""دعای زنده دلان صبح و شام،یا حسن است.
که موی تیره و روی سپید،با حسن است.
حسین میشنوم هرچه یا حسن گویم.
دو کوه است، ولی کوه بی صدا حسن است.
به کفر گفت که دست حسن دوایی نیست.
درست گفت برادر،خود دوا حسن است.
حسین نهی به قاسم دهد، حسن دستور،
ز من بپرس که سلطان کربلا حسن است.
بخوان به نام پسر تا پدر دهت راهت.
بیا که کنیه شیرخدا ابا حسن است:))
#میلاد_امام_حسن_مجتبی