eitaa logo
پاسخ به شبهات فجازی
89.1هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
94 فایل
🔹 کانال رسمی حجت‌الاسلام دکتر قربانی مقدم 🔹داستانک @dastanak_ir 🔹 سخنرانی های دکتر قربانی مقدم @ghorbanimoghadam_ir 🔹تبادل وتبلیغ @Admin_shobahat1 🔹ارسال شبهه @shobhe_ir 🔻 حمایت مالی از موسسه 6063731065865173 + eitaa.com/Shobhe_ShenaSi/7750
مشاهده در ایتا
دانلود
پاسخ به شبهات فجازی
🔴 درباره موج جدید افغانی هراسی این روزها ▪️ ورود سه میلیون مرد مجرد که اکثر آن ها از اعضای سابق ارت
‏می‌دونستید مثل فاطمیون مدافع حرم، زمان جنگ با صدام هم تیپی به اسم ابوذر داشتیم که همه افغانستانی بودن؟ بعد یه عده ناجوانمرد افغان هراسی راه انداختن و اخراج همه افغان‌ها از ایران رو مطرح میکنن و هشتگ‌های نژاد پرستانه چاشنیش میکنن! 🆔 @Shobhe_ShenaSi
هدایت شده از روز‌نوشت
خداوند نقشه‌ی زمین را روی کاغذ هستی کشید؛ انسان را به مقامِ وجود نائل کرد و بعد هم بشر با مداد انحصار‌طلبی‌اش زمین را مرزبندی کرد. حالا مرزها فاصله انداخته‌اند میان آدم‌ها. فَنس‌های لبِ مرز، نه فقط زمین‌ها، که آدم‌ها را از هم جدا کرده‌اند! زمین، وطن ماست و بی‌وطنی بدترین درد بشر! افغانستانی‌ها در کشورِ ما بی‌وطن‌ترین آدم‌هایی‌اند که می‌شناسیم! سال‌هاست غم بی‌وطنی‌شان را بر دوش می‌کشند! فکرش را بکنید! آنها مجبورند بودنشان در وطن را جیره‌بندی کنند؛ مثلا یک ماه در وطن باشند و پُشت‌بندش یک سال نباشند! تویِ دبیرستان که بودم اسمِ یکی از هم‌کلاسی‌هایم ضیاگل بود. افغانستانی‌ بود. خودش قشنگ بود و دست خطش قشنگ‌تر! ضیاگل مهربان بود. خوب حرف می‌زد. خوب درس می‌خواند. خوب می‌خندید؛ اما همیشه غمی توی چهره‌اش بود و من که بغل‌دستی‌اش بودم انگار اندوهش را بیشتر حس می‌کردم. ‌یک‌بار هم دلم را زدم به دریا و پرسیدم ضیاگل! تو که برای هر حرفِ ریز و درشتی، غش‌غش می‌خندی چرا چهره‌ات همیشه غمگین است؟! جواب ضیاگل را که دقیق یادم نیست؛ اما یادم هست که غمش، غمِ وطن بود. اگر بخواهم با قلم الانم حرف‌های آن روزهایش را بنویسم می‌توانم از زبان ضیاگل اینطور بگویم که دلم سوگوار فرصت‌هایی است که از دست داده‌ام! دلم سوگوار نفس کشیدن در وطن است! بی‌وطنی یک طرف قضیه است، تحقیر شدن سوی دیگرش! برای ما افغانستانی‌ها دیروز مُرده است و فردا زاده نشده، اکنون هم که هیچ! و همین‌هاست که آزارم می‌دهد. با گفتن خاطره‌ی ضیاگل یاد غیاث‌المدهون شاعر فلسطینی افتادم. او یک‌جایی لابه‌لای شعرهایش می‌گوید: اگرچه مهاجرت فاصله‌ی مرا تا گلوله‌ها بسیار کرده؛ اما فاصله‌ام را تا خودکشی کم نموده است! (یک چیزی توی همین مایه‌ها) منظور غیاث این است که شاید با مهاجرت جسمم را از جنگ‌ها در امان می‌دارم؛ اما مهاجرت به قدری روحم را آزار می‌دهد که حتی به خودکشی فکر می‌کنم! افغانستانی‌ها اگرچه سالهاست مهمان کشور ما شده‌اند؛ اما به چشمِ اکثرِ ما مزاحم‌هایی‌اند که جای‌مان را تنگ کرده‌اند در مدرسه، در خیابان، در مترو، در صف نانوایی! ما مسلمان‌ها که مهربانی و اصیل زیستن را از صاحب مکتبمان به ارث برده‌ایم چطور اینقدر راحت از انسانیت پا پَس می‌کشیم! توهینِ ما به آن‌ها نشان از ناتوانی‌مان در سازش با جهان خلقت دارد و چیزی جز قیامِ انسان بر علیه خویش نیست. انسانیت را دریابیم... 🖋زهرا ابراهیمی https://eitaa.com/roznevesht
خطرناک تر از آهنگ مبتذل!! 🆔 @Shobhe_ShenaSi
تحریک مردم عراق توسط امام خمینی .mp3
1.2M
❌ شبهه ۱۲۸۱ توصیه های خمینی به مردم عراق که باعث تحریک صدام و آغاز جنگ شد: راهپیمایی کنید، منفجر کنید جاهایی که مال دولت است، از پشت بهشون خنجر بزنید. پول آب و برق ندهید. سلاح ها را در مقابلشان قرار دهید و بکشید اینهارا. ✅ پاسخ حجت‌الاسلام دکتر قربانی مقدم را بشنوید 🆔 @Shobhe_ShenaSi
5.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 استحاله فرهنگی و دینی در ایران، راهبرد اصلی شبکه‌ اینترنشنال؛ هیچ چیزی مقدس نیست حتی دین! 🔺️ شبکه اینترنشنال که در اوائل تاسیس‌اش، برای اعتماد سازی و جذب(بخوانید فریب) مخاطب ویژه برنامه‌های دینی از جمله پیاده روی اربعین، سنت‌های عزاداری مردم ایران در محرم را تولید می‌کرد اما حالا اینچین به تضعیف عقائد، باورها و تقدس زدایی از همه چیزی روی آورده است. 🆔 @Shobhe_ShenaSi
🔹 اختلاف برای برخی هم نان دارد هم نام! حجت‌الاسلام دکتر قربانی مقدم در مصاحبه با خبرگزاری : 🔹سیره عملی همه ائمه از امیرالمومنین تا امام حسن عسکری علیهم‌السلام مبتنی بر وحدت بین مسلمین بوده است. 🔹 مقایسه لعن خلفا و شعار مرگ بر آمریکا صحیح نیست، زیرا اولاً قرآن کریم ما را از توهین به مقدسات دیگران نهی می‌کند درحالیکه آمریکا نه تنها از مقدسات هیچ گروهی از بشریت نیست، بلکه منفور ملت‌هاست. ثانیاً شعار مرگ بر آمریکا سبب و علت ایجاد دشمنی نیست بلکه نتیجه دشمنی آمریکا است در حالیکه لعن خلفا و مقدسات اهل سنت سبب و علت دشمنی، تفرقه و کینه‌ورزی هاست. متن کامل مصاحبه را اینجا ببینید👇 http://fna.ir/dd6rf6 👈 پاسخ‌به‌شبهات‌فــجازی👇 https://eitaa.com/joinchat/1042808834C1d4becaa06
پاسخی به کسانی که جذب رونالدو به فوتبال عربستان را نشانه الگوی صحیح توسعه‌ می‌دانند!!! 🆔 @Shobhe_ShenaSi
🌐 حضورم در ایران و مشهد، تصورم را نسبت به مسلمانان تغییر داد دومادیوس حبیب ابراهیم (کشیش کلیسای ارتدکس قبطی کشور مصر) در حرم مطهر امام رضا علیه السلام گفت: تصورم با حضور در ایران و مشهد، نسبت به مسلمانان تغییر کرد و با اسلام واقعی در ایران آشنا شدم. پیش از این، تصورم از مسلمانان، تکفیری‌هایی بود که کلیسا آتش می‌زنند و بر اساس تبلیغاتی که شنیده بودم گمان می‌کردم در ایران کشته می‌شوم. تصورم از عزاداری نیز آسیب به جسم و جان بود اما در دهه پایانی ماه صفر نظم و ارادت و خلوص و عشق را در مشهد دیدم. 🆔 @Shobhe_ShenaSi
8.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آیا عید الزهرا سند تاریخی دارد؟؟ حقیقت ماجرای عیدالزهرا و ابولولو چیست ؟ 🆔 @Shobhe_ShenaSi
🔴 بیان تاریخ حجاب در ایران در ورودی تخت جمشید 👏 🆔 @Shobhe_ShenaSi
تو فرانسه از تجاوز به کودکان به صورت قانونی حمایت میشه که از هر ۲۵ مورد فقط یکیش گزارش شده! البته اشکال نداره چون عوضش شراب‌خواری آزاده و کسی هم حجاب نداره 💬 عبدالمجید خرقانی 🆔 @Shobhe_ShenaSi
آقای قربانی مقدم سلام تفاوت دیه ی زن و مرد که دیه ی زن نصف مرد هست، در کجا اومده؟ ابعاد دیگه‌ی دیه که چرا نصفه ؟ و و و شبهات پیرامونی رو کاملا توجیه هستم فقط میخوام بدونم از آیه ای از قرانه یا روایات؟ و اگه ممکنه منابعش رو بگن ممنون🙏 ✅ پاسخ ✍️ حجت‌الاسلام دکتر سلام علیکم نصف بودن دیه زن در قرآن غیر مستقیم آمده (یعنی با صراحت نیامده) در سوره بقره آیه ۱۷۸ آمده است: .. الانثی بالانثی ... یعنی زن در مقابل زن. اما در روایات متعدد صریحا آمده است. مثلاً در روایتی که عبدالله بن مسکان از امام صادق (ع) نقل می کند آمده : دیة المراة نصف دیة الرجل; دیه زن نصف دیه مرد است. (وسائل الشیعه، حر عاملی، ج ۲۹، ص ۲۰۵) لازم به ذکر است که این موضوع مورد اجماع علمای شیعه و اهل سنت است. 🔹 مستحضر هستید که بسیاری از احکام چنین هستند. مثلاً نمازهای پنجگانه در قرآن به صورت اشاره آمده اما در روایات واضح و متعدد آمده است. همچنین حج، زکات، خمس، مجازات جرایمی مانند شرابخواری و... 🆔 @Shobhe_ShenaSi