌درد حسین هستند، نه هم‌راه و هم‌منطق او. حقیقت را تنها نهاده‌اند و سر در لاک زندگی شخصی فروبرده‌اند. جز به خود نمی‌اندیشند و نصیبی از بی‌تعلقی نبرده‌اند. حسین را برای محرم و هیأت می‌خواهند و نه برای همیشه و جامعه. حزن را بر حماسه ترجیح می‌دهند و مذاکره را بر مقامت. به میدان رفتن حسین را می‌ستایند، اما خودشان، دیپلماسی را برمی‌گزینند و حتی از احتمال جنگ می‌هراسند. آداب تقیه می‌دانند و با مبارزه بیگانه‌اند. برای حسین، قیام را می‌پسندند و برای خویش، تقیه را. از حسین، توقع خون دارند و از خویش، توقع اشک. در پوسته‌ها و ظواهر، متوقف مانده‌اند و خط و مرام و منطق حسین را دور افکنده‌اند. هم‌عهد با عافیت هستند و تن به بلا نمی‌سپارند. رفیق منفعت هستند و نارفیق مصیبت. ۳. چه کنیم با این تعارض‌ها و تهافت‌ها؟! چه کنیم با این تذبذب‌ها و تلاطم‌ها؟! چه کنیم با این فهم تاریخی‌شده از حسین؟! چه کنیم با ناهمسازی ادعا و عمل؟! چه کنیم با این ارادت‌های منهای اراده‌ی انقلابی؟! تشنگی حسین کجا و خوف اینان از تحریم کجا؟! معامله‌گری اینان کجا و مقاومت حسین کجا؟! او برای دین، هم نان می‌دهد و هم جان، و اینان برای دنیا و لذت، دین‌فروشی می‌کنند. از دین خویش می‌فرسایند برای طلب دنیا. دنیای‌شان تا آنجا دینی‌ست که هزینه ندارد. دین‌داری‌شان، بی‌هزینه و عافیت‌طلبانه و کاسبکارانه است. دکان گشوده‌اند و کیسه دوخته‌اند، اما حسین نیزه‌نشین را می‌ستایند. هرکه به مکتب و مرام حسین، نزدیک‌تر باشد را افراطی و‌ تندرو می‌خوانند؛ چنان‌که در زمانه‌‌ی حسین نیز، او را خارجی شمردند. اهل دنیا، در طلب زندگی هستند و نه مبارزه. و حسین، چه زیبا و‌ موجز، این حقیقت تلخ را در قالب کلمات ریخت و فرمود: «إنَّ الناسَ عَبيدُ الدُّنيا و الدِّينُ لَعقٌ على ألسِنَتِهِم يَحوطُونَهُ ما دَرَّت مَعائشُهُم، فإذا مُحِّصُوا بالبلاءِ قَلَّ الدَّيّانُونَ؛ همانا مردمان، بنده‌ی دنيايند و دين، لقلقه‌ی زبان آنهاست، و هر جا منافع‌شان به‌وسيله‌ی دين، بيشتر فراهم آید، زبان مى‌چرخانند و چون به بلا آزموده شوند، آنگاه دين‌داران، اندكند.» این سخن حسین، اعتراض صریح و گزنده‌ی او به جامعه‌ای است که دین را در سایه‌ی دنیا می‌طلبد و هر آن‌گاه که زمینه‌ی امتحان و ابتلاء فراهم گردد و میان این دو، تزاحم رخ بدهد، دین را به کناری می‌افکند و دنیا را بر صدر می‌نشاند. https://eitaa.com/Shakelehensan