❗وضعیت اجرای تفاهمنامه پایان جنگ – ⟨روز ششم⟩
۱. جنگ و اشغال در لبنان (نقض بند ۱) ادامه دارد.
۲. عمان و آمریکا در حال طراحی یک دالان دریایی برای جلوگیری از اعمال حاکمیت ایران بر تنگه هرمز هستند (نقض بند ۵).
۳. خط اعتباری ۵۰۰ میلیون دلاری از سوی قطر برای خرید مواد غذایی و دارو از آمریکا استفاده شد.
۴. تنگه هرمز بدون دریافت هزینه از سوی ایران باز است.
۵. تهدیدهای وزیر جنگ و رئیسجمهور آمریکا علیه ایران ادامه دارد (نقض بندهای ۱ و ۱۳).
۶. کشتیهای ایرانی از محاصره دریایی عبور میکنند.
۷. تعلیق تحریم نفتی از سوی آمریکا اعلام شده است، اما هنوز اجرایی نشده است.
دکتر خانعلیزاده
استاد روابط بینالملل
🇮🇷@Shiitee
❌چند تا سرنخ میدم برسید به مطلب
فراماسونری سازمانی است که در ظاهر به نام بنایان آزاد رقم خورد یعنی سازندگان آزاد یعنی کسانیکه در پی سازندگی هستند و زیر نظر تشکیلات مخوف و مخفی انگلستان هستند ....فراماسونرها افرادی پیچیده هستند و بخاطر اینکه اسامی ماسونها در لیست جهانی سازمان هست بیشتر با نام مستعار یا نام تغییر داده فعالیت میکنند یا در تشکیلات لژ نام متفاوت دارند که اون تشکیلات نام رو برای اونها قرار داده ... فراماسونها تحت اداره صهیونیستها و یهودیان قرار دارد این تشکیلات برای جنگها و صلحها و توافقات برنامه دارند برای رسیدن برخی اشخاص به برخی مناصب برنامه دارند بسیاری از سران کشورها در تشکیلات مخوف فراماسونری عضو هستند و بدین ترتیب زمینه استعمار و از اون بدتر استحمار مردم را فراهم میکنند مثلا سند بیست سی یا برنامه جهانی سازی و توسعه پایدار بخشی از ایدههای ماسونها برای مردم جهان است ...
حالا باید ببینید چرا در کشور ما جناب هاشمی رفسنجانی حزب سازندگی رو بوجود آورد و اصلا چرا اصرار داشت که ایشان را سردار سازندگی بنامند ؟؟؟ گفتیم که ماسونها خود را به نام سازمان سازندگان یا بنایان مینامیدند ....مثلا اینکه حسین رهجو نام دیگر میرحسین موسوی است و ایشان اتفاقا معمار است و اتفاقا نام ایشان در تشکیلات فراماسونها آمده است ...حکایات پنهانی دارد اینکه شما بگویید من سردار سازندگی هستم و تابعالنعل بالنعل فرامین ماسونها را در کشورت پیاده سازی و حرفی از معنویت نزنی ... یا اینکه شخصی بگوید من تکنوکرات هستم و تکنوکرات بودن چیز بدی نیست و دقیقا معنای تکنوکرات بودن به سازندگی و ساختن برگردد و هیچکدام حرف از معنویت نزنند اینکه برای استیلای آمریکا برجام را منوچهر فریدون ساواکی زمان شاه به شما تحمیل کند و بعد شما بگویید برجام تصمیم نظام بود و من از آن حفاظت میکنم ... و تمام تصمیمات معنوی و سازنده انسان بماهو انسان را مثل قانون حجاب ،خروج از انپیتی سرو سامان دادن به وضع فضای مجازی و...را وتو کنی ....
و اینکه بعد از ثلمه غیرقابل جبران شهادت امام شهید که بیتردید ثلمهو صدمهای غیر قابل جبران به اسلام شیعی وارد شد ...
شما باز با دشمن بنشینی و امام جامعه را در منگنه قرار دهی رای خود را بر او غالب کنی و بعد بگویی باید لانچر را از رزمنده گرفت و رو به سوی بازسازی اقتصاد آورد ...غیر از متبادر شدن معنای وحشتناک خلع سلاح کشور چیزی جز بوی مشمئز کننده مکتب تکنوکراسی ماسونی به مشام نمیرسد ....
عقبه ماسونها که با بهاییت در هم تنیده از قرارداد الجزایر تا ۵۹۸ تا برجام تا تفاهم حال حاضر در حال عقب راندن مملکت و تقدیم به تشکیلات ماسونی صهیونی مخفی جهانی هستند و جز با مذاکره این مقصود حاصل نمیگردد ....%
تحلیل تراز 👆
🇮🇷@Shiitee
16.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این گفتگو را حتما ببینید ....
و راجع به کلمه به کلمهاش فکر کنید ...
مهم و تحذیر دهنده ...
🇮🇷@Shiitee
إنالله و إنا إلیه راجعون!
آجـرک الله یاصاحبالزّمان
◼️«أعظَمَ اللهُ اُجورَنا بمُصابِنا بِالحُسَینِ وَ جَعَلَنا و إیّاکُم مِنَ الطّالِبینَ بِثارِهِ مَع وَلیّهِ الامامِ المَهدیِّ مِن آلِ مُحَمَّدٍ»
❌چند لحظه پای روضه کانال شیعه بشینید:
اول التماس دعا دارم و دوم لطفا بدون وضو و اشک این متن را نخوانید.
در روايتى آمده است:هنگامى كه امام حسين(ع) تنها شد به خيمه هاى برادرانش سر كشيد، آنجا را خالى ديد. آنگاه به خيمه هاى فرزندان عقيل نگاهى انداخت، كسى را در آنجا نيز نديد؛ سپس به خيمه هاى يارانش نگريست كسى را نديد، امام در آن حال ذكر «لاَ حَوْلَ وَ لاَ قُوَّةَ إِلاَّ بِاللهِ الْعَلِىِّ الْعَظِيمِ» را فراوان بر زبان جارى مى ساخت.
آنگاه به خيمه هاى زنان روانه شد و به خيمه فرزندش امام زين العابدين(عليه السلام) رفت. او را ديد كه بر روى پوست خشنى خوابيده و عمّه اش زينب(س) از او پرستارى مى كند. چون حضرت على بن الحسين(عليه السلام) نگاهش به پدر افتاد خواست از جا برخيزد، ولى از شدّت بيمارى نتوانست، پس به عمّه اش زينب گفت: «كمكم كن تا بنشينم چرا كه پسر پيامبر(صلى الله عليه وآله) آمده است» زينب(عليها السلام) وى را به سينه اش تكيه داد و امام حسين(عليه السلام) از حال فرزندش پرسيد: او حمد الهى را بجا آورد و گفت:
«يا أبَتاهُ ما صَنَعْتَ الْيَوْمَ مَعَ هؤُلاءِ الْمُنافِقِينَ»؛ (پدر جان! امروز با اين گروه منافق چه كرده اى؟).
امام(عليه السلام) در پاسخ فرمود:
«يا وَلَدِي قَدِ اسْتَحْوَذَ عَلَيْهِمُ الشَّيْطانُ فَاَنْساهُمْ ذِكْرَ اللّهِ، وَ قَدْ شُبَّ الْقِتالُ بَيْنَنا وَ بَيْنَهُمْ، لَعَنَهُمُ اللّهُ حَتّى فاضَتِ الاَْرْضُ بِالدَّمِ مِنّا وَ مِنْهُمْ»؛ (فرزندم! شيطان بر آنان چيره شده و خدا را از يادشان برده است و جنگ بين ما و آنان چنان شعله ور شد كه زمين از خون ما و آنان رنگين شده است!).
حضرت سجّاد(عليه السلام) عرض كرد: «يا أبَتاهُ أَيْنَ عَمِّىَ الْعَبّاسُ»؛ (پدر جان! عمويم عبّاس كجاست؟). در اين هنگام اشك بر چشمان زينب حلقه زد و به برادرش نگريست كه چگونه پاسخ مى دهد ـ چرا كه امام(ع) خبر شهادت عبّاس را به وى نداده بود زيرا كه مى ترسيد بيمارى وى شدّت پيدا كند! ـ
امام(عليه السلام) پاسخ داد: «يا بُنَىَّ إِنَّ عَمَّكَ قَدْ قُتِلَ، وَ قَطَعُوا يَدَيْهِ عَلى شاطِىءِ الْفُراتِ»؛ (پسر جان! عمويت كشته شد و دستانش كنار فرات از پيكر جدا شد!).
على بن الحسين(ع) آن چنان گريست كه بى هوش شد. چون به هوش آمد از ديگر عموهايش پرسيد و امام پاسخ مى داد: «همه شهيد شدند».
آنگاه پرسيد: «وَ أَيْنَ أَخي عَلِيٌّ، وَ حَبيبُ بْنُ مَظاهِرَ، وَ مُسْلِمُ بْنُ عَوْسَجَةَ، وَ زُهَيْرُ بْنُ الْقَيْنِ»؛ (برادرم على اكبر، حبيب بن مظاهر، مسلم بن عوسجه و زهير بن قين كجايند؟).
امام(ع) پاسخ داد: «يا بُنَىَّ إِعْلَمْ أَنَّهُ لَيْسَ في الْخِيامِ رَجُلٌ إِلاّ أَنَا وَ أَنْتَ، وَ أَمّا هؤُلاءِ الَّذِينَ تَسْأَلُ عَنْهُمْ فَكُلُّهُمْ صَرْعى عَلى وَجْهِ الثَّرى»؛ (فرزندم! همين قدر بدان كه در اين خيمه ها مردى جز من و تو نمانده است، همه آنان به خاك افتاده و شهيد شده اند).
پس على بن الحسين(ع) سخت گريست. آنگاه به عمّه اش زينب(س) گفت:
«يا عَمَّتاهُ عَلَىَّ بِالسَّيْفِ وَ الْعَصا»؛ (عمّه جان! شمشير و عصايم را حاضر كن).
پدرش فرمود: «وَ ما تَصْنَعُ بِهِما»؛ (مى خواهى چه كنى؟).
عرض كرد: «أمَّا الْعَصا فَأَتَوَكَّأُ عَلَيْها، وَ أَمَّا السَّيْفُ فَأَذُبُّ بِهِ بَيْنَ يَدَىْ إِبْنِ رَسُولِ اللهِ(ص) فَإِنَّهُ لاَ خَيْرَ فِي الْحَياةِ بَعْدَهُ»؛ (بر عصا تكيه كنم و با شمشيرم از فرزند رسول خدا(ص) دفاع نمايم، چرا كه زندگانى پس از او ارزش ندارد).
امام حسين(ع) او را باز داشت و به سينه چسباند و فرمود:(فرزندم! تو پاك ترين ذريّه و برترين عترت منى و تو جانشين من بر اين بانوان و كودكانى. آنان غريب و بى كس اند كه تنهايى و يتيمى و سرزنش دشمنان و سختى هاى دوران آنان را فرا گرفته است. هر گاه كه ناله سر دادند آنان را آرام كن، و چون هراسان شدند مونسشان باش و با سخنان نرم و نيكو، خاطرشان را تسلّى بخش.
چرا كه كسى از مردانشان جز تو نمانده است تا مونسشان باشد و غم هايشان را به وى باز گويند. بگذار آنان تو را ببويند و تو آنان را ببويى و آنان بر تو گريه كنند و تو بر آنان
آنگاه امام(ع) دست فرزندش را گرفت و با صداى رسا فرمود:
اى زينب! اى امّ كلثوم! اى سكينه! اى رقيّه! و اى فاطمه! سخنم را بشنويد و بدانيد كه اين فرزندم جانشين من بر شماست و او امامى است كه پيروى از او واجب است
سپس به فرزندش فرمود: «يا وَلَدي بَلِّغْ شيعَتي عَنِّيَ السَّلامَ فَقُلْ لَهُمْ: إِنَّ أَبي ماتَ غَريباً فَانْدُبُوهُ وَ مَضى شَهيداً فَابْكُوهُ»؛ فرزندم! سلامم را به شيعيانم برسان و به آنان بگو: پدرم غريبانه به شهادت رسید پس بر او اشك بريزيد.
منبع: معالى السبطين، ج 2، ص 20 - 21.
🇮🇷@Shiitee
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ماشاالله، همینه آقا همینه
عزاداری باید تو ظهر عاشورا
سینه زنی با بصیرت ...
مراسم عزاداری مردم بروجرد در روز عاشورا با دردست داشتن پرچم ایران و حزب الله ...
از شروط رهبری حاشا که یک دم بگذریم
ذوالفقار حیدریم
بر زمین هرگز نیفتد پرچم ایران ما
جان فدای رهبریم
🇮🇷@Shiitee
⬅️پیام مخاطب :
ضمن تشکر از زحمات تیم مذاکره کننده بابت دستاوردهای تفاهم نامه
ماملت شریف و انقلابی مبعوث شده اعلام میداریم تمام دستاوردهای بدست آورده شما یونجه، ذرت و سویا از آمریکا را جهت مصرف به شما و خانواده محترمتان میبخشیم
چون ما ملت امام حسینیم ذلت نمیپذیریم
هیهات من الذله.
نه ذوالجناح دگر تاب استقامت داشت
نه سیدالشهداء بر جدال طاقت داشت
سلامتی و آرامش قلب سنگین از غم و اتدوه و مصیبت بقیه الله الاعظم حضرت حجت عج ، یه حمد و صلوات