هیچوقت دلم نخواست کسی به خاطر زخمهام کنارم بمونه..
نخواستم کسی با خودش بگه طفلکی
چون ترحم، مرهم نیست ؛
فقط یادآوریِ زخمیه که شاید مدتها برای پنهان کردنش جنگیدی :/
بفرماید چنل رفیقمون..🎀🦦
همون قشاع قبلی اما اینبار متفاوت تر✌️🫀
https://eitaa.com/ghashayi