تنهادرشـــریف.
امروز از کلی کوچه و خیابون های تهران رد میشدم
آثار جنگ تحمیلی سوم روی شکل شهر عزیزم مثل خودش که تموم نشده همچنان پر رنگ احساس میشه :)
روح من متعلق است به:
یه استدیو هست بغل ساختمون شیشهای که داخلش مهد کودک داره :))))
چون معمولا عوامل ضبط برنامه خانوم هستن مهد کودک ساختن که وقتی مامان خانومِ رسانهای شون داره برای رسانه ملی تلاش میکنه بچههاش مانع نشن و خوش بگذرونن و یه وقت برای شغل مهم مامان مزاحمت ایجاد نکنن که خانوم خانواده مجبور بشه به خاطر ایفای نقش مادرانه شغل مورد علاقهشو رها کنه*
خود بانو زلیخا اگه الان بود به عشق رامین خوشتیپ ما در دروازه ایرانو هفت تا قفل میزد و در دروازه مصرو چارتاق وا میکرد.