مجری: آقای شاکرنژاد ساکتید شما
سید: الحمدلله که ساکته🤣
حاجی: منتظرم بریم میدون🤣
هدایت شده از 𝐇𝐚𝐦𝐞𝐝 𝐬𝐡𝐚𝐤𝐞𝐫𝐧𝐞𝐳𝐡𝐚𝐝
زمان:
حجم:
86.3K
وقتی آقای قاسمیان به تسنیم میگع: هلو رو دیدی..؟ 😂
آقای ابولقاسمی هم میگه:یه دفعه بگو آلبالو دیگه..
بعد مجری میگه: حامد آقا چرا ساکتی..🌈
و سیدی که میگه: الحمدالله که ساکته..! 😂
و حاجی میگه: منتظرم بریم میدون؛🤣
هدایت شده از 𝐇𝐚𝐦𝐞𝐝 𝐬𝐡𝐚𝐤𝐞𝐫𝐧𝐞𝐳𝐡𝐚𝐝
زمان:
حجم:
95.5K
عمو زنجیر باف خوندن سید و حاجی 😂🌈❤️🩹
اولش سید از حاجی خواست کره ای شعر بخونه😂
هدایت شده از 𝐇𝐚𝐦𝐞𝐝 𝐬𝐡𝐚𝐤𝐞𝐫𝐧𝐞𝐳𝐡𝐚𝐝
زمان:
حجم:
88.1K
وقتی سید میگه تحت قبه برای همه دعا کردم...
الا...
و خود حاجی میگه حامد))) "😂