eitaa logo
شِیخ .
15.1هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
173 ویدیو
9 فایل
‌الله ‌ بانوی طلبه‌ی دهه هشتادی که شیفته‌ی کتاب و چای و نوشتن است. و او همیشه می‌نویسد‌. شبها، روزها، عصرها و همیشه! پس در این مکانِ مقدس دنبال زرق و برقهای مجازی نباش. فقط بخوان و لبخند بزن. مدیر و تبلیغات: @Oo_Parvaneh_oO کپی؟ خیر فوروارد کنید لطفا .
مشاهده در ایتا
دانلود
هر روز صبح که بیدار میشم رو به‌کتابخونمون این شعررو میخونم : تماشایی ترین تصویر دنیا میشوی گاهی .. دلم می پاشد از هم بس که زیبا میشوی گاهی :)
‌ میشه وقتی میایید خونه ما به کتاب‌های توی کتابخونه دست نزنید؟ ممنون :) ‌
‌ امیدوارم یروزی انقدر سرتون شلوغ بشه که چایی تون سرد بشه ‌. غذاتون بسوزه و غم و غصه یادتون بره 😁 ‌
آقای درد و دل های محرمانه تولدت مبارک ...♥:)
‌ هرچقدر هم که بزرگ بشم، باز وقتی میام با شما حرف بزنم فکر میکنم که فقط هفت سالمه :) یجوری شما آرامش محضی که رها میشم از همه ی دلواپسی ها ... چطوری میتونم ادای آدم بزرگ هارو در بیارم وقتی که شما میدونی چقدر قلبم کوچیک و نحیفِ .. هرچقدر هم که دنیا جلو بره و من بزرگتر بشم باز پیش شما میشم خود خود خود خودم. همون دختر بچه ی پنج شش ساله ای که همیشه تو تخیلات و قصه‌ بافی هاش زندگی کرده .‌‌... انقدر دلم براتون تنگ شده که انگار اولین باره حس دلتنگی رو تجربه میکنم. بابا رضای ع خوبم. کاش میشد برگردم به اون وقت هایی که مامانم روسری گل گلی‌مو گره میزد و چادر کوچولومو سرم‌ میکرد و می‌آورد حرم پا بوس شما. درسته که من بچه ی خوبی نیستم ولی شما بهترین بابای دنیایی :) دوستت دارم امام رضا ع . تولدت مبارک 🤍. ‌
‌ بدی شهر غربت اینه که روز جشن عصرونه جایی دعوت نمیشی . ‌
‌ ‏این آدم حسابی‌ها رو دیدین؟ دارایی‌شون شخصیه و اهل شواف نیستن، کاراشون برای تو چشم بقیه کردن نیست، حرفاشون سنده و مسئولیت پذیرن، اهل سرک کشیدن و فضولی نیستن، میدونن کجا چه حرفی رو بزنن و کجا چه‌ رفتاری داشته باشن، سعی کنین همچین آدمی باشین…
از آن کتاب هایی بود که دست و دلم نمی‌رفت بخوانمش. اما دلم را به دریا زدم و مطالعه‌اش را آغاز کردم... شاید حالا که این کتاب را خوانده‌ام بیشتر دلم هوای هویزه را کرده است و دوست دارم در آنجا قدم بزنم؛ نفس بکشم و زندگی کنم. ماجرای این کتاب، ماجرای حیاتِ قهرمانی عالِم است. مجاهدی که با شناخت درست و انتخاب درست و بصیرتِ به اندازه، خیر زیادی به جامعه ی اسلامیِ امروز ما رسانده است. بخرید بخونید کیف کنید :)
‌ وقتی اولین بار پشت چرخ خیاطی نشستم، انقدر کج و بد دوختم که مطمئن بودم باید خیاطی رو ببوسم بزارم کنار. اما وقتی لباسو دوختم و تموم شد اطرافیانم طوری ذوق کردن و صدای تشویقشون‌ بلند شد که یادم رفت چقدر بد دوخته بودم. اما همون تحسین ها نتیجه اش شد اینکه تلاشمو، دقتمو، یادگیری‌مو بیشتر کردم و فهمیدم همیشه [ اولین بارها ] قرار نیست خوب از آب در بیان... اگر شروع نکنی نه شکست میخوری نه پیروز میشی‌‌‌. اما اگر شروع کنی و شکست بخوری میتونی با تلاش دوباره به هدفت برسی. ‌
ندیدمت! اما حرفهایت را شنیدم. راهت را انتخاب کردم. حالا سرم را بالا میگیرم و با افتخار می‌گویم که من هم شبیه تو یک طلبه‌ام ... [ بیت امام در قم ]