بیرون بودیم بعد یکی از بچه های مدرسه رو دیدم
من: درست رفتار کن و ابرو ریزی نکن .
اون که اصلا منو ندید*
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
فقط شرمنده صدا نداره
من از اون دسته آدم هایی هستم که اگه آرایش زیاد کنم(خصوصا کشیدن خط چشم) قرار نیست منو بزرگونه تر از سنم نشون بده...منو یه بچه ۲ ساله رسما نشون میده
این ویدیو جدید وینی که کل کاپلا هستن و دارن به کامنت جواب میدن..از یجایی به بعد که وارد اپیزود سوم میشیم خیلی مورد علاقه ام میشه😭😭😭
مرام و ستاره : ما ازدواج میکنیم
مرام:نامحسوس خواستگاری کردن*
نگاهاشون>>>>
If I never existed again, don't forget me.
مرام و ستاره : ما ازدواج میکنیم مرام:نامحسوس خواستگاری کردن* نگاهاشون>>>>
اینقدر خوشگل بودن که خاک تو سرم سرم
مریسا: دنی جون عزیزم
شوهرم ، همسرم
همچنان مریسا: ما باهم دوستیم
هدایت شده از 𝖬𝗒 𝗒𝗈𝗎))
فکر کردید یه ذره بارون اومد رفته بودیم بیرون و دیدیم همهی مردم ریختن بیرون؟ دقیقا درست فکر کردید