eitaa logo
شیعه
12هزار دنبال‌کننده
4.8هزار عکس
3.5هزار ویدیو
20 فایل
بی شک بدون دید سیاسی درست و صحیح و در خط ولایت پر پروازی نخواهدبود. ادمین تبلیغ فقط صرفا جهت تبلیغ سوال غیر مرتبط ممنوع @Dadresan1
مشاهده در ایتا
دانلود
حمیدرضا عزیزی:نهاد نظامی به طور کلی با مسیر دیپلماتیک همسو است... این یارو داره به آمریکاییها حالی می‌کنه که حتی سپاه هم با امام جامعه نیست ...و تنهاست و میشه حرکات بعدی کودتا رو زد ... این بابا میگه : این دومین بار در یک هفته است که جوانی{معاون سیاسی سپاه} در حمایت از دیپلماسی با ایالات متحده اظهار نظر می‌کند....اما چنین اظهاراتی، همراه با گزارش‌هایی مبنی بر اینکه تفاهم‌نامه با تقریباً اتفاق آرا (تنها یک رأی مخالف) توسط شورای عالی امنیت ملی تصویب شده است، نشان می‌دهد که نهاد نظامی به طور کلی با مسیر دیپلماتیک همسو است... جناب سردار جوانی چکار می‌کنی برادر چرا آب به آسیاب دشمن می‌ریزی برات متاسفم... 🇮🇷@Shiitee
❌تکذیب نقل قول های غیر رسمی دکتر سعید جلیلی در روزهای اخیر در برخی از کانال های غیر رسمی به نقل از دکتر سعید جلیلی نقل قول های مختلف و نادرست از ایشان منتشر شده کرده اند. پیگیری های عصرایرانیان نشان می دهد تمامی این نقل قول ها غیر معتبر و نادرست بوده و مواضع دکتر سعید جلیلی صرفا از صفحات رسمی ایشان در شبکه های مجازی رسمی ایشان در پیام رسان های ایرانی به آدرس @saeedjalily منتشر خواهد شد. هر نقل قولی به جز موارد منتشر شده در این صفحات رسمی مانند موارد ادعایی منتشر شده کانال های حاشیه ساز و با ادعاهای غیر رسمی یا اخبار از وقایع اخیر تکذیب می شود این رفتارهای غیر اخلاقی به منظور به حاشیه بردن پیام تاریخی رهبر انقلاب انجام می شود که قطعا به نتیجه نخواهد رسید... 🇮🇷@Shiitee
به نظر میرسه تعمدا مشکلات پرداخت در برخی بانک‌ها اینهمه طول کشیده همچنین خودپردازها پول ندارند و پول در دسترس مردم نیست .... بسیار مشکوک . 🇮🇷@Shiitee
اتحادیه اروپا سالهاست از آمریکا گندم وارد نمیکنه و علت اون رو تراریخته بودن گندم آمریکا اعلام کرده و گندم از روسیه وارد می‌کنه ...اونوقت گندمی که رو دست کشاورز آمریکا مونده رو قراره به خورد ملت ایران بدن ...حالا بد نیست بدونید که تقریبا هشتاد درصد گندم مصرفی کشور در داخل تولید میشه ...گندم ایران جزو بهترین گندمهای جهان به لحاظ عطر و طعم اما متاسفانه یه عده سودجو گندم مرغوب ایران رو صادر و گندم درجه سه رو به قیمت ارزون وارد و کلی پول به جیب میزنن اما حالا قضیه بدتره قراره کلی محصول تراریخته خرید کنیم .... در این توافق اینجور که‌مشخصه طرف ایرانی تعهداتی پنهانی و شفاهی داده مثلا در خصوص موشکی که حالا گندش بعد درمیاد ... ما اونقدری که از خودی میخوریم از دشمن نمی‌خوریم .... 🇮🇷@Shiitee
سعید ایروانی نماینده ایران در سازمان‌ملل‌: انتقال اورانیوم غنی‌شده‌ی ایران به‌خاک روسیه یا کشور ثالث دیگری یکی از گزینه‌های روی‌میز ایران در مذاکرات است/با رقیق‌سازی یا انتقال اورانیوم هیچ مشکلی نداریم. خواست رهبرم که دیگه هیچ 🇮🇷@Shiitee
7.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷کارشناس و مجری شبکه چهار حرف دل مردم رو زدند... ✍ببینید اوایل جنگ کسی جرأت نداشت برنامه اینطور صریح در صداوسیما را قطع کند چرا که فضای ضد مذاکره بسیار آتشین بود. ولی آرام آرام جرثومه های غربگدا با حربه نامیمون وفاق و دوقطبی کردن جامعه مطالبه گر، فضای ضد مذاکره را شکستند و امروز کسی نمی‌تواند در صداو سیما و فضای سیاسی کشور، صراحتا به مذاکره با دشمن اعتراض کند چه برسد حمله کند! 🇮🇷@Shiitee
🔴خبرگزاری رسمی عمان: کشتی هایی که قصد عبور از تنگه هرمز را دارند باید با سازمان بین المللی دریانوردی هماهنگ شوند. این از همه چیز بدتره ....این بدترین خِفَته این یعنی کشتی خودی هم باید بره ذیل سازمان دریانوردی بین‌المللی... وضع خیلی بدتر از قبل از جنگ داره پیش می‌ره .... خداگواهه اگه این تفاهم پاره نشه و مذاکره کننده‌ها عزل و توبیخ نشن مملکت هیچوقت درست نمیشه .... 🇮🇷@Shiitee
تصاویر رادار برخط نشان میده که آمریکا دائما در خطوط نقل و انتقال تجهیزات جنگی در حال امد و شد به منطقه خلیج فارس است در حالیکه تعهد داده محاصره دریایی بیشتر نشه حجم این همه پرواز موید این مطلب است که درحالیکه ما یکطرفه و ساده‌لوحانه تنگه هرمز را باز کردیم و نیروهای رزمی خودمون رو عقب کشیدیم آمریکا بطور بی‌سابقه در حال تقویت ادوات رزمی و نیروهای خودش در منطقه است این حرکات نشان‌دهنده پیاده سازی حمله‌ای تمام عیار و حساب شده به کشور است ....در حالیکه ما در یکی دو روز آینده تمام ذخایر اورانیوم شصت درصد خویش را از دست خواهیم داد تمام تعهدات خویش را یکشبه انجام میدهیم و آمریکا هیچ کاری نکرده است حماقت ما تمام شدنی نیست . 🇮🇷@Shiitee
قدرت رو از امریکا گرفتیم و هم‌پیمانانش دیدن دیگه بودن باهاش سود نداره، ترکش کردن چرا ما باید دوباره کمکش کنیم به قدرت قبل برسه؟ خب اینطوری هرچی تا الان برداشت کردی باد هواست ... 🇮🇷@Shiitee
برادران و خواهران عزیز کودتایی رقم خورد و امام ما به شهادت رسید. اگر جریان کودتاگری که امامتان را به شهادت رسانده رسوا نشود، در این کشور امام بعدی هم به شهادت خواهد رسید. تردید نکنید! تردید نکنید! این جریان دست برنداشته ... شهید دکتر سهیل کیارش 🇮🇷@Shiitee
20.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بسم‌الله الرحمن الرحیم به مجلس امام حسین ع خوش آمدید صبح تاسوعا است والان التماس نکنیم کی دیگر ؟؟... بحق آقایی که دستاش رو داد ودینش رو نداد به حق آقایی که چشمش رو‌داد وچشم از ولی برنداشت به حق اون آقایی که سر زیر عمود آهنی داد وسر به ظلم نسپرد به حق آقا ابوالفضل قسم ....دین وایمانمان حفظ بفرما شهید احمد کافی ای که دل به خدا وصل نکنه روضه نیست...
Kafi-Ahmad-Roze-Hazrat-Abbas.mp3
زمان: حجم: 14.5M
تولد حضرت ابوالفضل ع وگریه امیرالمومنین علی‌ابن ابی طالب شهید احمد کافی