eitaa logo
شیعه
12هزار دنبال‌کننده
4.8هزار عکس
3.5هزار ویدیو
20 فایل
بی شک بدون دید سیاسی درست و صحیح و در خط ولایت پر پروازی نخواهدبود. ادمین تبلیغ فقط صرفا جهت تبلیغ سوال غیر مرتبط ممنوع @Dadresan1
مشاهده در ایتا
دانلود
تفاهمی که بستیم صدرصد از برجام بدتر است چون هم منطقه‌ای است هم تنگه هرمز را از ما میگیرد هم حق غنی‌سازی را هم استیلای آمریکا را بر ما هموار می‌کند هم محاصره را قانونی میکند چون گفتیم آمریکاییها هم در مدیریت تنگه حضور داشته باشند هم دسترسیها به صنایع مادر به آنها میدهیم ...همه چی با هم یکجاست.... 🇮🇷@Shiitee
شهباز شریف : مذاکرات شامل دارایی‌های هسته‌ای، موشک‌های بالستیک و دارایی‌های مسدود شده ایران می‌شود . به صحبت قالیباف مبنی بر اینکه لانچر رو باید از رزمنده بگیریم نزدیکه ... 🇮🇷@Shiitee
ملت با شهادت آقایمان مبعوث شدند اما این جماعت غربگدا با شهادت رهبر وقیحتر و پرروتر شده‌اند ما با این جماعت اتحادی نداریم .... چون شریک جرمشان نیستیم ... 🇮🇷@Shiitee
جنوب لبنان همچنان زیر حملات صهیونیستها.... امام شهید شدند و وقاحت عده‌ای دروغگو را ندیدند ....
ترامپ افشا کرد : ✅ایران با صداقت‌هسته‌ای به‌طور کامل با بالاترین سطح از بازرسی‌های هسته‌ای برای آینده‌ای نامحدود موافقت کرده است!!!!!!!! ✅همچنین ایران متعهد شده است تا تنگه هرمز باز بماند اما آمریکا محاصرهٔ دریایی را بیشتر نکند !!!!! ✅ در خصوص پولهایی که قرار است آمریکا بپردازد ترامپ گفت :دارایی‌هایی که آمریکا قرار شده آزاد کند صرفا به یک حساب امانی امریکایی واریز خواهد شد و فقط برای خرید اقلام کشاورزی مانند ذرت، گندم و سویا از کشاورزان آمریکایی و تجهیزات پزشکی مصرف شود. هرچی پیش می‌ره ابعاد فاجعه بار ننگنامه بیشتر رسوا می‌شود .... ناگفته‌ها بسیار است و این دیپلمبازی حقیرانه در تاریخ ثبت خواهد شد ... محاصره برقرار خواهد ماند ما خودمان پذیرفته‌ایم اگر صحبتهای ترامپ نادرست است شخص آقای پزشکیان هم مانند ترامپ در ملاعام بفرمایند که صحت ندارد و درست مطلب چیست . 🇮🇷@Shiitee
شیعه
❌ترامپ افشا کرد : ✅ایران با صداقت‌هسته‌ای به‌طور کامل با بالاترین سطح از بازرسی‌های هسته‌ای برای آ
امام عزیزما آقاجان خواهش میکنم علنا به پشتیبانی مردم مبعوث شده زیر این ننگنامه خفت بار بزنید ما همه سرباز شما هستیم و از جانمان برای اعتلای ایران اسلامی مایه خواهیم گذاشت ...هیچوقت شقاوت کسانیکه تبانی کردند و مقابل شما ایستادند فراموش نخواهیم کرد آنان برای همیشه از چشم ملت افتاده‌اند ....بهتر است نام خود را مسئول آمریکایی و حافظان منافع آمریکا در ایران بگذارند ...... دل امام و امت راشکستید خدا ان شاءالله رسوا و ناامیدتان کند .... 🇮🇷@Shiitee
ارتش رژیم صهیونیستی از شب گذشته تاکنون، مناطق مختلفی از لبنان را هدف حمله قرار داده است. جزئیات این حملات به شرح ذیل است: ▪️حملات جنگنده‌ها: حبوش النمیریه الرفیع النبطیه عربصالیم منطقه بین تول و الکفور سجد اطراف زبدین المحمودیه الرفیع الریحان کفرجوز کفررمان شوکین النبطیة الفوقا برج قلاوی باریش کفرتبنیت قبریخا ▪️حملات پهپادی: کفررمان الدویر دیر الزهرانی النبطیه دیر قانون رأس العین ▪️حملات توپخانه‌ای: مجدلزون کفرجوز حبوش النبطیه الفوقا علی الطاهر کفرتبنیت 🇮🇷@Shiitee
❌صحبتی با ادمینهای محترم کانالهای مجازی : اینجانب ادمین کانال شیعه ضمن تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری اعلام میکنم بهیچوجه مذاکرات و تفاهم و یا توافق با آمریکای جنایتکار را به رسمیت نشناخته و قانونی نمیدانم و این تفاهم ارزشی برابر با کاغذ پاره خواهد داشت . و از فرماندهان نیروهای مسلح تمنا دارم ضمن اعلام فرمانبری مطلق از فرمان رهبر انقلاب تنها در امر صلح و‌جنگ گوش به فرمان ایشان باشند تا عاقبت بخیری را برای خود تضمین کنند . از همه‌ی ادمینهای کانالهای انقلابی خواستارم که با توجه به توافق بسیار ضعیف و تحقیرآمیز کنونی و عدم تحقق خواسته‌های رهبر عزیز و ملت قهرمانمان تکلیف خود را در به رسمیت نشناختن این توافق ابراز کرده و به یاری امام عزیزمان بشتابید . 🇮🇷@Shiitee
همتی در حالی مشغول مذاکرات و سفرهای سیاسی است که بیشتر بانک های ایران از دسترس خارج شده است / مردم حتی نمی توانند هزینه یک نان را بپردازند. 🇮🇷@Shiitee
هواپیماهای سوخت‌رسان آمریکایی بعد از وقفه نسبتا طولانی امروز با قدرت و قوت به پایگاه العدید قطر بازگشتند و این هم باز هم نقض تفاهمی که معلوم نیست چگونه بوده است ... محاصره برچیده نمیشود که هیچ بیشتر هم میشود .... 🇮🇷@Shiitee
رسانه‌های لبنانی: برخلاف ادعاهای مقامات‌ایرانی حملات و پیشروی زمینی ارتش اسرائیل به جنوب‌لبنان همچنان ادامه دارد و مردم لبنان روزانه شهید یا اواره میشوند... لبنانیها هم شما را شناختند آقایان تیزهوش و وفادار به میهن . 🇮🇷@Shiitee
حمیدرضا عزیزی:نهاد نظامی به طور کلی با مسیر دیپلماتیک همسو است... این یارو داره به آمریکاییها حالی می‌کنه که حتی سپاه هم با امام جامعه نیست ...و تنهاست و میشه حرکات بعدی کودتا رو زد ... این بابا میگه : این دومین بار در یک هفته است که جوانی{معاون سیاسی سپاه} در حمایت از دیپلماسی با ایالات متحده اظهار نظر می‌کند....اما چنین اظهاراتی، همراه با گزارش‌هایی مبنی بر اینکه تفاهم‌نامه با تقریباً اتفاق آرا (تنها یک رأی مخالف) توسط شورای عالی امنیت ملی تصویب شده است، نشان می‌دهد که نهاد نظامی به طور کلی با مسیر دیپلماتیک همسو است... جناب سردار جوانی چکار می‌کنی برادر چرا آب به آسیاب دشمن می‌ریزی برات متاسفم... 🇮🇷@Shiitee