امروز یه دختر خانوم گوگولی رو دیدم که خیلی ناناز بود~
یهویی نقاشیشو کشیدم و با یه نامه کوتاه بدون حرف اضافه بهش دادم 🥲🤌
(البته که هنوز استرس دارم، اما خیلی خوشگل ذوق کرد..)
هدایت شده از 🇱🇧 سولینا 🇮🇷
میدونید یه وقتایی مامانم یادم میندازه که هی! تو یه آدم مذهبی هستی به یه سری چیزا باور داری چرا از اونا کمک نمیگیری؟
هدایت شده از 🇱🇧 سولینا 🇮🇷
میدونید، حق با مامانمه واقعا یه وقتایی فراموش میکنم که چه چیز باارزشی رو دارم.
هدایت شده از لانچر8
#سردبیرلانچر8
عــــــالم، چیزی شبیه به یک تعزیــــــه بزرگ است. حکما گفتهاند آنچه ما «واقعیتِ صــــلب» میپنداریم، در نگاهِ اهلِ معنا، اعتباریاتی بیش نیستند. این درها، دیوارها و حتی این بدن، لایههای نازک و شفافی از یک «مَجازِ» یادآورند.
علامه طباطبایی میفرمود: تمامیِ این مناسباتِ دنیوی، «اعتباریاتی» هستند که برای رسیدن به یک «حقیقتِ برتر» وضع شدهاند. دنیا تماشاخانهای است که کارگردانش، هستیِ مطلق است. صندلی ریاست، پلههای آپارتمان، و حتی برخوردِ یک خودرو در ترافیک، همگی «پرتابِ یک توپ» به سمتِ توست.
اصل، آن جسمــــــــی نیست که پرتاب میشود؛ اصل، «واکنــــــــــشِ توحیدی» تو در میانهی این بازی است.
در این میدان، ماده پوچ است و نیتها، تنها واقعیتهای جهاناند. آنکه در بیابان چوبی را برای بستنِ اسبِ دیگران میکوبد و آنکه همان چوب را برای پاره نشدنِ لباسِ دیگری میکَند، هر دو برندهی یک بازی هستند؛ چرا که هر دو، «وظیفـــــه» را در لحظهی تماس با ماده، کشف کردهاند.
خداوند در پسِ این صحنهی مَجازی ایستاده تا ببیند تو چگونه نقش میخوانی؟ در این تعزیه، فرقی نمیکند که هستی؛ مهم این است که بدانی اینها «نقش» است و تو «بازیگرِ میدانِ خدایی».
حواست هست؟ خدا همه این صحنه را چیده است تا تو بازی کنی!
سوئیچِ بنز را به سمتت پرتاب کردهاند یا تهمت را؟
تلخی و شیرینیاش مَـــــجاز است؛ مهم این است که تو در این صحنه، چقدر بازیگر نقش اول خوبی هستی!
بندگی ات را بکن.
#ویکیهستوهیچنیستجزاووحدهلاالهالاهو
|@launcher8|
هدایت شده از لانچر8
حواست هست؟
خدا همۀ این صحنه را چیده است تا بازیِ تو را ببیند
#یالثاراتالخامنهای #کفخیابون #مسئولین #مذاکرات