«ازت ممنونم که بهم گفتی: همهچیز درست میشه. فکر نکنم هیچکدوم از ما در حال حاضر از این مورد مطمئن باشه ولی شنیدنش از زبون یکی دیگه حس خیلی خوبی داره.»🤍
•نامهای از کَری به دیوید
•تکه کتاب
برگها را از گلها دوستتر دارم!
هیچکس به فکر برگها نیست؛ چقدر انتظار میکشند تا یک گل در بیاید.
📕 جزیره سرگردانی
✍🏽 سیمین دانشور
میخواهم همیشه کنارم باشی تا اگر اندوه زمین روی شانههایم افتاد بهسمت تو کج شوم.
•زهرا الحجاج
صبح هرچقدر هم که خوشگل باشه
پاییزی باشه
زمستونی باشه
اصلا از بارونی قشنگترش که دیگه نیست؟! بارونی باشه
بازم باید یه چیزی باشه که به امیدش از جات بلند بشی ...
یه چیزی مثل یه آدم که اون طرف یه میز صبحونهی کوچیک دونفره نشسته و منتظرت باشه !
یه چیزی مثل یه پیام "پس کجایی دیگه؟!"
یا هرچیز دیگه ای که بدونی یه نفر به انتظارته ...
اینکه بدونی یه نفر همیشه منتظرته و هیچی مثل تو روزشو قشنگ نمیکنه یه حال قشنگیه که قابل وصف نیست !
•مسلم علادی