من از اون دسته آدم هایی هستم که اگه آرایش زیاد کنم(خصوصا کشیدن خط چشم) قرار نیست منو بزرگونه تر از سنم نشون بده...منو یه بچه ۲ ساله رسما نشون میده
این ویدیو جدید وینی که کل کاپلا هستن و دارن به کامنت جواب میدن..از یجایی به بعد که وارد اپیزود سوم میشیم خیلی مورد علاقه ام میشه😭😭😭
مرام و ستاره : ما ازدواج میکنیم
مرام:نامحسوس خواستگاری کردن*
نگاهاشون>>>>
If I never existed again, don't forget me.
مرام و ستاره : ما ازدواج میکنیم مرام:نامحسوس خواستگاری کردن* نگاهاشون>>>>
اینقدر خوشگل بودن که خاک تو سرم سرم
مریسا: دنی جون عزیزم
شوهرم ، همسرم
همچنان مریسا: ما باهم دوستیم
هدایت شده از 𝖬𝗒 𝗒𝗈𝗎))
فکر کردید یه ذره بارون اومد رفته بودیم بیرون و دیدیم همهی مردم ریختن بیرون؟ دقیقا درست فکر کردید