یکی در راھ خدا عشق بازی کرد؛
دیگری از عاشق خدا #پرستاری♡
『سَـربـٰازانِ دَهـہهَشتـٰادیٖ』
یادمون باشه که؛
در روز #پرستار همسران فداکار جانبازان که تمام این این سالها بی ادعا پرستاری کردند رو فراموش نکنیم!❤️
#عڪاسدلتنگـٖے 📸
❪ هرڪه دارد هوس ڪرببلا، بسم الله ❫
ثبت نام سراسری خادمین شهدا
ویژه مناطق عملیاتی جنوب کشور
|➣ Khademin.koolebar.ir
ⓙⓞⓘⓝ↴
♡|→• @shohaadaae_80
بحب الحسین(2).mp3
8.65M
#رزق_معنوی_شبانه☁️🌙☁️
°〖 حبّالحســـــ"؏"ـــیــن... 〗•
🎤کربلاییمحمدحسینپویانفر
ⓙⓞⓘⓝ↴
♡|→• @shohaadaae_80
هدایت شده از 『سَـربـٰازانِ دَهـہهَشتـٰادیٖ』
بسم اللھ . . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#هࢪ_ࢪۅز_ݕٵ_قࢪآن✨
•-•﴿صفحه⁴⁶⁷﴾•-•
ⓙⓞⓘⓝ↴
♡|→•@shohaadaae_80
『سَـربـٰازانِ دَهـہهَشتـٰادیٖ』
#هࢪ_ࢪۅز_ݕٵ_قࢪآن✨ •-•﴿صفحه⁴⁶⁷﴾•-• ⓙⓞⓘⓝ↴ ♡|→•@shohaadaae_80
#نِگاھ_مفسِّر📖
••ذیل آیه ⁴ سوره مبارکه غافر:
در این آیا سخن از اشخاصی است که در برابر آیات الھی محادله میکنند و خاطرنشان میسازد که مبادا رفتوآمدهای آنھا در شھرها و قدرتنمائیشان تورا بفریبد و باعث شود که امکانات مالی و قدرت اجتماعی و سیاسی کافران را همیشگی و آسیبناپذیر بدانی!
منتھا چیزی که وجود دارد آن است که خداوند در مجازات بندگان عجله نمیکند تا بلکه آنھا از این فرصت استفاده کرده و توبه کنند.
ⓙⓞⓘⓝ↴
♡|→• @shohaadaae_80
#عڪاسحقیقت 📸
❪ فاطمیہ خطِ مقدم ماست . . . ❫
- پنجشبماندھ!
ⓙⓞⓘⓝ↴
♡|→• @shohaadaae_80
『سَـربـٰازانِ دَهـہهَشتـٰادیٖ』
•
.
.
#خادم_الشھدا؛
کسی است که دوست دارد مثل شھید باشد،
پا جای پای او بگذارد،
ادای او را در بیاورد،
مثل او حرف بزند،
لباس بپوشد و کار کند.
و . . .
#ازقافلهجانمونیم :)🕊
4_5965421334593800774.mp3
10.9M
#رزق_معنوی_شبانه☁️🌙☁️
〖در خـونـهی عـشــق . . .〗
ⓙⓞⓘⓝ↴
♡|→• @shohaadaae_80
هدایت شده از 『سَـربـٰازانِ دَهـہهَشتـٰادیٖ』
بسم اللھ . . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#هࢪ_ࢪۅز_ݕٵ_قࢪآن✨
•-•﴿صفحه⁴⁶⁸﴾•-•
ⓙⓞⓘⓝ↴
♡|→•@shohaadaae_80
『سَـربـٰازانِ دَهـہهَشتـٰادیٖ』
#هࢪ_ࢪۅز_ݕٵ_قࢪآن✨ •-•﴿صفحه⁴⁶⁸﴾•-• ⓙⓞⓘⓝ↴ ♡|→•@shohaadaae_80
#نِگاھ_مفسِّر📖
••ذیل آیه ¹⁵ سوره مبارکه غافر:
در این آیهی کریمه چند وصف مهم از خدا را شمرده است: او دارای منزلتهای رفیع و صاحب عرش عظیم است. در توصیف دیگر خداوند میگوید: او کسیکه روح را به امر خود به هرکس از بندگانش بخواهد القا میکند، این روح همان وحی و مقام نبوت است. تعبیر از وحی قرآن به ‹رُوح› تعریف قرآن است که جامعهٔ بیقرآن مانند جسد بیروح است. در این آیات نیز از قرآن به روح تعبیر آورده است.
ⓙⓞⓘⓝ↴
♡|→• @shohaadaae_80
#مَـنِمَــنْ🎐
تا حالادستتونو گذاشتید رو کلید برق و لامپ رو پشت سر هم چندین بار خاموش روشن کنید؟
- احساس میکنم
روزا و شبا دارن همینجوری
به سرعت میگذرن! :]
ⓙⓞⓘⓝ↴
♡|→• @shohaadaae_80
•
.
.
+ حالا یکم بیشتر دقت کنید
تا قضیه رو بررسی کنیم🔍
-
این جریان؛
از جمعه ۱۹آذر و با صحبتهای امامجمعه اهلسنت ایرانشهر مولوی گرگیج شروع شد.
#فایلصحبتروگوشکنید⚠️
ⓙⓞⓘⓝ↴
♡|→• @shohaadaae_80
+ هدف گرگیج از این سخن این بوده که؛
شیعیان؛
یا قبول میکنند خلافت عمر را.
یا قبول میکنند که نَسب تعدادی از امامانشان مشکل دارد.
- که در هردو صورت به نفع اهلسنت است.😐
#پاسخ❶
اولا مطابق با تاریخ حضرت شهربانو نه کنیزِ هدیه به امام حسین(ع) بوده و ونه توسط عمر به نکاح امام حسین(ع) درآمده.
بلکه ازدواج رسمی بود.
اسراء فتح ایران ابتدا توسط امام علی(ع) آزاد شدند و سپس ازدواج رسماً صورت گرفت که طبق عقیده شیعیان خطبه عقد مولای ما امام حسین(ع) با شهربانو به دستور امیرالمومنین(ع) و توسط جناب حذیفه از شیعیان آن حضرت خوانده شد.
[سند؛ الدرُّ النظیم فی مناقب الائمة اللهامیم/مناقب آل ابیطالب]
#پاسخ❷
ثانیا بالفرض که کنیز بوده باشد،
برحسب فقه صحیح اسلام هر غنیمتی مثل: اموال منقوله،کنیز وجواری،اراضی که تحت حاکمیت ظالمین از مشرکین گرفته شود، اساساً ملک امام معصوم میباشد.
یعنی امام مالک کل عالم است و اگر غاصبی چیزی به ایشان ببخشد ملکیت ایشان به خاطر هدیه توسط غاصب نیست.
لذا برفرض کنیز بودن مادر زین العابدین (ع)، وۍ ملک اهل بیت بوده وعمر بن خطاب دخالتی در ملکیّت وی نداشت که با سلب مشروعیت خلافتش، نکاح امام حسین با شهربانو باطل شود.
#پاسخ❸
ثالثا کجای فقه اهلسنت عاقد باید عادل باشد؟ آیا عاقد فاسد عقدش باطل است؟
طبق نظر بسیاری از علمای شیعه و اهل سنت، می توان کافر را از یک مسلمان وکیل کرد، تا از طرف او عقد نکاح یا... را انجام دهد! پس استدلال گرگیج در مورد اینکه چون خلیفه دوم حضرت شهربانو را به عقد سيد الشهدا(ع) در آورده است پس خلافت او شرعی است، نه تنها دلالت بر خلافت ندارد، بلکه این عمل الزاما حتی نمیتواند دلالت بر مسلمان بودن شخص وکیل داشته باشد!
[سند؛ زكريا الأنصاري، أسنى المطالب في شرح روض الطالب، ج ۲، ص ۲۹۵/ سید یزدی، العروة الوثقی، ج۲، ص۲۰۹]