نمیدونم ولی ای کاش کنکوری وجود نداشت ....
فردا قراره استرس سه سال رو باهم یه جا تحمل کنم
چطور قراره فردا صبح از خواب پا بشم ؟
بچه ها فقط ازتون التماس دعای مخصوص دارم ✨🤲🏻
کنکور فردا رو اصلا نمیدونم چطور قراره بدم ولی شما بیشتر برای کنکور تیرم دعا کنید :)
بچههایی که فیلم میفرستید، چون با دوربین ضبط میکنید حجم فیلمها زیاده، هم ارسالش سخته هم دانلودش اینترنت زیادی میخواد.
سمت چپ، یا سمت راست ایتا وقتی میخواید ویدیو رو ارسال کنید، یه حالت آچار ماننده، بزنید و حداقل یک پله یا دو پله از حجم کم کنید((:
بابت ارسال ویدیوها هم از همگیتون ممنونم🥲🤌❤️
مرسی که اکثریت نائبالزیاره هم بودید((: