موشک عزیزم، من در انتظار تو نشسته ام تا به سمت من بیایی و مرا با خود ببری. من هراس دارم از خرداد ننگین که باید با او رو درو شوم، او هرسال در راهم ظاهر میشود و مرا زجر میدهد.
ای موشک عزیزم، بیا، بیا و مرا با خود به اعماق جهنم ببر! برایم دیگر مهم نیست که فردی خوب بوده ام یا نه! حال تنها تفکرم این است که چگونه از خرداد فرار کنم. پس بیا و کارم را تمام کن، بیا و تمامش کن که دیگر انگیزه ای برای بقا در سوپرگیم بقا در ایران ندارم.
اهم...،
احتمالا نیازه بگم من آدم خوبی توی صحبت کردن و همچنین دوست بودن نیستم. به یاد نداشتن بخش همیشگی زندگی منه، ولی برای اولین بار یادمه.
سالی قبل، زمانی که روایت تازه زده شده بود یک اکانت خواسته یا نخواسته به دلم نشست. تو زندگیم بعضی افراد یهویی به دلم میشینند. حتی اگه باهاشون رابطه ای نداشته باشم افرادی میشوند که مایه آرامش منند و فئودور عزیزم، تو جزوی از اون افراد بودی. درست است در دایره افراد صمیمی زندگی ات نیستم، برایت کار مهمی انجام ندادم و...
ولی در کناره های دلام، در بخش های از خاطراتم وجود داری، چه پررنگ چه کمرنگ، وجودیت بزرگ و کوچکت برای من عزیز و دوست داشتنی شد.
فئو کوچولوی من،
ممنونم از اینکه به دنیا اومدی.
ممنونم از اینکه اون روز داخل روایت جوین دادی.
ممنون از اینکه از روایت نرفتی.
و ممنون از اینکه دوست من بودی.
فقط میخوام بدونی که ارزشی برای من و افراد دیگه ای داری... شاید رفتار من یا بقیه زمانی نامناسب بوده، ولی در ته دل عزیزی برای ما بودی.
تولدت مبارک پسر نازم.
ممنون که بخشی از زندگی کوچیک من بودی:)
هدایت شده از زیـــتــــــ🫒ـــــون/ هنر طراحی ✏️
دردناک ترین دوراهی برای کسایی که میخوان در کنار درس هنر رو هم ادامه بدن 😭😭😭
https://eitaa.com/zeitoon_tarrahi
#طنز
.