eitaa logo
سُلَّمْ | کـاوه
966 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
219 ویدیو
5 فایل
@HKaveh حسین کاوه مجالی برای تأمل و تحلیل www.sollam.ir وبــگــاه عقل باید نردبان دل بود... www.hkaveh.ir شناسه
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️ پـل‌هـای پـیـروزی! 🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم 🔹 مواضع و عملکرد جریان انقلابی و غیرانقلابی روشن است نورافکن جهاد تبیین را مقداری بر وسط بازان التقاطی متمرکز بکنید. 🔸 زیرا وسط بازان التقاطی همواره پل پیروزی غربگرایان بر حزب الله و غربگرایان نیز همواره پل پیروزی دشمنان بر کشور بوده‌اند! 🔺 پل‌هایی که از گفتمان تا میدان امتداد دارند! 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
♦️ انهدام زنانگی! 🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم 🔹 یکی از شباهت‌های غربزدگان به پدران فکری و معنوی خود نوع مواجهۀ آنان با جایگاه زن و استفادۀ ابزاری از بانوان می‌باشد... 🔸 از سوءاستفاده از عواطف زنانه برای فریب بانوان تا استفاده از جذابیت‌های ظاهری زنانه در تجارت و رأی آوری در انتخابات‌ها و... 🔺 خیانتی مانند هدم جایگاه همسری و مادری... 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
هل جزاء الإحسان إلا الإحسان هم اکنون مسجد امام حسن عسکری ع پردیسان قم سید محمدیاسین عزیز که حاصل دوسال کار خودش رو(حدود۲ میلیون) در قلک جمع کرده بود برای خرید دوچرخه، پیرو اطاعت از رهبری تقدیم جبهۀ مقاومت کرد. مسئولین محترم مسجد هم براش جبران کردن و غافلگیرانه براش دوچرخه حدودا 10 میلیونی خریدند.
♦️ ریسمان ارزش‌ها! 🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم 🔹 اصلی‌ترین عاملی که موجب قوت و پایداری پیوند مردم با نظام می‌گردد همان ارزش‌های مشترک بین مردم و نظام می‌باشد. 🔸 حمله به این ارزش‌ها از طرف دشمن طبیعی اما کوتاهی برخی مسئولین در صیانت از آنها اگر خیانت نباشد عین بلاهت است. 🔺 «واعتصموا بحبل الله جمیعا ولا تفرقوا واذكروا نعمة الله عليكم» 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
♦️ گرانیگاه مقاومت 🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم 🔹 شک نکنید که یک ضربۀ کوچک گفتمانی به مقاومت در تهران موجب یک ضربۀ بزرگ میدانی به مقاومت در منطقه است. 🔸 جمهوری اسلامی ایران کانون جبهۀ مقاومت است و کوچک‌ترین اتفاق در این مرکز شعاع تأثیر متوالی و فراگیری دارد... 🔺 تضعیف جبهۀ انقلاب و قدرت گرفتن وادادگان در ایران نه اتفاق بود و نه کوچک! 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
♦️ تـعـامـل فرهـنـگی تصـاعدی 🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم 🔹 در مصاف تمدنی گارد فرهنگی ملی کافی نیست! باید در مقابل تهاجم فرهنگ غربی، به فرهنگ ناب اسلام تمدنی با رویکرد اُمّی تکیه کرد. 🔸 گرچه برخی از فرهنگ‌های ایرانی موافق اسلام هستند لکن باید آنها را با توحید و معنویت اسلامی غنی‌سازی کرده و جهت تمدنی بدهیم. 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
♦️ آیـا رودست تحلیلی خوردیم؟ 🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم 🔹 منتظر و چه بسا آماده بودیم که تروریست‌ها در سوریه با نقاب سلفی تکفیری خروج بکنند اما اینبار با یک نقاب دموکراتیک ظاهر شدند! 🔸 گویا کارگردان صهیونی تحولات نیز به خوبی دریافته است که رویکرد سکولاری-لیبرالی بهتر از سفلی-تکفیری برای سلطه جواب می‌دهد. 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
♦️ تـزویـر و چرتکه! 🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم 🔹 غربزدگان از یک سو مدام از جامعه دین‌زدایی می‌کنند از سوی دیگر هی می‌گویند قوانین الهی را نمی‌شود اجرایی کرد چون جامعه آن را پس می‌زند! 🔸 وسط‌بازان هم مدام چرتکه می‌اندازند که ببینند کدام طرف بایستند به نفعشان است لذا هرگز برای بیان حقیقت و اقامۀ عدالت هزینه نمی‌دهند. 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
♦️ هشدار بـه مزدوران 🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم 🔹 امام خامنه‌ای عزیز: ملت ایران هر کسی را که مزدوری آمریکا را در این زمینه(اغتشاش) قبول بکند در زیر گام‌های محکم خود لگدمال خواهد کرد... 🔸 این رهنمود یک امر است! یک توصیف تجویزی است! یک خبر دستوری است! و اتمام حجتی است برای آنانی که در وضعیت جنگی، وسط می‌ایستند! 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
♦️ آمـاده بـاش! 🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم 🔻 کدام احتمال در مورد اغتشاشات قوی‌تر است؟ 🔹 هیچ اغتشاشی رخ نخواهد داد چون بسیاری از فعالان اغتشاشات در این دولت مشغول یا نورچشمی هستند! 🔸 اغتشاشات بدی رخ خواهد داد چون بسیاری از فعالان اغتشاشات در این دولت مشغول یا نورچشمی هستند! 🔺در احتمال دوم هدف ارکان نظام خواهد بود!؟ 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
♦️ بـاد بکارید طوفان درو کنید 🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم 🔹 در شرایط حساس منطقه و کاهش شدید ارزش پول ملی، انفعال مجلس در صیانت از قانون، اصرار دولت در به کارگیری بدکاران، کارشکنی در تأمین انرژی و... 🔸 تضعیف حکمرانی سایبری و بسترسازی برای سلطۀ بیشتر دشمنان بر فجازی و افکار عمومی یعنی شخم زدن و آبیاری زمین برای کاشت بذر دسیسه و فتنه! 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
♦️ هر چیزی حدی دارد! 🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم 🔹 کسی که در این شرایط منطقه و کشور با مدل معرکه گیری مبتذل به نقد نیروهای انقلاب(ولو نقد وارد باشد) به صورت علنی و مکرر دامن می‌زند! 🔸 یا نقص بینشی دارد و یا غَشّ گرایشی، به عبارت ساده یا دچار اختلال در تعقل است و یا انحراف در نیت! که بر چنین کنشی تمرکز و اهتمام دارد..! 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
🔻غیرمحرمانه با بزرگان جبهۀ انقلاب 🖊مهدی جمشیدی ۱. فرضیۀ من این است که حاکمیّت و یا دست‌کم بخش عمدۀ آن، دچار مجموعه‌‌ای درهم‌تنیده از سیاست‌های فرساینده و مخرّب شده است که در پی آنها، اکنون وارد مرحلۀ به‌شدّت چالش‌برانگیز و مخاطره‌آفرینی شده‌ایم که لحظه‌به‌لحظه، امکان‌های بازگشت و جبران، بیشتر زوال می‌یابند و شرایط قهری، ما را به محاصره درمی‌آورند. برای اثبات سخنم، به شواهد تجربی و عینی استناد می‌کنم. ۲. در همۀ انتخابات‌ها، دوگانۀ مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح مطرح می‌شود و در نهایت نیز، مشارکت حداکثری، ترجیح داده می‌شود و صالحان در اثر سازوکارهای سکولاریستی، از قدرت بازمی‌ماندند. چندی که می‌گذرد، نارضایتی‌های اجتماعی از منتخبِ متوسط یا ضعیف، سربرمی‌آورد و مشارکت حداکثری، دود می‌شود و به هوا می‌رود. این چرخۀ باطل، دهه‌ها در جریان بوده و انتخابات ریاست‌جمهوریِ اخیر نیز، نمونۀ روشن آن است. این در حالی است که حاکمیّت باید از طریق انتخاب «اصلح»، معضل دیرینۀ «کارآمدی» را علاج می‌کرد و آن‌گاه به‌صورت خودبه‌خود، «مشارکت حداکثری» نیز در دوره‌های بعدی برآورده می‌شد. ۳. از سال آغاز دهۀ نود، جریان تجدّدی تلاش کرد تا از حجاب، بحران بیافریند. در این راستا، گام‌به‌گام پیش آمد و در نهایت در سال نودوشش، چندین زن روسری‌شان را بر سر چوب نهادند و آشکارا، کشف حجاب کردند. در اینجا بود که موج شکل گرفت و اندک‌اندک، کشف حجاب به یک «جریان اجتماعی» تبدیل شد و در نهایت در متن اغتشاش، حالت انفجاری یافت. حاکمیّت نیز در مقابل، منفعل گردید و حجاب را رها کرد و به بهانۀ تقنین، سه سال در وضع تعلیق به‌سربرد؛ قانونی که اکنون دولت لیبرال، به اجرای آن تن در نمی‌دهد و البته مسألۀ این دولت، خودِ «قانونی‌بودن حجاب» است و می‌خواهد از کشف حجاب، عبور کند و برهنگی را به‌عنوان خط قرمز معرفی نماید. از این گذشته، کارگزارانی که در این مدت، سخن از «سازوکار فرهنگی» به میان آوردند، قدمی برنداشتند و نشان دادند کار فرهنگی، اسم رمزی برای تحقّق حجاب اختیاری است. ۴. در زمینۀ فضای مجازی نیز، حاکمیّت با وجود این‌که می‌داند از میانۀ دهۀ هشتاد به این سو، همواره شبکه‌های اجتماعیِ غربی، خاستگاه اصلی تدارک نظری و عملیِ بحران‌ها و تنش‌ها بوده‌اند، اما اینک در مسیر گشودن دوبارۀ آنها حرکت می‌کند. در اغتشاش اخیر، به‌عیان دیدیم که شبکه‌های اجتماعیِ غربی، ابتدا به تولید و بازتولید «هویّت‌های دگراندیشانه» پرداختند و سپس این هویّت‌های تجدّدی را در مسألۀ حجاب، متمرکز کردند و از ظرفیت آنها، «اغتشاش خیابانی» پدید آوردند. این بدان معنی است که حاکمیّت، به دیگریِ سیاسی و تمدّنی‌اش، مجال و میدان داده تا جامعه‌اش و ذهنیّت فرهنگیِ مردمانش را به‌آسانی، به تصرّف خود درآورد و آن‌گاه بر اساس این بدنۀ اجتماعیِ استحاله‌شده و مخالف، طرح‌های تجدّدیِ خویش را پیش ببرد. فیلترینگ، همۀ برنامۀ حکمرانی نیست، اما در زمانۀ جنگ و نزاع هویّتی، به‌قطع، یکی از اضلاع مواجهه است. اکنون حاکمیّت در مسیر میدان‌دادن به بسترها و سکوهای تجدّدی قرار گرفته و این اقدام را احیای سرمایۀ اجتماعی‌اش می‌داند، درحالی‌که داستان، معکوس است؛ چون نه‌فقط سرمایۀ اجتماعی‌اش، بیشتر دچار زوال هویّتی خواهد شد، بلکه حتی لایه‌ای از جامعه که هوادار سرسخت او هستند، با مشاهدۀ این سیاست‌های لیبرالی، سرخورده و دلزده می‌شوند و همچون گذشته، حاضر به پرداخت هزینه نخواهند شد. ازاین‌رو، حاکمیّت در روزهای دشوارِ پیش رو، تنها خواهد ماند. ۵. به‌نظرم همین سیاست‌های ناصواب و نامعقول برای این‌که حاکمیّت را در شرایط بحرانی و موقعیّت گره‌خوردگی قرار بدهند، کافی هستند. مسأله این است که کنش‌ها و دغدغه‌ها و سازوکارها از وجه «ساختاری»، غلط اندر غلط هستند؛ یعنی «مدار» و «مسیر»، نابجاست و امنیّت ملّی را دچار چالش‌های مهلک خواهد کرد. اینک به‌جای آن‌که در افق «بازسازی انقلابی» حرکت کنیم و فاصله‌ها و زاویه‌ها از اصالت‌های انقلابی را جبران نماییم و به مبنا و منطق امام خمینی بازگردیم، در جهت معکوس آن به حرکت افتاده‌ایم و لیبرالیسم را در همۀ اضلاع و وجوهش، محقّق می‌کنیم. این مسیر، به ناکجاآباد خواهد انجامید و حاکمیّت را چه از درون و چه از بیرون، دچار انسداد خواهد کرد. حاکمیّتی که ذهنیّت و هویّت جامعه‌اش را به‌راحتی در اختیار ساختارهای ارتباطی‌ای قرار بدهد که مخالف‌پرور و معارض‌ساز هستند، روزبه‌روز، نحیف‌تر و محدودتر خواهد شد و جز پوسته‌ای ظاهری از آن باقی نخواهد ماند. این سیاست، هرگز به احیای سرمایۀ اجتماعی نخواهد انجامید، بلکه برعکس، از جامعه، یک قلمرو غیرانقلابی و تجدّدی خواهد ساخت که به‌مثابه ابزار «سکولاریزاسیون حاکمیّتی» عمل خواهد کرد؛ و مگر تاکنون، چنین نبوده است؟! روی سخن من با بزرگان جبهۀ انقلاب است؛ به صحنه بیایید! https://eitaa.com/mahdi_jamshidi60