واقعا امیدوارم ببریم
همش مساوی مساوی مساوی
روحیه فان جوانان ایرانی ته کشید اه.
هدایت شده از فردایروزنبودنم.
وضعیت خاورمیانه جوریه که هر آن ممکنه ابراهیم بیاد گزارشگر رو هل بده و خودش بازی رو دست بگیره.
دیگه انقدر دارن بد بازی میکنن بابای خوشبین من روی آورده به نا امیدی😞
دیگه برید گریه کنید چون خانواده شهشهانی ما شد غمغمانی