هدایت شده از 𝖬𝗒 𝗒𝗈𝗎))
امروز قشنگ از اون روزایی بود که باعث میشد پشیمون شی که نیومدی
هم شیرینی دادن هم نسکافه، دف زدن بچهها برامون، نه اجتماعی درس پرسید نه دینی، زبانم دیکته نگرفت
کلا فقط عشقو حال😏
بیرون بودیم بعد یکی از بچه های مدرسه رو دیدم
من: درست رفتار کن و ابرو ریزی نکن .
اون که اصلا منو ندید*
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
فقط شرمنده صدا نداره
من از اون دسته آدم هایی هستم که اگه آرایش زیاد کنم(خصوصا کشیدن خط چشم) قرار نیست منو بزرگونه تر از سنم نشون بده...منو یه بچه ۲ ساله رسما نشون میده
این ویدیو جدید وینی که کل کاپلا هستن و دارن به کامنت جواب میدن..از یجایی به بعد که وارد اپیزود سوم میشیم خیلی مورد علاقه ام میشه😭😭😭
مرام و ستاره : ما ازدواج میکنیم
مرام:نامحسوس خواستگاری کردن*
نگاهاشون>>>>
If I never existed again, don't forget me.
مرام و ستاره : ما ازدواج میکنیم مرام:نامحسوس خواستگاری کردن* نگاهاشون>>>>
اینقدر خوشگل بودن که خاک تو سرم سرم