همیشه دلم میخواست انجامش بدم.. متن های بی ربط.. شخصیت های نامربوط و حتی رندوم.. همه توی یک صفحه؟ بدون نظم و ترتیب و زیبایی؟ یا حتی بدون قبول مسئولیت؟
(دلیل تار شدنش اسپویل سناریو هاست 👺... و متن هایی که اطرافش نوشتم؟👺 خیلی زشت تر و پر ایراد تر از چیزیه که به نظر میاد)