به معلم نقاشیمون پیام دادم پرسیدم میشه دوتا تکنیک (آبرنگ و پاستل گچی) بیام؟
هنوز جواب نداده
واسه مسابقه یکی نقاشی کشیدم..الان که فکرش میکنم واقعا چرا واسه فرشته صورت نورانی کشیدم؟
هدایت شده از 𝖬𝗒 𝗒𝗈𝗎))
سیاه قلم و وسیله هاش:ایا من برای تو شوخیم؟
If I never existed again, don't forget me.
من که یادم نمیاد کی بود::
غیر مستقیم بگم ، نهمی مورد علاقه ی پارسالت ، مستقیم بگم ، فاطمه
If I never existed again, don't forget me.
کی همچین چیزی گفت؟
اووو خیلی وقت پیشا
If I never existed again, don't forget me.
اومدم اینو بکشم دیروز، یکم خراب کردم مخصوصا جامشو اشکال نداره دیگه یاد میگیرم🌹
کنسله دوستان من دیگه ممکنه الان برگه رو پاره کنم چون نمیتونم جامه رو خوب دربیارم.
If I never existed again, don't forget me.
چرا یادم نیست
عزیزم من دارم یچیزی رو که واه دو هفته پیشه تعریف میکنم یادت نیست